זה סיפור אמיתי עלי ועל חברה שלי כיום שאנחנו כבר שנה ו7 חודשים ביחד. קוראים לי מאור ואני בן 19 ולה ירדן בת 17.

מבט כובש-פרק 1

05/04/2011 911 צפיות 2 תגובות
זה סיפור אמיתי עלי ועל חברה שלי כיום שאנחנו כבר שנה ו7 חודשים ביחד. קוראים לי מאור ואני בן 19 ולה ירדן בת 17.

אהבה שהתחילה משניי מבטים ועד היום נשארנו מהופנטים!!
אז ככה קוראים לי מאור ועד מלפניי שנתיים היה לי אופנוע כסוף שאיתו בכבישים אהבתי לעוף..
עד שהכרתי אותה וניהיה לי צמרמורות בכל הגוף!
אז ככה הכל התחיל…
הייתי בנאדם לא כל כך רציני מטייל עם האופנוע ואוהב להיות אני עצמי.
עד שבאיזה ערב של ירח מלא עברתי לייד ספסל חום, שבו ישבו להם כמה ילדים וילדות שבמקרה אני מכיר משלום שלום,נסעתי ולא התייחסתי כל כך אך ברדיוס של העין תןך כדיי נסיעה בלטה לי בחורה אחת חדשה שאף פעם לא הכרתי היא הייתה שמנמנה כזאת ממש בגבול הטעם הטוב לא יותר מידיי (סתםםם היא פה ליידי פשוט היא תרביץ לי אחריי זה חח ששש..) בקיצור היא הייתה שמנמונת כזאת עם שיער אדמוני ועיניים חומות יפות שנצצו לי כמו שניי יהולמים באותו הרגע עשית צלחת עם האופנוע והסתובבתי לכיוון שלהם כולם העיפו מבט לכיווני ורק היא העיפה מבט קטן עם העין ולא התייחסתה ובאותו הרגע אמרתי לעצמי בפנים "אותה אני רוצה היא עוד תיהיה שלי". התקרבתי אלייה באיטיות עם אורות גבוהים כדיי לסנוור אותה שתסתכל . והיא רק צעקה לי "דיי דייי". כאילו אני איזה בנאדם זר. (ת'אמת הייתי זר אבל מה זה חשוב). התקרבתי ירדתי מהאופנוע הורדתי את הקסדה מראשי סידרתי את השערות הפרועות . אמרתי שלום לכולם ניגשתי אלייה אמרתי לה "מה יש לך למה את שקטה??" . "יש לי חבר" ככה היא ענתה . צעד אחורה עשיתי ואמרתי לעצמי "איזה לא נעים" אבל לא התייאשתי . היא אמרה לי שחבר שלה זה אחד מהחברה שישב שם שגם אותו הכרתי בחפיף.. לא ויתרתי המשכתי לחזר אחרייה.. כל פעם עברתי עם הקטנוע ליידה במבט דרך המשקף של הקסדה פוזה קטנה (חרקה קטן ) כדיי שתשים לב אליי . וגם היא נתנה את המבט המאוהב הזה עם העיניים המיצריות שלה .. ידעתי ידעתי את זה {היא רוצה אותי}!!! וככה עברו הימים סיבוב ועוד סיבובב ליידה ומבט שלה ועוד מבט שלי. וככה עבר לו איזה חודש עד שהתחלנו להתקרב חיכיתי לרגע שהיא תיפרד מחבר שלך או שיריבו כדיי שאני יבוא בתזמון הנכון ואיך ששמעתי שהיה איזה שהוא ריב בנייההם דרך החברים ישר ניגשתי אלייה וראיתי איך כל השכונה וכל החברים של החבר שלה מנסים להתחיל איתה . לא האמנתי למראה עיניי אמרתי זה חברים זה .. ובסוף אני ניגשתי אלייה חח שובב שכמותי :)! התחלנו לדבר וזה הבנתי שהיא הייתה בת 15 ואני בן 17 התחלתי להסס אמרתי לעצמי מה זה זה הטרדה מינית.. אבל לבסוף אמרתי שאוהבים הגיל זה רק מספר שלא משפיע על כלום . מאז כל פעם שראיתי אותה ומתקרב לשכונה עם האופנוע כולם היו קופצות עליי החברות שלה כדיי לתת נשיקה בלחי ומכל אחת שקיבלתי נשיקה ניגבתי אותה כאילו אני מקבל נשיקה מדודה ברכה בחתונה של אחי . היא הגיעה אלי והביאה לי נשיקה בלחי רכה כזאת עם השפתיים הדקות שלה וזה היה חצי בלחי חצי בשפה שלי בצד … נו איפה שיש את הלבן צהוב הזה בבוקר חח.. סתם! אז ככה עברו להם הימים הגיע השלב שבו ישבנו אני היא ועוד איזה חבר כל שנייה אמרה לי שהיא רוצה ללכת הבית אמרתי לה תישארי תישארי נוו אני יקח אותך באופנוע בהתחלה היא פחדה היא לא רצתה לאחר מכן שיכנעתי אותה והיא נישארה התחלתי לחבק ולנשק בצוואר עם הריח של הבושם הזה שלה אחח איזה ריח הרטבתי לה את הצוואר עם רוק ויבשתי עם רוח עדינה והיא נהנתה לה נמרחה עליי…ובאותו הרגע החבר המונגול רושם לי בפלאפון שלו את המילה (ללחט?) התחלתי לצחוק והיא לא מבינה חושבת אני צוחק אלייה אבל אני צוחק אליו! בקיצור מפה לשם לקחתי אותה הבית בחזרה אמרתי לעצמי מספיק ליום אחד נשאיר טעם של עוד! הלכה הבית ומאז זה התחיל כל פעם ראיתי אותה ישבתי איתה חיבקתי נישקתי ..ואז קרה מקרה נסעתי לאילת עם החבר'ה לחופשה והיא חזרה לחבר הישן. חזרתי לשכונה ומאז הייתה תקופה של נתק רציתי אותה אך לא יכולתי יש לי בכל זאת כבוד למרות הכל! חזרתי מהעבודה לבלוק שלי ראיתי את החבר האיתיופי הסטלן שלי..(אני לא אתיופי חח). ראיתי אותו באזור של המחסן שלי ישבתי עם החבר הוא היה מסטול דיברתי איתו כולם הלכו היא נשארה לבד אני והחבר האיתיופי הוא היה מסטול היה חצי יושן . ניגשתי אליה ודיברתי איתה אמרה לי שנראה לה שהיא מסיימת עם האקס סופית. אמרתי אוקייי ועכשיו איפה אני בסיפור .. היה מין שקט כזה וחיבקנו אחד את השנייה כמו בעבר היא הייתה קרה כזאת ועטפתי אותה בכל זאת אני בחור בריא . החבר הסטלן גם אמר לי (מאוררררר מאוררררר תן לי להיכנס לחדר שלך קר לי..) !(יש לי מין חדר כזה שהיה פעם מחסן עם מיטה וזה).הסתכלתי אלייה אמרתי לה רוצה לבוא אמרה בסדר נכנסנו החבר היה מסטול ישן בפינה של המיטה זוגית ואני והיא ישבנו בפינה השנייה מחובקים וראינו סרט . התחלתי שוב לנשק הרשתה לי רק לחבק ולנשק בצוואר .. היו כמה רגעיםם שניסיתי לנשק בפה והיא הזיזה אותי כל פעם הפסקתי לנשק בצוואר הבטתי בטלוויזיה וגם היא והיו כמה רגעים של שקטט ואז……………………….ההמשך יבוא!

תגיבו ויהיה המשך ולא חסר המשך!
כדיי לכם תגובה לא כסף ..אנחנו ישראילים מה שבחינם חוטפים יאאלה חבר'ה!


תגובות (2)

מאור אני אוהבת אותך ירדן !

05/04/2011 00:30

להמישיך סיפור יפה !!

28/05/2011 01:01
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך