koka11
הפרק הזה היה בהתחלה שונה, אבל החלטתי לשנות אותו,
אז תגידו מה דעתכם עליו

אהבה עם הצרות- פרק 8

koka11 25/05/2011 958 צפיות אין תגובות
הפרק הזה היה בהתחלה שונה, אבל החלטתי לשנות אותו,
אז תגידו מה דעתכם עליו

אני סלחתי לו והיינו כל כך מאושרים…
היינו בחדר שלי בבית החולים ופתאום הרגשתי כאב, הוא התחיל מהחזה וירד עד הרגליים, לא יכולתי לזוז, כולי נהייתי דם… פחדתי לא ידעתי מה קרה לי…
"אחות! אחות! בבקשה תעזרו לי היא לא זזה היא מדממת כולה!!!! קורל דברי איתי, תנשמי בבקשה, את תצליחי לשרוד, לא יקרה לך כלום! אני נשבע לך!" הוא אמר עם דמעות..
ההורים שלי לא היו בחדר אבל דניאל התקשר אליהם ואמר להם לבוא..
הוכנסתי למיון, ואמרו להם שניצלתי, הצלחתי לנשום ונהייתי מלאה בדם כי לא תפרו לי את המקום טוב…
אבל הם לקחו אותתי לבדיקות נוספות כמו סיטי בשביל לדעת שלא נגרם לי נזק..
ואני בריאה
והשתחררתי הביתה..
אחרי כמה ימים קיבלתי את התוצאות ואני בריאה, לא נגרם נזק והכל בסדר..
החלטתי לחגוג את זה, קבעתי עם רום, עומר, דניאל, ושיר לנסוע לאילת ולהשתחרר מכל הלחצים שהיו עלינו בזמן האחרון…
_______________________________________________________________________
"אני לא יודעת, למרות מה שהיא עשתה, עדין את צריכה להגיד לה לבוא, היא מתחרטת על זה, ואולי שמה תפתחו דף חדש…?"
"תקשיבי שיר אני לא יודעת, אני לא רוצה להרוס את החופשה שלי, אני נוסעת בשביל לשכוח מכל הצרות, ולא בשביל שהן יהיו לי מול העיניים…" אמרתי כבר בעצבים, למה היא לא קולטת שהיא פגעה בי ואני בחיים לא יסלח לה על זה??! " ולא נראה לי שאני הולכת לסלוח לה, נכון היא ישבה לידי בבית חולים, אבל זאת בגידה עדיין!"
" אם את אומרת שאת לא תסלחי לה על מה שהיא עשתה כי היא בגדה בך אז למה לדניאל סלחת?? הוא גם בגד בך? במה זה שונה???" היא אמרה לא מבינה
"אני לא יכולה להסביר למה סלחתי לו, אבל אני סלחתי לו ואנחנו מאושרים!" אמרתי כבר בעצבים "אבל יאללה מחר נוסעים לאילת, ואנחנו עוד צריכות שופינג הכנה, לקנות בגד ים ואוכל, ולהכין מזוודות! אז זזים??"
"אם כבר מדברים על זה, איך אנחנו נוסעים? באוטובוס?"
"חחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיקה אנחנו מתחלקים, אני את ודניאל באוטו שלו ועומר ורום באוטו שלו,ונראה לי שגם החברה החדשה של עומר באה…"
"אווךך טוב!" היא אמרה בבאסה..
"מה??! למה אמרת את זה? את לא רוצה לנסוע איתנו? את מעדיפה לנסוע איתם?" אמרתי לא מבינה
"לא לא, פשוט זה מבאס שחברה של עומר באה, כי בטיול התקרבנו קצת וחשבתי שאולי יהיה משהו…"
"ממממההה??! יא זבל איך לא סיפרת לי??!"
_______________________________________________________________________

"welcome to eilat" קראתי את השלט שהיינו באוטו של דניאל, ועומר והיינו כל כך שמחים, זהו מתחילה החופשה…
חברה של עומר בסוף באה, וראיתי ששיר התאכזבה אבל עד סוף החופשה אי אפשר לדעת מה יהיה..
הגענו למלון שלנו, 'רימונים'
אוי גאד איזה מלון מהממם אני ודניאל היינו ביחד בחדר, רום ושיר ביחד, והיה נראה שם אהבו את זה לא הבנתי ממש למה, ועומר וחברה שלו שני..
ומפה הכל התחיל להסתבך..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך