עוד כמה פרקים יהיה אקשןןןן , להמשיך ? (;

~הזדמנות אחרונה פרק 5~

29/05/2013 299 צפיות תגובה אחת
עוד כמה פרקים יהיה אקשןןןן , להמשיך ? (;

כעבור שבוע העניינים נרגעו קצת בבית הספר.
לפני שהתחיל השיעור הראשון, רון התיישב בחוץ וקלט את נופר מרחוק מתקרבת אליו , רון בא לקום וללכת אך נופר תפסה לו את היד.
" לאן אתה בורח?" שאלה נופר
" דיי נופר, מה את רוצה?"
" אז מה קורה בנינו עכשיו?" שאלה
" לא קורה כלום , זה נגמר" אמר רון
" אבל רון אני רוצה אותך " היא אמרה והסתכלה לתוך העיניים הכחולות שלו.
" אני לא , זה היה סתם וזה נגמר אני לא מוכן לפגוע בניב יותר , די " הוא אמר והלך משם.
בהפסקה ניב נישאר שוב בכיתה , לא היה לו מצב רוח לצאת .
נופר נשארה אף היא בכיתה התקרבה אליו ואמרה " ניבי אני מצטערת על הכל ,לא התכוונתי , זו הייתה מעידה חד פעמית "
ניב הסתכל עליה במבט מזלזל ולא אמר כולם .
היא המשיכה ואמרה " זה הכל רון, הוא התחיל איתי , אני בכלל לא רציתי , אני רוצה שנחזור , אני אוהבת אותך "
ניב קם הפך את הכיסא וצעק " באמת ניראה לך אחרי כל מה שעשית לי אני אחזור אליך ?, אני לא כזה מטומטם ."
היא ניסתה להגיד משהו , אך היא לא הספיקה הוא יצא מהר מהכיתה.
נופר נשארה לעמוד ולא האמינה ששניהם זרקו אותה , כי הרי היא תמיד חושבת שהיא כזאת מהממת שאף אחד לא יזרוק אותה בחיים ושהיא תהיה היחידה שתזרוק מישהו.
ניב יצא מהבניין עצבני במיוחד ורון הגיעה מהצד השני.
הם נתקלו אחד בשני בבום ושניהם עפו במקצת .
" תסתכל לאן שאתה הולך " צעק ניב
" טוב אני מצטער תירגע" ענה רון.
ניב המשיך ללכת ורון קרא לו וצעק " חכה שנייה ניב , אנחנו צריכים לדבר".
ניב הסתובב ואמר " על מה ? על זה שהתחלת עם חברה שלי מאחורי הגב שלי"
"מה?, זה מה שהיא אמרה לך " הוא שאל והסתכל עליו בפרצוף מופתע
" אל תגיד לי שהיא משקרת , תעשה לי טובה ותחסוך את זה ממני " אמר ניב בכעס והסתובב ללכת .
" ניב אני נשבע לך זו היא התחילה איתי "
ניב הסתובב בחזרה אל רון .
ורון המשיך " אתה זוכר את היום שהלכנו לבריכה והיא באה גם ?, אתה הלכת שנייה לקנות ארטיק , ואני והיא נשארנו לבד,
היא פתאום התחילה למזמז אותי , אמרתי לה שתפסיק אבל זה לא הזיז לה, ואתה יודע איך זה, אני בן לא יכולתי להישאר אדיש וכן זה נמשך ובאמת שרציתי להפסיק את זה אבל היא הצליחה לגרום לי להמשיך עם זה, עד שתפסת אותנו , אני מצטער ניב."
ניב הוריד את הפנים , ורון המשיך "כואב לי שאנחנו לא מדברים , אתה יודע שאתה החבר הכי טוב שלי". וחייך חיוך קטן.
גם לניב כאב שהם לא מדברים אבל הוא לא יכל להסתכל עליו והוא פשוט הלך.
אני ראיתי את ניב מרחוק ואני חייבת להודות שקצת התקרבתי בכוונה בשביל שיקלוט אותי.
הוא התקרב אלי והתיישב לידי .
הלב שלי התחיל לדפוק ממש ממש חזק .
"היי " הוא אמר בקול שקט ובפרצוף חמוץ
"היי" השבתי " איך אתה?"
" חרא " הוא ענה
" ראיתי שדיברת עם רון , השלמתם ?" שאלתי
" לא , אבל אני חייב להגיד לך שקשה לי לא לדבר איתו "
"אז תדבר אותי " קפצתי
"איזו התלהבות , מה קרה?" הוא שאל וחייך
" אני פשוט יודעת עד כמה כואב לו על מה שהוא עשה לך ותחשוב על זה שאתם מכירים כל כך הרבה זמן ועל כל הדברים שעברתם ביחד , לא חבל לגמור את זה ככה?".
"לא יודע " הוא ענה לי עם הפנים למטה.
" מה זה לא יודע ניב? , אתה רוצה להשלים איתו, אני רואה את זה בעיניים שלך" אמרתי
" וואלה , מה עוד את רואה? " שאל וחייך
" די ניב נו תהיה רציני לרגע"
" לא יודע מה להגיד לך נוי אני באמת אוהב אותו אבל הוא פגע בי " פתאום הוא עצר ואמר " איכס זה נשמע כאילו אנחנו זוג נשוי , ומזה פגע בי? ממתי אני אומר פגע בי? , איכס!! "
הסתכלתי עליו וצחקתי , הוא כזה חמוד .
" טוב יאללה לך" אמרתי
" מה לאן ללכת? , עכשיו גם את מגרשת אותי ?" הוא שאל והסתכל עלי בפרצוף מתוק.
" לא נו, לך לרון , תשלים איתו "
ולפתע הוא קם והלך לעברו של רון, לא שמעתי מה הם אמרו אבל שניהם חייכו ונתנו לחיצת יד גברית .


תגובות (1)

כןןןןןןן ברור וגם עכשיו עם אפשר!!
חחחח

29/05/2013 07:57
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך