~זה לא קורה לי פרק 4~

19/06/2013 265 צפיות אין תגובות

=מנק' המבט של דרקולה=
קמתי התלבשתי הלכתי לכיוון החדר של אנג'ל אני צריך להעיר אותה לבית ספר היא עוד תאחר למרות שאני מנהל ואבא שלה עדיין אני לא מרחם פתחתי את הדלת ראיתי שהתיק שלה לא פו והיא לא במיטה ואז הבחנתי במכתב
~לאבא או שצריך לקרוא לך דרקולה הגדול החלטתי לקום מוקדם והתארגן לבד לבית ספר וללכת לבד וכן אני הולכת ברגל ואני יודעת שאחרי שתיקרא את זה תתקשר אלי ותגיד לי למה לא חיכית שאני אסיע אותך למה לא הקשבת לי אז אל תטרח להתקשר כי אני לא אענה לך אני פשוט הזרוק את הטלפון על הקיר ובבקשה תבין אותי פעם אחת רק פעם אחת אחרי כל פעם שהעפתי או זרקתי את שומרי הראש אני מבקשת רק פעם אחת תבין אותי ולא תקשר אלי ותחפור על למה אני לא מקשיבה כי אני מקשיבה ואני מבינה אותך אני יודעת שאתה רוצה שאקבל את הכי הטוב אחרי מה שקרה עם אמא אבל בבקשה אבא רק להיום אחד על תתקשר אלי ואל תדבר אתי כי אני צריכה זמן לבד בבקשה תבין אותי רק תנסה להבין אותי ליום אחד אני מבקשת סליחה על מה שקרה אתמול ובבקשה בפעם אחרונה תנסה להבין אותי ליום אחד אני לא מבקשה יותר מזה אוהבת תמיד אבל תמיד ביתך אנג'ל ואל תשכח את זה חסר לך שתישכח אותי.~
ירדתי למעטה לקחתי את המפתחות של הבית והאוטו נכנסתי לאוטו ונסעתי לבית ספר.
=מנק' המבט של אנג'ל=
קמתי בוקר התארגנתי לבית ספר לקחתי נייר וכתבתי לאבא מכתב אחר כך יצאתי בשקט לבחוץ שמתי את הכובע של הקפוצ'ון על הראש כי לא רציתי שצלמים יצלמו אותי או יזהו אותי בדקתי שהכריך ובקבוק בתיק והם היו בתיק אני לא מאמינה מה קורה אתי אני מעיפה וצורחת על השומרי ראש אני לא רוצה שמורי ראש אני מתחצפת לאבא שלי צועקת עליו מה קורה לי. הרגשתי ששלחו לי הודעה זה היה אבא הוא רשם לי~אנג'ל אני רוצה לדעת איפה אני לא רוצה לחפור רק בא לי לדעת איפה את אני מבקש סליחה שצעקתי עליך~התעלמתי מההודעה הזאת אני לא רוצה לראות אותו או לשמוע את אבא שלי ליום אחד. הגעתי לבית ספר נכנסתי לכיתה שמתי את התיק על הרצפה שמתי ידיים על השולחן ואתת הראש שמתי בין הידיים הכנסתי את האוזניות לאוזן הגברתי את המוסיקה על הכי גבוה אני לא רוצה לשמוע או לראות אף אחד רק היום שיעזבו אותי לפחות ליום אחד כולם שיעזבו אותי ללא יוצא מן הכלל אני רוצה שכולם יעזבו אותי בשקט שלא ידברו שלא הסתכלו ולא יראו אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך