bilbi1510
אממ תגיבו חח אני רוצה לדעת אם זה יצא יותר מעניין מהקודמים ותנו לי עצות איך לשפר את הכתיבה שלי.. :] ושבוע טוב :]

אהבה מרחוק פרק 3

bilbi1510 02/03/2014 867 צפיות אין תגובות
אממ תגיבו חח אני רוצה לדעת אם זה יצא יותר מעניין מהקודמים ותנו לי עצות איך לשפר את הכתיבה שלי.. :] ושבוע טוב :]

מלודי:
"אז.. מה את מספרת?" שליו שאל אותי מתעניין, "חח מה כל כך אכפת לך? אתה מכיר אותי רק 5 דקות" התחכמתי "זה בדיוק למה אני שואל אני רוצה להכיר אותך" שליו חייך אליי "תגידי אני לא ראיתי אותך אף פעם… את לומדת פה?" דור ניכנס לשיחה "אממ לא אני לא מפה אני הגעתי מאילת" שניהם נראו מופתעים "מה אתם מופתעים זה לא כזה חור.. טוב כן.. זה לא מקום כל כך טוב לגור בו.." צחקנו "אז למה מאילת דווקא לפה?" דור שאל "אבא שלי ואשתו ומתברר גם הבן שלהם חיים פה ואמא שלי רצתה להעביר אותי מאילת כי הלימודים שם מסריחים" קיצרתי את זה הכי הרבה שיכולתי "אז אנחנו צריכים להגיד לך ברוכה הבאה!" שליו הצטרף לשיחה ואני חייכתי "כן.. טוב אני סיפרתי עליי מה אתכם?" שליו הסתכל עלי "סתם משעמם.. אני חייתי כאן כל החיים שלי אני כיתה י' לומד בהרצוג לא רחוק מכאן אין לי אמא באילת חח כל המשפחה כאן …לצערי" באתי לשאול למה לצערו אבל דור בדיוק קטע אותי "אני חייתי כאן גם כל החיים שלי ואני גם לומד בהרצוג כיתה י' אני שוקל אם להגיד לך את זה או לא…" שליו קטע אותו "נו תגיד לה מקסימום תברח" הם צחקו ואני לא הבנתי על מה מדובר "מה? על מה אתם מדברים?" דור גיחך "אני הומו" הוא אמר בהתחלה לא האמנתי לו והוא ראה את זה על הפרצוף שלי "ידעתי שלא תאמיני" הוא צחק ואז הוא נישק את שליו! פאק! הוא באמת הומו "וואו!" אמרתי מופתעת! מאוד! "תמיד רציתי חבר הומו " אמרתי בצחקוק כי לא ידעתי איך עוד להגיב "את רואה? עכשיו יש לך שתיים!" צחקנו. "את יודעת? את באמת נסיכה! הינה המספרים שלנו, סתם כדי לשמור על קשר" דור חייך ונתן לי את המספרים שלהם "טוב זה המקום מקווים שנהנית חח בחברת שני הומואים" צחקתי "אני יותר מנהניתי תודה!" והתפצלנו הם לדרך שלהם ואני לשלי.
התחלתי ללכת בפארק והגעתי למקום שיש נדנדות והחלטתי שזה מקום טוב להיתמקם שלחתי הודעה לשיר "שיר בואי לנדנדות" ואז שמעתי צילצול של הודעה לא של הטלפון שלי הרמתי את עיני וראיתי את שיר "אימללללההה שירר!!!!" צעקתי כל כך חזק שכל מי שהיה שם סובב את פניו אלינו "מלודיייי את חיייייה וקיימתתת ואתת פהה!!" היא צעקה גם ואני צחקתי "ברור שאני חייה! דיברנו כל כך הרבה פעמים בסקייפ!" התנתקנו והיא שמה את ידייה על ידיי "כן אבל תמיד זה היה מול המחשב ועכשיו אחרי שנתיים את סוף סוף פה!" היא חיבקה אותי ואני חיבקתי אותי חזק חזק והתנתקנו. "שיר אני חייבת לספר לך כל כך הרבה!" היא הנהנה "ספרי".
חן:
"קלוט קלוט את הבחורות שיושבות שם" בן נותן לי מכות עם המרפק ומחייך חיוך זדוני "וואלה הן באמת כוסיות" אלירן אמר ואני חייכתי ואז ראיתי אותה… שיער חום שחור ארוך כל כך מגיע לה עד לתחת וואו.. והתחת שלה כזה סקסי! וכשהיא הסתובבה להסתכל מי שורק להן, היא קלטה אותי וחייכה חיוך מתוק כזה, יפה כל כך הוא היה כל כך מוכר…
החלטתי לגשת אליה, "שלום יפיפיה" חייכתי אליה את החיוך הכובש שלי אבל להפתעתי זה לא עבד…"חמוד לך תנסה את זה על בנות אחרות אתה לא בליגה שלי.."
"מה זה הדיבור הזה? ועוד אליי?" אבל את האמת זה הדליק אותי עוד יותר! זה משך אותי עוד יותר אליה! "נכון.. איך אני יכולה לדבר בשפה גבוה כל כך לחמור?!" היא צחקה וחברותיה צחקו איתה "רק כאלה שמאותו סוג מבינים אחד את השני כנראה שאנחנו כאלה" גיחכתי והיא צחקה צחוק לא אמיתי "אתה חיי בסרט" היא התחילה ללכת אני משכתי אותה בידה "אף אחת לא הולכת ככה ממני" אמרתי בכעס כשפנינו קרובות מאוד "תמיד יש פעם ראשונה" היא צחקה והלכה.
הלכתי לאחת הבנות שהיו בקבוצה "מישהי מפה תגידו לי מה השם של הילדה הזאת" הן צחקו "ניראלך?!" והן התחילו ללכת כשכולן הלכו כקבוצה משכתי בידה של אחת מהן והאחרות לא שמו לב ולקחתי אותה לצד "יפיופה" ונישקתי אותה היא זרמה יחד איתי ואני עצרתי את זה ושמתי אצבע על פיה "נו..נו..נו נמשיך רק אם תיתני לי את השם שלה.." היא חייכה "קוראים לה לורן רמז" חייכתי חיוך ניצחון "יופי" ואיפה היא לומדת?" שאלתי מיתפלל שאני יקבל תשובה מהר כמו שקיבלתי את שמה "טוב..היא לומדת בשרת" היא חייכה ואני חייכתי אליה ואז…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך