הסיפור הזה קרה באמת ואני עדיין עוברת דברים קשים על אהבה
אם אתם רוצים שאני ימשיך את הסיפור ויספר לכם דברים שקורים לי תכתבו לי תמשיכי
ואני ימשיך ואני ממש ישמח לעצות טובות :)

אהבה שבורה!

26/03/2011 1166 צפיות 2 תגובות
הסיפור הזה קרה באמת ואני עדיין עוברת דברים קשים על אהבה
אם אתם רוצים שאני ימשיך את הסיפור ויספר לכם דברים שקורים לי תכתבו לי תמשיכי
ואני ימשיך ואני ממש ישמח לעצות טובות :)

קוראים לי___ ואני ילדה בת 14וחצי עוד חודש אני יהיה בת 15 סוף סוף :)
בקיצור אני מאוהבת בילד שלומד איתי מכיתה והוא גם יושב לידי :)
הוא יודע שאני אוהבת אותו והוא אמר לי שהוא אוהב אותי גם אבל אני לא כול כך מאמינה לו כי הוא לא מתייחס אליי
אני יסביר: יש לו חברות מקובלות "פרחות" ואני לא אחת מהן והוא תמיד מסתובב איתן ותמיד בהפסקות הוא מחבק אותן ומסתובב איתן ואני תמיד הכול רואה מהצד ומקנא.
אני מנסה לאמין לו אבל נדמה לי שהוא משחק בי ותמיד שהוא צריך עזרה הוא תמיד פונה אלי אבל כשהוא לא צריך שום דבר הוא רץ ל"פרחות" שלו.
ותמיד שאנחנו רבים אנחנונ משלימים אחרי יום ולא יותר.
אבל יום אחד משהו קרה………….
זה היה יום שישי ואני יצאתי עם חברה לטייל ודיברתי איתה עליו היה אמור להיות לו יום הולדת ביום שלישי ואני ממש רציתי שנצא אני והוא לחגוג לי הוא אמר לי בסדר אבל אחרי כמה ימים הוא אמר לי שהוא לא רוצה לצאת איתי אני ממש נעלבתי ממנו והלכתי הבייתה ובכיתי בכיתי יום יומיים ואז חברה שלי דיברה איתי ואמרה לי שאני צריכה לשכוח ממנו כי באמת הוא תמיד נדבק ל"פרחות" ותמיד זורק אותי כשהוא לא צריך אני הקשבתי לה ורבתי איתו….
לא דיברנו שלושה ימים שלמים אני ישבתי לידו ופשוט לא דיברתי איתו אני חיכיתי שהוא יבוא לדבר איתי כי אני חשבתי שאם הוא באמת אוהב אותי ואם אני באמת חשובה לו אז הוא יבוא אבל הוא לא בא הוא אפילו רב איתי קילל אותי וזרק לי את הדברים אני כמובן החזרתי לו הכול אבל אני ממש התגעגעתי אילו אחרי 3 ימים היה לנו מבחן גדול באנגלית ואני ממש טובה באנגלית (באתי מקנדה ואני יודעת אנגלית שוטף)
אז הוא ישב עם בת אחת "אחת מהפרחות" והיא לא יודעת כול כך טוב אנגלית ואני ישבבתי מקדימה המבחן התחיל ואני הייתי עצובה כי הוא עבר מקום אבל אז הוא קרא לי הסתובבתי והוא ביקש שאני יגלה לו תשובות גיליתי לו ואחרי זה בהפסקה הוא בא לי חייך אלי ואמר לי תודה.
אבל אני עדיין חושבת שהוא משחק בי כי רבתי איתו והוא אפילו לא בא לבקש סליחה ואפילו לא דיבר איתי אבל כשהוא היה צריך עזרה במבחן הוא ישר קרא לי ואני עזרתי לו…….


תגובות (2)

תמשיכיייייי

28/03/2011 16:33

טוב :)

31/03/2011 08:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך