בסיפור מסופר על ילדה בשם אגם , ופה תכירו אותה ואת סיפור אהבתה 3>

נסיך החלומות שלי?

06/03/2011 1217 צפיות 11 תגובות
בסיפור מסופר על ילדה בשם אגם , ופה תכירו אותה ואת סיפור אהבתה 3>

היי קוראים לי אגם ואני בת 16 , אני אספר לכם את הסיפור אהבה שלי…
שנה שעברה עברתי דירה , מאילת לתל – אביב , אני ילדה די מפונקת אז די מתאים לי קניונים וזה , כשהגעתי לא חשבתי שפה אני אתאהב בפעם הראשונה!
התחילה שנת הלימודים ושם פגשתי אותו ,את נסיך החלומות שלי , קוראים לו עידו והוא גם בן 16 , הוא איתי בכיתה , הוא בלונדיני , גבוה עם עיניים כחולות!
כשפגשתי אותו לא חשבתי שבאמת התאהבתי , חשבתי שזאת עוד אהבה קטנה , הרי זה הגיל שמתאהבים בקלות , אבל זאת לא הייתה עוד אהבה חולפת , זאת הייתה אהבה אמיתי , אהבה ,קשה וכואבת…
"שלום תלמידים שלי , אני מקווה שנהנתם בחופש השנה באה אלינו תלמידה חדשה ושמה אגם , אגם בואי תספרי לנו קצת עלייך…" אמרה המורה החדשה שלי שמסתבר שקוראים לה ענת.
"אהה…" הסמקתי נורא , התביישתי שעידו יחשוב שאני מטופשת כי בעצם כל שאר התלמידים לא עיניינו אותי!
"קוראים לי אגם ואני בת 16 , עברתי לפה מאילת ,ההורים שלי גרושים ויש לי אח קטן בן 2 ואחות גדולה בת 23 , אהה זהו…"
"יופי , אני מקווה שתהני ושתתקבלי בברכה ע"י כל התלמידים פה , אני בטוחה שתמצאי לך מהר חברות וחברים , עכשיו נעבור למתמטיקה , כולם לפתוח ספרים ומחברות! " אמרה המורה המעצבנת , רק הגענו כבר מתמטיקה?
"אבל זה היום הראשון! " צעק ילד אחד שישב מאחורי…
"כן" "נכון" "הוא צודק" כולם התחילו לצעוק…
המורה התעצבנה ואמרה , "
בגלל שעצבנתם אותי אני לא רק אלמד אתכם ,אלא אני גם יביא לכם שיעורים…"
"מה?????????????" כל התלמידים צעקו ביחד.
פה הבנתי שקיבלתי מורה מעצבנת… :)
חזרתי הבייתה וגיליתי שעידו גר כמה בתים לידי , פה באמת התחלתי להבהל… :O
הוא רץ אחרי וקרא " אהה… אגם , אגם חכי שנייהה אני רוצה להכיר אותך! "
כל כך נבהלתי לא ידעתי מה לעשות אבל חיכיתי לו , הרי לא רציתי לצאת מטומטמת ולהתעלם , עד שהוא הגיע שיננתי לי בראש מה אני אגיד לו למרות שלא היה לי הרבה זמן , אבל כשהוא הגיע קיבלתי בלאק – אאוט ושכחתי הכל.
"היי אגם מאיפה באת?" אמר עידו.
"אהה…"נורא התביישתי , "מאילת".
"אהה… יפה , דרך – אגב אם את צריכה משהו אני גר שם!" והצביע על בית גדול ויפה שהיה 3 בתים ליד הבית שלי.
"תודה רבה , ביי עידו נפגש מחר!" אמרתי כאשר הגענו לביתי.
"ביי" אמר גם הוא והמשיך לביתו.
נכנסתי הבייתה וחיממתי לי אוכל במיקרו , אחרי 5 דקות שמעתי דפיקה בדלת ולא תאמינו מי זה היה…
"אהה… סליחה שאני מפריע , פשוט רציתי להחליף איתך פלאפונים למקרה שנצטרך אחד את השני , את יודעת בקטע של הלימודים וזה…" היה זה עידו.
"אהה… אוקיי שלי הוא 0509983657 ושלך?" אמרתי בזמן שלקחתי נייר לרשום את המספר של עידו.
"שלי הוא 0547769831 , ביי תודה." אמר עידו והלך.
באותו ערב הייתה מסיבה לא הייתי בטוחה אם ללכת או לא הרי הכרתי בינתיים רק 2 ילדים עידו ודנה (חברה שהכרתי באותו יום בכיתה) , בסוף החלטתי ללכת הרי מה יש לי להפסיד.
המסיבה הייתה בתשע וכבר היה שמונה ורבע ועוד לא ידעתי מה ללבוש.
הפכתי את כל הארון ולא ידעתי מה ללבוש , בסוף החלטתי ללבוש שמלת סטרפלס לבנה עם תחרה שחורה.
כשהגעתי למסיבה לא הכרתי אף אחד , היו מלא אנשים , אחרי 5 דקות ככה מצאתי את דנה.
"היי אגם מה קורה?" אמרה לי דנה.
"סבבה מה איתך?" אמרתי.
"מצויין" ענתה.
לפתע ראיתי את עידו מרחוק , "היייי אגם!" הוא קרא.
"היי מה קורה?" שאלתי.
"מצויין , איזה יפה את!" אמר עידו.
"תודה ,גם אתה :) " עניתי והסמקתי מרוב בושה.
"בואי לרקוד…" אמר לי.
"טוב :) " עניתי ונראה לי שדנה באותו רגע הלכה לחברה אחרת כי הרגישה קצת לא קשורה , חח לפחות השאירה אותי לבד עם עידו , למרות שהייתי לחוצה זה משבאמת רציתי.
אחרי המסיבה חזרתי הבייתה גמורה וישר הלכתי לישון.
בבוקר התעוררתי וישר נכנסתי לפייסבוק , ראיתי שעידו שלח לי הצעת חברות והסכמתי , מיד ראיתי שהוא מחובר והתחלתי להתכתב איתו בצ'אט.
"היי מאמי , נהנת אתמול?" כתב עידו.
"כן , בטח , חייבים לעשות עוד מסיבה כזאת בקרוב…" כתבתי.
"יש שישי הזה מסיבה…" כתב.
"אהה…סבבה אתה בא נכון?!"
"כן , בטח!"
"יופי , נהייה ביחד חח :) " כתבתי ולפתע אמי קראה לי לשתוף כלים.
"אהה… אני צריכה ללכת , ביי " כתבתי ועמדתי ללכת.
"אהה אגם… טוב לא משנה" כתב.
באתי לענות לו מה , אבל ישר התנתק , מעניין מה הוא רצה…
חיכיתי ליום שישי בקוצר רוח והנה הוא הגיע , שוב לא ידעתי מה ללבוש ושוב הפכתי את הארון ולבסוף החלטתי ללבוש שמלה אדומה עם חגורה לבנה.
הגעתי למסיבה אך הפעם הכרתי יותר את הילדים , למרות הכל בחרתי ללכת לעידו.
"בואי לרקוד!" אמר עידו אחרי שיחה ארוכה שהייתה בינינו.
באמצע המסיבה עידו אמר לי לבוא איתו החוצה כי יש לו דיבור איתי.
הלכתי וחשבתי לעצמי אולי המשאלה שלי תתגשם ובאמת נהייה חברים.

המשך יבוא…


תגובות (11)

בבקשה תגיבו , זה ממש חשוב לי!

07/03/2011 15:42

תגיבו אנשיםםם!

08/03/2011 16:48

לוושי סיפור מושלם !!!

08/03/2011 20:49

תודה נושית שלי 3>

08/03/2011 20:50

סיפור יפיפה אני מאוד אהבתי אותו…

09/03/2011 14:43

תודה יובלוש!

09/03/2011 15:12

תודה יובלוש!

09/03/2011 15:12

אייזה סיפור נדיר מאמי מקווה שתקרי גם את שלי : )

22/03/2011 17:04

תקראי

22/03/2011 17:04

שלום זאת *פ*ופה המחברת של הסיפור אני לא זוכרת את הסיסמה שלי ובגלל זה נסיך החלומות שלי? פרק 3 יהייה עם השם של לאלי המאמי!
תקראו..

29/07/2011 14:44

מקסים!

30/07/2011 14:16
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך