בקי
ובכן הגיעו שני גיבורינו לבית הקפה והאווירה נעשתה פחות דרמטית ו.......

נראה מה יקרה הלאה ??????????

אהבה

בקי 19/05/2011 753 צפיות אין תגובות
ובכן הגיעו שני גיבורינו לבית הקפה והאווירה נעשתה פחות דרמטית ו.......

נראה מה יקרה הלאה ??????????

לאחר נסיעה של כמחצית השעה עצר אהוד את האוטו במגרש ובעדינות העיר את "היפהפייה הנרדמת" שלו היא פקחה את עיניה ובפינוקי שאלה הגענו לאילת ? לא רק שהגענו אלא אנחנו כבר בדרך חזרה – ח ח ח מצחיק מאד פרופסור,

בואי נכנס לבית הקפה נרווה את צימאוננו ונשקיט את רעבוננו אוקי ? מה שתגיד . שניהם נכנסו לבית הקפה כשריח הקפה המשכר והאנין קידם וגירה את חושם.

אודי חיבק את רותי ושניהם צעדו לעבר שולחן פינתי ומיד עוד בטרם הספיקו להתיישב ניגשה אליהם מלצרית צעירה ובחיוך מתוק אמרה: בקר טוב לכם מה שלומכם ? בסדר גמור ענתה רותי ואני עונה גם בשם בן זוגי האומנם ? אמת ויציב. וכעת מה תרצו להזמין ? הגברת שהינה גם הדוברת שלי היא תזמין לשנינו נכון ? בוודאי אז אנא תביאי לנו קנקן קפה שניחוחו מדקדק כבר את גרוני הצמא וכן טוסט אחד עם גבינה ו- 2 עוגות שמרים האחת עם שוקולד והשנייה עם פרג ושנייה לפני שפנתה המלצרית למלא את המלצרית למלא את הזמנתה ביקש אהוד וסליחה אנא גם בקבוק מי עדן, אין בעיה בכיף.

רותי ואודי נותרו ישובים ליד השולחן מצפים לקפה בעל הארומה המשגע ושניהם הביטו איש על רעותה וכאילו נדברו פרצו שניהם בצחוק משחרר צחוק שיוצא מתוכם עמוק עמוק ואז חשו שניהם כי האווירה הרבה יותר פתוחה ונעימה. בטרם הצליחו להוציא מלה הגיעה המלצרית הזריזה כשהיא נושאת על גבי מהזריזה כשהיא נושאת על גבי מגש גדול את כל מה שהזמינו – בתיאבון לשניכם!! תודה רבה לך.

אהוד מזג מיד מקנקן הקפה המהביל על אחד הספלים ושאל במה להמתיק יפתי ?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך