זה יעבוד?חלק ג'

03/06/2011 698 צפיות אין תגובות

ומה יכולתי לעשות במשך שבוע התחמקתי ממנו,לא עניתי לשיחות,לפתקים כלום!
כל כך רציתי לחבק אותו להרגיש את החום שלו,את האהבה שלו אבל לא יכולתי פחדתי שיקרה לו משהו.
אחרי שעבר שבוע של התחמקויות ,בדרכי לכיתה מישהו תפס לי את היד ולא נתן לי ללכת הסתובבתי וראיתי את מאור ניסיתי ללכת ולא הצלחתי הוא לא שחרר,"אני שמח לראות שהבנת את מה שאמרתי לך."הוא אמר,"די מאור הרסת לי את החיים כבר מה עוד אתה רוצה?!תעזוב אותי בבקשה" אמרתי לו כשאני בוכה,ואז שמעתי קול מרחוק,"רוני?!" בחיים לא שמחתי לראות את אלמוג כמו אז,"תקשיב לי טוב י'חתיכת זבל אתה עוד פעם אחת נוגע בה או מתקרב אליה ואני נשבע לך שאתה לא תצליח לגעת יותר באף אחד.
הוא לקח אותי לדשא ופשוט לא הפסקתי לבכות,והוא חיבק אותי את החיבוק החם והאוהב שלו במשך חמש דקות,"ועכשיו?עכשיו את מוכנה להסביר לי למה נפרדת ממני?כי אני דיי בטוח שאת אוהבת אותי בדיוק כמו שאני אוהב אותך" הוא אמר לי ומזה רק עוד יותר התחלתי לבכות (כבר בטח הבנתם שאני טיפוס שבוכה מכל דבר) "תקשיב אני אוהבת אותך הכי בעולם ודווקא בגלל זה אני לא יכולה להרשות שמשהו יקרה לך,אתה לא מבין כמה קשה היה לי השבוע הזה" אמרתי לו בבכי,"למה שיקרה לי משהו?,איזה בן אלף מה הוא אמר לך?" אמר אלמוג בעצבים ולמרות שכבר ראיתי הרבה פעמים את אלמוג בעצבים בחיים לא ראיתי אותו ככה,"תקשיב דבר ראשון תירגע עם העצבים,דבר שני" והפסקתי לדבר לקחתי נשימה עמוקה "דבר שני הוא אמר ש…. שאם אנחנו נהיה ביחד אז אתה תהיה זה שיסבול,תקשיב בבקשה אל תכעס עליי אני פחדתי,פחדתי שיקרה לך משהו אני…"והוא נישק אותי לפני שסיימתי את המשפט,"תקשיבי דבר ראשון תפסיקי לבכות כי אני לא יכול לראות אותך בוכה,דבר שני את לא מבינה שלא להיות איתך זה הסבל הכי גדול שחוויתי בחיים שלי דבר שלישי הבנאדם הזה מחוק! ועוד דבר איך אני יכול לכעוס עלייך את לא מבינה שעל אהבת חיי אני בחיים לא אכעס? טוב יפה שלי? אני אוהב אותך ברמה שבחיים שלי לא אהבתי ככה ואני לא ייתן לאף אחד ובטח שלא לבנאדם הזה להפריד בינינו" ונישקתי אותו בחיים שלי לא הרגשתי כל כך מוגנת ובטוחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך