לפני שאני ממשיכה לכתוב אני רוצה לדעת עם אהבתם עם כן אז אני ימשיך יש לי את המשך מוכן

זה אני

28/02/2014 1039 צפיות 9 תגובות
לפני שאני ממשיכה לכתוב אני רוצה לדעת עם אהבתם עם כן אז אני ימשיך יש לי את המשך מוכן

אני הומו אוקי וזה זאת בחירה שלי הכול התחיל שהלכתי עם חברה שלי לשעבר למועדון ראיתי שתי בנים וזה עשה לי חשק חברה שלי ראת שאני מסתקל על שתי בנים אז ישר הזיזה את הראש שלי ונישקה אותי לא רציתי להתנשק איתה אבל לא היה לי נעים להפנות את הראש אז המשכתי לא היה נעים בכלל להתנשק איתה כך זה הרגיש לי פתאום דוחה להתנשק עם בת אבל כמו שאמרתי קודם לא היה לי נעים להפסיק את הנשיקה אחרי זה המשכנו ללכת רקדנו קצת ואחרי זה הלכנו לשתות היא אמרה לי ראית איך אתה מסתקל על הבנים האלה וזה לא בושה להיות הומו אמרתי לה בכעס אני לא הומו ויש נישקתי אותה ראיתי שהיא לא רצת שאני ינשק אותה אבל המשכתי היא אמרה די עומר זאת לא בושה אמרתי לה זה כן מה ההורים שלי יגידו על זה אך החברים שלי יגיבו וזה לא אומר שפעם אחת הסתקלתי על בנים עמית ענתה זה לא פעם ראשונה רק השבוע זה קרא חמש פעמים רק במועדונים בפארק זה קרא שתי פעמים בבית ספר זה קרא יותר מי עשרה פעמים אני מצטערת אתה הומו… אוף למה אני חייב להיות הומו למה דווקא אני שסיפרתי את זה לאימא שלי היא ישר הבינה אבל הקטע הקשה הגיע שהייתי צריך לספר לאבא שלי הוא לא הבין למה אני הומו הוא רצה לשדך לי בנות והכול אבל בסוף הבין שהכי טוב לי זה להיות עם בנים והוא התרגל ואפילו לא כעס יותר והכי מוזר שהחברים שלי שהם הכי קשוחים בעולם הזה תימני ערסים הבנינו את המצב אפילו יותר טוב מאימא שלי הם שמחו בשבילי שסוף סוף מצאתי את הטעם שלי …


תגובות (9)

מה אני אגיד, זה מוזר. לדעתי זה נושא לא כל כך אהוד כדי לעשות עליו סיפור, אבל אם את אוהבת תמשיכי…

28/02/2014 10:17

את צריכה יותר לעבוד על השגיאות כתיב שלך , ניסוח והמקסימום זה סמני ניקוד , נשבעת זה קשה רצח לקרוא את זה . בכללי , יכול לצאת משהו מהסיפור אבל זה לא נושא שאני אישית כ"כ אוהבת לקרוא עליו , אבל כמו ש"א.מ.ש" אמרה , אם את אוהבת תמשיכי .

28/02/2014 10:41

זה לא שאני אוהבת את הנושא זה אני פשוט חושבת שזה נוסע שקל התחבר אליו ואולי אחת ממכן יכולה כול פעם שאני כותבת סיפור לנקד

28/02/2014 11:31

אני הגיד לך את דעתי תיראי לא ניראה לי שהרבה הקראו כי הרוב כן הם בנות כותבות את הסיפורים אז ניראה לי שעדיף לך ליכתוב סיפור טיפה סיגנון אחר אבל עם אהבת אז את לא צריך דעה של אף אחת עם אהבת תמשיכי

28/02/2014 12:36

כותבת חדשה ממש לא הרבה כותבים על הנושא הזה ואגב נושא* אני ממליצה לך באמת ם לשים סימני פיסוק כמו: "אעכגגכ" אמרתי לה וכאלה דברים כי זה לא אכל כך מהר. זה גם מתקדם מהר תנסי האט קצת. ולגבי השגיאות כתיב אני ממליצה לך להעתיק את זה לקובץ וורד שאת גומרת ואז תוכלי לתקן. ו- א.מ.ש מה הבעיה בהומואים? מה לא אהוד בזה יש בנים כאלה כמו שיש בנות לסביות ובאמת לא צריך להתבייש בזה

01/03/2014 06:47

מסכימה עם א.מ.ש.

01/03/2014 06:48

זו לא בעיה, פשוט לא הרבה אנשים מתחברים לזה… (לדעתי)

01/03/2014 06:53

אני יודעת. אני פשוט מסכימה עם מה שאת אומרת.

01/03/2014 06:54

חוץ ממה שכבר אמרו לך (לנקד, להוסיף סימנים, לאט טיפה את הקצב כי זה ממש מהר, עוד לא הספקנו להכיר את הדמות..) אני חושבת שזה דווקא משהו (בלי להעליב) שכדאי להשאיר ככה. אם את רוצה לעשות מזה סיפור אני חושבת שכדאי שתתחילי אחרת, כי (אישית) זה לא הכי טוב בתור הקדמה..

ולי אין בעיה עם הנושא

01/03/2014 09:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך