זאת עם המשקפיים P:
נ.ב נוגע זה השם של המחנכת שלי אז זאת מחווה קטנה בשבילה כי אני מזה אוהבת אותו :))))))))

~סיפור חדש ~ אי שם במים :)

נ.ב נוגע זה השם של המחנכת שלי אז זאת מחווה קטנה בשבילה כי אני מזה אוהבת אותו :))))))))

טוב אז בניגוד לסיפורים הקודמים שלי הסיפור הזה מתרחש בישראל (סופסוף סיפור ציוני חחחחח)
אבל הוא פנטזיה מקווה שתאהבו ובסיפור יש די הרבה השראה מהחיים שלי אז אני מקווה שהם יעניינו אותכם D:::

עלילה :
זה היה עד יום רגיל בחופש הגדול רק שהיום היינו אמורים ללכת לסחנה .אני פשוט מתה על המקום הזה הוא כל כך … טבעי ,שלו .
הכל היה מושלם חוץ מהדגים .אני שונאת דגים .כאילו פאק הם מתים עם עיניים פתוחות זה מחריד ומטריד בו זמנית .בכל מקרה החברה הכי טובה שלי הטביע אותי ונכנסו לי דגים לתחת אבל בגדול הטיול היה ממש מהנה .אבל אחרי זה הרגשתי שונה ,חיה .
כלומר בדרך כלל אחרי שאני עושה דברים בסגנון הזה אני מרגישה תשושה ורק רוצה לישון אבל הפעם … זה היה כל כך מוזר .

קצת על עצמי :
אני נוגה ונולדתי בעמק אני ממש אוהבת את המקום למרות שאני שואפת להצליח בעיר הגדולה
אני לומדת בחטיבת הביניים בעיר שבה אני גרה וגם את בית הספר שלי אני אוהבת למרות שזה מוזר .
יש לי עד שלוש חברות הכי טובות ,אחת מהם היא זו שהטביע אותי , למרות שאני ממש בסגר עם כל הכיתה שלי .
אני אוהבת לבלות ולשמוע מוזיקה כי מה שווים החיים בלי להנות .אני לא ממש משקיעה בלימודים אבלי הציונים שלי סבירים (60 -80 ) .
הדבר שאני הכי רוצה בעולם הוא למצוא אהבת אמת :)

למי שרוצה להירשם צריך את השלוש חברות הכי טובות שלה שהיו ישראליות עם שמות ישראלים והכל עם מצב משפחתי סביר ומי ורצוי לפחות שתי בנים וכמובן תמיד רצוי דמויות של מבוגרים שהיו מורים או ההורים שלה וגם כמה דמויות משנה שהיו חברים לכיתה .

הרשמה :

שם מלא:
גיל :
תפקיד :
רקע משפחתי : פריט שהי\וא לא יוצאים איתו מהבית :

מקווה שתזרמו ותעקבו ושאהבתם :)


תגובות (6)

דקה אני אכתוב חחחחחח

25/08/2013 13:33

נשמע ממש יפה:)

25/08/2013 13:33

שם: אושר וויס
גיל: תבחרי חח
חברה טובה שלה
אופי: מצחיקה, חמה, חברה טובה, חברותית, מגוננת, אהובה, אוהבת, מתוסבכת, נשברת בקלות, רגישה, עדינה, מלטפת, חברה שאין כמוה, שרה מדהים.
רקע משפחתי: גרה במשפחה עשירה, אך עצם קיום אחיה הקטנים אף פעם לא קיבלה את תשומת הלב שנזקקה לה.
חיצונית: בעלת שיער שטני ארוך, עיניים חומות נוטות לאפרפר, מעטפת ריסים ארוכה וכהה וזוג גומות. גבוהה, רזה, מפותחת למדיי.
פריט שלא יוצאת בלעדיו מהבית: הטלפון.. בשביל המוזיקה שלה חחח

שם מלא: דור זאב
גיל: שנה מעל אושר
אופי: חברותי, מתנשא, מצחיק, שנון , קר לפעמים, שקט לרוב, ביישן בכמה מובנים, אהוב ואוהב, רומנטי.
חיצונית- בעל שיער שחור, עיניים כחולות, גבוה, שרירי, חיוך שובה, מעטפת ריסים ארוכה וכהה, מושך.
רקע: אביו עזב את אמו כשהיה ילד, והתחתנה עם אב חורג.
לא יוצא מהבית בלי חיוך..
מתנצלת שחפוז, קוראים לי.. אם צריכה עוד משהו אני פה

25/08/2013 13:41

שידכתי ביניהם אגב חחחחחח

25/08/2013 13:41

שם מלא: לוסי כהן
גיל:מה שבא לך, אבל היא צעירה
תפקיד:אחת הנערות בבית הספר
רקע משפחתי:נולדה במשפחה טובה, 2 אחים ואימא, האבא נהרג.
פריט שהי\וא לא יוצאים איתו מהבית:אוזניות\תיק\בגד ים\או כל דבר אחר שעולה על דעתך

26/08/2013 03:18

שם: טל שפיר
גיל: בגיל של נוגה (אחת משלושת החברות הכי טובות שלה)
תיאור: שיער בלונדיני חלק עד אמצע הגב עם פוני בובה. עיניים שחורות. יחסית גבוהה ורזה.
אופי: אופנה זה החיים שלה, דיי פקאצה אבל בקטע נחמד כזה, אוהבת קניות, להתאפר, למרוח לק, מסיבות פיג'מות, בנים, מסיבות בכללי.
רקע משפחתי: אמה מתה כשהייתה בת עשר, ואבא שלה מגדל אותה ואת אחיה הגדול, אלירן לבד (הוא בן 18). היא שונאת להיות בבית כי הוא תמיד ריק (אבא שלה עובד, ואלירן בצבא) ולכן מתנחלת אצל חברות תמיד, ושונאת שבאים אליה.
פריט שהיא לא יוצאת מהבית בלעדיו: תיק איפור למצבי חירום (או בקיצור תאל"ח)

26/08/2013 05:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך