shira962
אני כותבת פרק ארוך מאוד עכשיו בשבילכן למחר :))

~פרק 3~

shira962 30/01/2014 382 צפיות 2 תגובות
אני כותבת פרק ארוך מאוד עכשיו בשבילכן למחר :))

הגעתי לבית שלי ונתנו אחד לשני מספרי טלפון והייתי כל כך שמחה אני חושבת שאני מתאהבת !!!!
"עאעאעאעאעאעאעאעאע" צרחתי בכל הבית
"את משוגעת איפה היית ???" מאי צעקה עליי
"מזה משנה ?? הכרתי מישהו אחד הההה ויש לי את המספר טלפון שלו והוא חתיך !!!!!" צרחתי בכל הבית !!!!!! אני חושבת שאני מתאהבת

~פרק 3~
בוקר חדש יומיים לפני תחילת הלימודים !! יואו אני כל כך מתרגשת ..
אני ודור מאז הפעם הראשונה שנפגשנו דיברנו מ-ל-א ונפגשנו המון אבל עדיין לא אמרתי לו את ההיסטוריה שלי אבל אני יספר לו בקרוב…. הכרתי לו את מאי , מאי אמרה שאנחנו משלימים אחד את השני והיא כל כך שמחה בשבילי יואו הוא כל כך נסיך!!! אבל אנחנו רק ידידים:((
לפתע הטלפון עצר את מחשובתיי "אהבת חיי היחידה" הראה על הטלפון ישר עניתי זה היה דור מי עוד יכול להיות??
"היוש נסיך שליי מה נשמע?"
"בסדר אהבת חיי מה איתך?"
"מצוין ++" אמרתי בחיוך "מאז שהתקשרת" הוספתי וצחקנו ביחד
"שמעי יפה שלי היום יש מסיבה קטלנית לתחילת שנת לימודים.. רוצה לבוא? יהיה מהמם!!"
"נראלך שאני לא יבוא???" צרחתי לו בטלפון
"מצוין אני יחכה לך ב-20:00 מתחת לבית שלך ואם את רוצה תביאי גם את מאי איתך" יואווו זה מה שבאתי לשאול אם מאי יכולה להצתרף אנחנו משלימים אחד את השני !!!!
"טוב יאללה ביוש אני חייבת להתחיל להתארגן נדבר כבר!!" אמרתי בלחץ
"אבל רק 10 בבוקרררר מה את משוגעת?!?!?" הוא היה מופתע
"אבל חייב שופניג לא? ביוש נסיכי" אמרתי בקול רציני
"ביוש מושלמת שלי"
——-סיום שיחה————
"מאייייייייייייייייי" צרחתי בכל הבית שתשמע
"תני לישון בשקט!!!!"היא צרחה עליי כי היה עוד בוקר
"אני ,את , דור – היום בערב יש מסיבה " החלשתי את הקול "וחייבים עכשיוווו ללכת לשופינג גם של ציוד בית ספר כי אין לנו כלוםםםםם" אך הפעם צרחתי עליה
"טוב טוב אני מתארגנת" היא אמרה ביאוש
לאחר חצי שעה מאי התארגנה ויצאנו לדיזנגוף , אזריאלי , דיזנגוף סנטר… חרשנו על כל תל אביבבב חזרנו לבית בשעה 4 בצהריים כן אנחנו זריזות , עם כל הידיים שלנו מפוצצות בשקיות כל אחת קנתה לעצמה 20 חולצות בית ספר קצרות עגול , 20 חולצות בית ספר וי , 20 קפוצונים של בית ספר ועוד מלאאאא חולצות בית ספר 20 מכל סוג ויש המון סוגים אפילו של בנים קנינווו !! אבל זה הכי יפה זה זרוק ואפשר לקשור מאחורה… קנינו כל אחת גם 18 שורטים עם ניטים ,בלי כלום, עם ציורים, עם הכל!! 25 ג'ינסים ארוכים סקיני , 28 שמלות מיני ועוד 10 ארוכות , 50 חולצות קנינו לכל אחת מאיתנו בכל מיני סוגים , 10 תיקים ו-10 קלמרים ועוד הרבה אקססוריס ונעליים ואיפור כבר התייאשנו מלספור ..בדרך גם קנינו אייס קפה שזה אהבת חיייי !!!…למזלי יש לי רישיון נהיגה ואוטו כי בלי זה לא יודעת איך הייתי מסתדרת , בטח אתם טועים איפה אנחנו מכניסים את כל הדברים שקנינו אז ככה לכל אחת בבית הזה (אני ומאי) יש חדר ארונות ענקיייי ששם אנחנו דוחסות הכל !! ויש לנו הרבה כסף כן בעיקר מהדוגמנות שלי אני מקבלת 100 אלף שקל על כל מסלול שאני מדגמנת בו ו-50 אלף שקל על קטלוג שאני נמצאת בו … אל תחשבו אנחנו לא מבזבזות הרבה כסף אנחנו קונות בעיקר במבצעים !!

הכנסתי הכל לחדר ארונות אוף זאת הייתה עבודה מאיישת אבל התוצאה יפה הסתכלתי על השעון שלי וראיתי את השעה "מהההההההההההההההההההה" צרחתי השעה הייתה 18:05 בערב .. שיואוו אני חייבת להתחיל להתחיל להתקלח ולבחור בגדים !! הכי חשוב !!!
נכנסתי למקלחת והתקלחתי בערך חצי שעה אין מה לעשות .. השעה הייתה 18:39 , הייתי עם מגבת בלבד אבל אם מאיה תיכנס לא קרה כלום זאת לא פעם ראשונה … התחלתי לבחור בגדים ..

-נקודת מבט של מאי-

אחרי השופינג הגדול ששרון הזאת עשתה לנו הייתי עייפה אז הלכתי לישון לאיזה שנ"צ (שנת צהריים) קמתי בעשרה לשש , לא נורא התחלתי להתקלח ובחרתי לי בגדים שמתי מגפיים שחורות עם עקב ממש קטן ג'ינס סקיני כהה גבוה מאוד עד מעל הפופיק וחולצת שיפון שמגיע לי בידיוק עד תחילת המכנס (מעל הפופיק). שמתי פס איילנר קצר ודק עם אודם אדום כשסיימתי להתלבש נכנסתי לחדר של שרון ..

-נקודת מבט שרון-
מאי נכנסה אליי לחדר "וואו" היא אמרה
"יפה?" שאלתי
"מושלם" היא אמרה מופתעת
לבשתי נעלי עקב שחורות מגף ממש גבוה 10 ס"מ ועל העקב עצמו יש ניטים שמתי שמלת סטרפלז מיני שחורה עם מחשוף גדול בגב ומקדימה בקטנה ומתחת זה הכי חשוב שמתי חוטיני כחול מהממם וחזיית סטרפלז כחולה תואמת … עשיתי בייביליס בשיער והשארתי אותו מפוזר שמתי אודם ורוד שנשאר 24 שעות ועמיד במים , צלליות בצבע זהב וכסף , מסקרה , פס איילנר עבה שחור כמו שאני אוהבת , סומק, ולקחתי ארנק קטן תואם לצללית עם האודם ששמתי , מסטיקים , טיק טק , גומייה , סיכה והאייפון שלי עם מגן חדש מנומר …
וחיכיתנו לדור ……….


תגובות (2)

תמשיכי מהמם!!!!!!!!!

30/01/2014 07:23

ומושלם

30/01/2014 10:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך