~חדשה~ 8

25/06/2013 261 צפיות 2 תגובות

היא הסתכלה עליי ואמרה :"את לא יודעת כמה הסתבכת "
אני לא ישקר , טיפה נלחצתי , אבל אני לא יוותר זה שאני ילדה חדשה זה אומר שאפשר לרדת עליי ולחוש עליי ? לא אני לא ילדה שמוותרת . אבל מצד שני כל הבנות כאן שונאות אותיי בגלל שהסתובבתי עם איתי , היה ליי כול כך להסתובב איתו .
חזרתי הבייתה וישבתיי קצת מול המחשב , פתאום משהו צלצל בדלת , פתאום ראיתי את איתי , פתחתי את הדלת ואמרתי לו :"הי איתי " " היי מור מה קורה " מצוין ואיתך ? " סבבה " תקשיבי אני צריך להגיד לך סליחה.. " הסתכלתי עליו בתדהמה ואמרתיי לו " על מה ? " והוא ענה ליי " על זה " לפניי שהספקתי להבין מה קורה קלטתי שאני על הקיר קרובה קרובה לשפתיים של איתי והוא נישק אותיי בחוזקה , היה ליי כול כך כיף אבל מצד שניי לא הבנתיי מה הולך פה .. הוא פגש אותיי רק היום .. מה קורה ? הוא סיים את הנשיקה שלוו וחייך , חייכתי חזרה והסתכלתיי עליו ושאלתי אותו " זה דיי מוזר ליי שאתה מנשק אותי ביום שהכרת אותיי? .. " הוא צחק ואמר " זהו שלא הכרתיי אותך מהיום , אני כבר כמעט שנה מכיר אותך בליי שתדעי אפילו , וזה שעברת לפה זה הנס שליי ! "
הייתי בשוק! הוא מכיר אותי כבר שנה ואני לא יודעת כלום , מה קורה פה ? " איתי אתה יכול להגיד לי בדיוק איך אתה מכיר אותיי כמעט שנה בליי שאניי ידע כלום ? " אמרתיי
" אוקיי אז ככה הכרתיי אותך מתיי שישנתי אצל חבר שלי , זה היה מאוחר בלילה וחבר שליי גר מול החלון שלך , ראיתי אותך פתאום בחלון , את היית כל כך יפה ! כל כך חמודה , לא יכולתיי לדמיין ילדה יותר יפה ממך !.." הוא אמר .
הסמקתיי קצת והסתרתי את זה כי לא היה לי נעים שיראה שאני מסמיקה ..
"בקיצור אז כול פעם רציתי לבוא אליו רק כדאיי לראות אותך ולפעמיים ראיתי אותך ברחוב , רציתי לגשת אלייך ולחבק אותך אבל אז נזכרתיי שאת אפילו לא מכירה אותי , וככה זה נמשך שנה , אני אוהב אותך אני חולם עלייך בלילות , בגלל זה ביקשתיי סליחה לפניי שנישקתיי אותך כי אני יודע שאת לא אוהבת אותיי.. "
הוא אמר ואני הרגשתיי כאילו אני בעננים ! , במקרה הילד שהתאהבתי בו מהרגע הראשון שראיתי אותו התאהב בי דגם מהרגע הראשון שהוא ראה אותי , ל אמרתי לו במבט שובבי " מאיפה לך לדעת שאני לא התאהבתיי בך גם מהרגע הראשון שראיתי אותך ? "
העניים שלו נפתחו , הוא היה מאושר כאילו אני לא יודעת מה הוא ראה.
הוא הסתכל עליי ואמר .. "


תגובות (2)

מושלםם תמשיכיי

25/06/2013 05:12

מושלםםם

25/06/2013 06:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך