~חדשה~ 3

23/06/2013 256 צפיות אין תגובות

חשבתי והבנתי …זה לא הולך להיות קל ..
___________________________________________________________________
הגעתיי לכיתה וכולם כבר היו שם , כל החיברים שליי , כל הכיתה שליי הגעתיי ישבתיי בכיסא ולא ידעתיי מאיפה להתחיל .. ענת הסתכלה עליי במבט שואל וישר שאלה : מור ..? קרה משהו ..
לא יכולתיי הפה שליי קפאא לא ידעתיי פשוט מאיפה להתחיל.. מה לספר .. איך הם יגיבו .. לא יכולתיי עוד פשוט התחלתי לבכות …
בכיתי ובכיתי וכולם ניחמו אותיי אבל ידעתיי שזה לא ימשך לעוד הרבה זמן כי המורה בדיוק נכנסה לכיתה וביקשה שהלך לשטוף פנים .
ישבתיי בשיעור ולא הקשבתיי , פשוט לא היה לי מצב רוח לכלום .. מה אני יעשה ?! אוף למה זה קורה דווקא ליי ?
נגמר השיעור , כולם באו אליי וישר התחילו לשאול שאלות ענת : הכל בסדר מור ? ליבי ישר קפצה ושאלה קרה משהו ? מישהו פגע בך ? עומר ושירה הצטרפו ושאלו : תדברי , אנחנו נעזור לך
שפכתיי ודיברתיי אמרתיי : חברים אני צריכה להגיד לכם משהו .. אתמול אמא ואבא שליי למרבה הצער הודיעו ליי שאני עוברת דירה .. כולם הסתכלו אחד על השני חשבו וישר שירה התפרצה ואמרה : נו .. סבבה את עוברת דירה אבל את ממשיכה ללמוד איתנו בבית ספר ברור לך נכון ? אמרתיי בצער רב : שירה אני לא ממשיכה ללמוד פה .. אנחנו עוברים לעיר אחרת למקום אחר למקום שונה לבית ספר אחר אני לא יראה אותכם אני לא היה בבית ספר וזהו כלווום פשוטט נמאס ליי ! התחלתייי לבכות עוד פעם ..! לא יכולתיי לחשוב על זה שאני הולכת לעזוב את כל החברים שליי ועוד לא הגעתיי לקטע הזה שאני עוברת היום !
כולם היו בשוק , אף אחד לא הצליח להוציא מילה מהפה .. כולם היו באבל רציני וישר עומר התפרץ : מור יש לי רעיון ! תעברי לגור אצליי אמא שלי בטוח תרשה! ענת אמרה : או אצליי יש בשבילך תמיד מקום חשבתיי לעצמיי ואמרתיי מיי צריך משפחה עם יש כאלה חברים ?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך