koka11
היי קוראים לי קורל, אני בת 18 מתל אביב..
הסיפור הזה הוא סיפור אמיתי שקרה לי בחיים..
אני מקווה שתאהבו.

אהבה עם הצרות

koka11 12/05/2011 1422 צפיות 5 תגובות
היי קוראים לי קורל, אני בת 18 מתל אביב..
הסיפור הזה הוא סיפור אמיתי שקרה לי בחיים..
אני מקווה שתאהבו.

" נוני אני נשבע לך אני לא אפגע בך יותר בחיים שלי.. אבל בבקשה תסלחי לי…" הוא אמר.
ואני לא יכולתי לענות לא על זה.

_____________________________________________________________________

"אוקיי תלמידים, מחר במסגרת הלימודים אנחנו הולכים לסיור מחוץ לבית הספר, ולאחר מכן סוגרים את היום בבית הקפה נלסון " כולם שמחו חוץ ממני… ידעתי שאני אצטרך לסבול את שלושתם שוב… אחרי מה שהם עשו לי…
יצאנו מהאודיטוריום ופתאום ראיתי אותו, את דניאל, הוא נראה לי שונה פתאום הוא חזר אחרי החופשה שלו בניו יורק והוא היה פשוט מהממםם. שיער קצוץ שחור, ג'ינס כהה וחולצה בהירה לבנה, נעלי נייק.
התחלתי להבין כמה אני התגעגעתי, והתחלתי להתאהב בו..
ראיתי אותו מולי, והמבטים שלנו נפגשו… זאת הייתה אהבה.. פשוט התאהבנו..
ישבנו בהפסקה להשלים פערים והוא ראה שמשהו בי לא בסדר..
הוא התחנן שאני אספר לו ולבסוף סיפרתי לו על זה שעברתי אונס, ועוד ידידים הכי טובים שלי אנסו אותי…
"ביחד עם רותם וטול הלכתי אל רום הביתה, שתיתי פעם ראשונה ולא ידעתי מה אני עושה הלכתי לישון אצל אמא שלו בחדר, ובלי שידעתי בתורות אחד אחד נכנסו אלי לחדר 2 הידידים הכי טובים שלי ושכבו איתי.. טול ורותם לא שתו… אבל ראו שהם נכנסו אלי לחדר, הם ניסו לפתוח אותה וראו שנעול.
הם לא התייחסו לזה הם פשוט המשיכו לשבת עם חברים שלי…
ואחרי זה שניהם התכנסו יחד והעבירו חוויות. טול שמעה את זה ואחרי שבוע החליטה לספר לי… לא סלחתי להן ולא להם על זה… לא יכולתי לסלוח על דבר כזה…
אחרי הרבה סליחות החלטתי להשלים עם רותם וטול."
דניאל שמע את זה… הוא היה בשוק הוא לא ידע מה לעשות. אני פשוט התחלתי לבכות והוא חיבק אותי..
הוא הרים את ראשי והסתכל לי בעיניים, "אל תבכי, בבקשה.." ואז הוא נישק אותי.
"דניאל זה לא במקום… צריך להפסיק את זה, בבקשה". עצרתי את זה
"אני מצטער" והלך.
למרות שהצטערתי על זה שעשיתי את זה אני חשבתי באותו הרגע שזה הדבר המתאים, חשבתי שהוא מנצל אותי.

______________________________________________________________________
הברזתי מהסיור והלכתי רק לנלסון.. לא יכולתי להיות איתם שם..
הלכתי עם הכלב שלי בשביל לקחת אותו לסיבוב ושתהייה לי סיבה טובה ללכת מהר הביתה. ישבתי עם שיר וספיר, ואז מישהו נגע בי מאחור "אני צריך לדבר איתך".
הסתובבתי וראיתי את דניאל.
ספיר ושיר אמרו לי שזה בסדר שאני צריכה ללכת.
קשרתי את הכלב והלכתי עם דניאל לשבת בספסל ליד.
"תקשיבי אני…באמת שאת חשובה לי… אני לא יכול בלעדייך..
בזמן הזה שהייתי מניו יורק הבנתי שאני אוהב אותך, ושהייתי מטומטם
אבל אני מצטער על זה שנישקתי אותך..
זה לא היה במקום" הוא אמר.
"תקשיב אני…" לא יכולתי לענות לו אז החלטתי להתקרב אליו, ליטפתי את פניו ונישקתי אותו.
אחרי כמה דקות התנתקנו וראיתי כלב מולי, והכלב שלי לא יכוללהיות בסביבת כלבים .. רצתי ובדרך צעקתי לדניאל ,, חכה לי פה.. אני 2 דקותת חוזרת.."
לקחתי את ריף [הכלב שלי] ונכנסנו מאחורי בנין. פתאום הרגשתי מישהו נוגע בי ועוצם לי את העיניים..
הסתובבתי וראיתי את….
______________________________________________________________________
אוקיי זה הפרק הראשון אז בבקשה תגיבו אם אהבתם


תגובות (5)

קצת מפחיד…
הכל נראה בסדר כזה בהתחלה ואז כשקראתי, אני כזה חטפתי שוק קטן…..
אבל בסדר יפה,
נחמד מאוד.

12/05/2011 22:15

תמשיכייי

13/05/2011 16:06

איזה סיפור נדיר איזה חרמנים הבנים האלה ><
כפרה על דניאל אין עליו ובתכלס זה צפוי שהם יהיו ביחד נעעע ובכל זאת צדקתי הם ביחד אבל על בטוח יהיה להם ריבים D : – ומענייין מי זה היה אולי אחד מהבנים שאנס אותה או דניאל – תמשיכי
נ . ב.
את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי

13/05/2011 18:42

סייפור יפה : ]]
תמשייכי <3

14/05/2011 01:04

יוואו..
זה קצת מפחייד, ולא יאומן שמשהו כזה עבר עלייך :[
אבל תמשיכי את הסיפוור בבקשה <3

14/05/2011 01:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך