~הזדמנות אחרונה פרק 9~

30/05/2013 298 צפיות 5 תגובות

הוא הרים לי את הראש עם ידו , התקרב אלי והתנשקנו.
ניב ישר הוריד את הראש ואמר " אני מצטער "
הסתכלתי עליו ואמרתי " זה בסדר , יכולתי לעצור אותך"
הוא הסתכל עלי וחייך
" טוב נירא לי שאני יחזור אליהם , אני ידבר איתך " אמר ונתן לי שוב נשיקה קטנה על הלחי.
הנשיקה הזאת הייתה הדבר הכי טוב שקרה לי אי פעם , זאת גם הייתה הנשיקה הראשונה שלי והיא הייתה יותר טובה מאיך שחלמתי שהיא תהיה.
פשוט זרחתי מאושר .
למחרת אני ומאי סיפרנו אחת לשנייה את כל מה שקרה .
מאי הייתה כל כך מאושרת שהיא ורון סוף סוף ביחד אבל אני לא הבנתי מה יקרה ביני לבין ניב.
מאי אמרה לי שזה יכול להיות סתם נשיקה ושאני לא צריכה להגיע סתם למסקנות.
כשהיא אמרה את זה מאוד התאכזבתי אבל ידעתי שיכול להיות שהיא צודקת ושאם ניב אי אפשר לדעת מה יהיה.
אבל אני חייבת להגיד שמאוד קיוויתי שהנשיקה אתמול הייתה אמיתית.
צלצל הטלפון ועניתי ואז נשמע קול שאומר " היי נוי זה ניב אנחנו צריכים לדבר"
השתתקתי
"הלו????" הוא שאל
"אהה כן סליחה , מתי? " שאלתי
" היום , את רוצה שאני יבוא אליך ?או שאת אלי?, מה שבא לך"
" תבוא אתה אלי " עניתי
סילקתי מהר את מאי מחדרי חיכיתי משהו כמו חצי שעה ואז הוא הגיע
הוא לבש גופיה לבנה צמודה שהבליטה לו את השרירים בידיים , ג'ינס קהה ומשקפי שמש.
והתיישב לידי על המיטה.
"אז מה קורה ?" הוא שאל עם חיוך
אני עדין הייתי בשוק מכמה שהוא יפה עד שכבר התחלתי לגמגם
" הכל…..הכל בסדר"
הוא חייך תפס לי את היד , ברגע זה הלב שלי ממש התחיל כבר לדפוק חזק.
הוא הוריד את המשקפים שמש והסתכל לי לתוך העיניים ואמר " אני חושב שאני מתאהב בך נוי ".
נעצרה נשימתי הלב שלי דפק ממש חזק , הידיים שלי רעדו והתחיל להיות לי חם.
הוא המשיך ואמר " אני רוצה שנהיה ביחד , לפחות שננסה"
הוא הסתכל עלי וחיכה שאני יגיב , אך לא הייתי מסוגלת לא הצלחתי להוציא מילה .
הוא לא לחץ אלי , הוא פשוט ישב בשקט הסתכל עלי וחייך .
חייכתי עליו בחזרה וככה פתאום התנשקנו.
באותו רגע כל הדברים שתמיד חשבתי שהיו רק בחלומות קרו לי באמת .
ניב באמת אמר לי שהוא אוהב אותי , נהיה לי חבר , ופתאום הרגשתי מלאת ביטחון .
כל החופש אני וניב בילינו ביחד ובחיים לא הרגשתי כל כך זוהרת.
פתאום לכולם היה נירא שהכל מסתדר מאי ורון נהיו חברים, אלעד וליטל מאושרים כתמיד ואפילו סבסטיאן ונדיה החליטו למסד את הקשר .
כשנגמר החופש חזרתי לבית ספר עם הרבה יותר ביטחון ועם הרבה יותר שימחת חיים.
אך שנכנסתי לכיתה כולם הסתכלו עלי והתלחששו אך זה לא הזיז לי , אני ידעתי בדיוק על מה הם מתלחששים , על אך שהילדה הכי חננה בבית הספר חברה של הילד הכי חתיך ומקובל .
נופר ממש נעצה בי מבט רשעי כזה , כאילו לקחתי משהו שהיה שלה .
לא התייחסתי אליה והלכתי לשבת .
לאחר כמה רגעים ניב נכנס לכיתה , התקרב אלי ונתן לי נשיקה קטנה על הלחי .
ברגע הזה נופר ממש רתחה , היה פשוט אפשר לראות כאילו יוצא לה עשן מהאוזניים.
ואני , אני דווקא שמחתי שהיא מקנאה , שתבין שלא כל מה שהיא רוצה היא מקבלת .
אחרי ניב נכנסו גם רון ומאי די מחובקים וגם אז נופר התעצבנה שראתה אותם ביחד , אבל מאי לא כמוני היא דווקא מאוד השוויצה ברון ונתנה לו נשיקה ענקית ליד נופר כדי שתקנא. נשמע הצלצול והמורה נכנסה בפנים די רציניות
"בוקר טוב ילדים " היא אמרה " יש לי משהו חשוב לספר לכם"
כולנו היינו מאוד סקרנים וחיכינו כבר שהמורה תפרוץ את פיה
היא לקחה נשימה עמוקה ואמרה " כפי שאתם רואים נעמה לא נמצאת כאן היום , היא בבית החולים…" המורה טלי באה להמשיך אך סבס קטע אותה כששאל " מה ? , למה היא בסדר?" הוא היה נורא מבוהל.


תגובות (5)

מהמםםםםםם, אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי

30/05/2013 06:58

אני יקרא (:

30/05/2013 07:29

מדהים!!!!!!!! פצצתי!!!!!!!!! תמשיכיייייי!!!!!!!!!!!!

30/05/2013 07:35

מקסים! תמשיכיייי

30/05/2013 09:57

אומיגדדד מושלםםם תמשיכיייי <3

30/05/2013 11:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך