אהבה בלתי אפשרית

15/10/2010 1160 צפיות תגובה אחת

פרק ד' – התלבטות

הנה הגיע יום חמישי . שבוע לימודים אינטנסיבי עבר עליה . את דר' מאור דן היא אמורה לפגוש רק בימי א' . זה די מנחם אותה , מאחר והיא נילחצה מכל הסיטואציה והיתה זקוקה לפסק זמן כדי לארגן את כל מחשבותיה ולהרגע . חושבת שוב על הופעתה היום, ותוהה האם תזכה לראותו .

היא מגיעה למועדון כהרגלה . יש לה די זמן להתארגן לקראת הופעתה. היא בוחנת את כל התלבושות ובוחרת במשהו נועז יותר . בגד ריקוד שלא לבשה המון זמן ."חזיה אדומה משובצת אבנים אדומות מבריקות תחתון חותיני אדום שבצדדיו רקומים אבנים אדומות ,גרביונים אדומים מתחרה ונעלי עקב אדומות.
לא שוכחת לשים את הפאה , שערה השחור הארוך ,עתה גולש מעל כתיפיה.
בעל המועדון נכנס לברך אותה לשלום. בודק אם חסר לה משהו.הוא לא מפסיק להחמיא לה על התלבושת ועל איך שהיא נראית . היא מודה לו באדיבות, מבקשת להזכיר לו ,לא לשכוח את ההסכם בינהם שאין לתת את פריטיה לשום אדם וכמובן לא להסגיר את שמה .
היא מציצה כהרגלה מהוילון לבחון את המועדון ,היא מצליחה לראות מרחוק את המ"עונב" ליבה דופק קלות, היא מתרגשת .
ניתן האות , הדי ג'י של המועדון מזמין את "סילבי" לבמה.
לקול צלילי המוזיקה היא נכנסת לבמה כשעל עיניה מסכה אדומה. בריקוד אקזוטי וחושני היא רוקדת .כולם מתקבצים כהרגלם לקידמת הבמה .ריקודה סוחף ומקוצעי . היום היא מחליטה לרקוד מעט נועז יותר.תנועותיה מלטפות קלות את גופה וריקודה מותאם לצלילים הנשמעים ברקע.
כולם מוקסמים מריקודה . היא מסתכלת לעבר המעונב הוא יושב בכיסאו . היא לא מצליחה לזהות את הבעת פניו . כל כך הייתה רוצה לרקוד רק לו . לחבקו ולכרוך ידיה סביבו. לחוש את מגע שפתיו ולנשום את הבושם שלו.
מסתיימת הופעתה . היא נכנסת לתא ההלבשה משם היא שומעת מחיאות כפיים ושריקות . הקהל מבקש להודות לסילבי על הריקוד המושלם שלה .
בעוד היא מתארגנת ללכת לביתה ניגש אליה בעל המועדון .
היא די מתפלאת ותוהה מה הוא רוצה? …
"אני רוצה לדבר איתך על משהו" אומר לה בעל המועדון "קרה משהו?" היא שואלת , "נכנס אלי קודם מישהו למשרד וביקש ממני את הפרטים שלך, כמובן שלא הסכמתי .לאחר דין ודברים איתו הוא השאיר לי עבורך את המעטפה הזו . אני מצטער ,לא הייתה לי ברירה אלא לקחת אותה מימנו על מנת שיפנה את המשרד שלי" .
היא לוקחת את המעטפה ,פותחת ,בתוכו מקופל דף ניר ,היא פותחת את הפתק וקוראת בשקט
בעל המועדון ממשיך להביט בה . שואל: "הכל בסדר?" "כן "היא משיבה ,"הכל בסדר תודה לך .אתה יכול ללכת, זה בסדר ."
היא חוזרת לקרוא שוב מההתחלה את הכתוב . "אני רוצה לפגוש אותך , דן פלפון מס' 078-98044, זה חשוב".על החתום דן מאור .
"מה הוא חושב לעצמו? " מה הוא רוצה?" מערערת בליבה . מניחה את הפתק בתיק .היא רוצה לחשוב בשקט וללא לחץ .
נוסעת הביתה ולא מפסיקה להרהר על כל הסיטואציה היא נמצאת בחוסר שקט .


תגובות (1)

ממש יפה !!..
תמשיכי : )
אני דיי חדשה כאן XD

16/10/2010 18:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך