זה סודי ואני לא אגלה
תגובות וממשיכה:)
אם יש לכם הערות או משהו תגידו.

חוזר הביתה אך הכל שונה פרק 5

תגובות וממשיכה:)
אם יש לכם הערות או משהו תגידו.

עמדתי קפואה בחדר של דרו. למה לעזאזל הוא נישק אותי? הוא יודע שאני עם אשר החבר הכי טוב שלו. קיוויתי שהרגשות שהיו לדרו כלפי השתנו, אך כנראה שלא. אני אמורה לספר על כך לאשר? לא, אני לא יכולה זה יהרוס את החברות ביניהם. אבל אני לא יכולה לא לספר לו אני שקרנית גרועה. וגם זה יהיה כאילו אני בוגדת בו כי אם אני לא יספר לאשר על הנשיקה, זה אומר שהנשיקה הייתה משמעותית כלפי והיא לא היתה ניראלי. כי כן הרגשתי משהו מהנשיקה, הרגשתי משהו שקשה לי לתאר מן סוג של התרגשות מהולה בבלבול, חמימות נעימה ורגשות אשמה. אני מקווה שזה כלום, כי אני כן אוהבת את אשר ואת דרו אני גם אוהבת אבל כידיד לפחות כך ניראלי.

"הלוו אמילי" אמרה ג'ניפר, קוטעת את מחשבותי ומנופפת בידה כדי להחזיר אותי למציאות. "מה?" שאלתי מבולבלת. "אשר מחפש אותך והוא ממש שיכור, אז הלכתי לחפש אותך" אמרה.
"ומה את עושה כאן? ולמה לעזאזל את לובשת סוודר של גברים?" שאלה ג'ניפר לאחר כמה שניות."איזה מפגרת אחת שפכה על השמלה השחורה שלי נאצ'וס עם רוטב. אז דרו הביא לי את הסוודר הזה ללבוש" אמרתי, עונה על שתי שאלותיה כאחד.
יצאנו מהחדר וירדנו במדרגות. ראיתי את המקום פשות מפוצץ באנשים גם כאלה שלא היו מהשכבה שלנו באו אפילו מכיתה י"ב המקובלים שביניהם גם באו. טוב אחרי הכל הבית של דרו הוא ענק אז אני לא מופתעת שכל כך הרבה אנשים באו מי לא רוצה להיות במסיבה בבית ענק, ללא השגחה ועם הרבה אלכוהול.
"תגידי רק עכשיו באת?"שאלתי את ג'ניפר, לאחר שנזכרתי שעדיין לא ראיתי אותה עד הרגע בו קטעה אותי ממחשבותי.
"רק לפני 10 דקות, כן אני יודעת הגזמתי עם האיחור אופנתי" אמרה צוחקת והלכה.

הרגשתי שמישהו מחבק אותי מאחור "נעלמת לי יפה" אמר אותו המישהו, שזיהיתי כאשר לפי הקול. יכולתי להריח את ריח האלכוהול החזק מפיו.
אשר סובב אותי לכיוונו ונישק אותי על שפתי בפראות והחל לנסות להרים לי את הסוודר. "אשר לא פה יש כאן אנשים" אמרתי ומורידה את ידיו מגופי. "אז בואי לחדר של דרו ונעשה את זה שם" אמר וחייך חיוך ממזרי. " אשר אני לא הולכת לשכב איתך במסיבה ובטח שלא במיטה של דרו" אמרתי מעוצבנת. "למה לא? את בוגדת בי?" שאל אשר, אוף… תמיד שהוא משתכר הוא הופך לקנאי, לפרנואיד ולחרמן חסר תקנה. "לא אשר כמובן שלא אני אוהבת אותך, זה שאני לא רוצה לשכב איתך כאן לא אומר כלום" אמרתי. "אז למה את לא לובשת את השמלה שלבשת מקודם, אלא חולצה של גבר שהוא לא אני" אמר מעוצבן. "נשפך עליי נאצ'וס ורוטב אז דרו הביא לי את הסוודר שלו" אמרתי בקול שקט מנסה לפייסו."אני אוהבת אותך, ורק אותך ובחיים אני לא יעשה משהו שיהרוס את מה שיש ביבינו" אמרתי, והרגשתי צביטה קטנה בלב שנזכרתי לשנייה בנשיקה עם דרו. "אני מצטער" אמר ונישקתי אותו נשיקה קטנה על שפתיו. אני שונאת את הריבים הסתומים האלה, שאנחנו רבים על שטויות מה שבטוח כל פעם שאנחנו רבים אנחנו משלימים תוך שניה. כי אף אחד מאיתנו לא יכול לכעוס על השני למשך יותר מידי זמן.

נקודת המבט של דרו:
הסתכלתי על אשר ואמילי רבים ולאחר דקה משלימים. כאב לי לראות אותם ככה קרובים. למה בכלל נישקתי אותה? היא החברה של החבר הכי טוב שלי. אם הייתי שיכור לפחות היה לי תירוץ אבל איזה שתיתי רק פחית בירה אחת.


תגובות (4)

ממש אהבתי את הסיפור, הוא כל כך יפה.
אני כבר מחכה להמשך. אז תמשיככייי עכשיווו פליזזזזזזזז.

01/03/2014 09:08

המשך!

01/03/2014 12:32

המשך דחוףף
אני מכורה לסיפור הזה

01/03/2014 12:36

תודה על התגובות :)

01/03/2014 21:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך