מחנה האהבה פרק 9

21/10/2013 777 צפיות 2 תגובות

קמתי בבוקר הסתכלתי על התאריך 13/2 שיט !! היומולדת שלו ב 13/3 יצאתי מפגרת לא משנה …. רגע איפה הוא ??הוא לא היה במיטה .. ארזתי תדברים והלכתי לחפש אותו הוא לא ענה .. חשבתי שהוא שוב עם בת דודה שלו לא רציתי להכניס לעצמי רעיונות לראש..
הלכתי למועדון והפעם באמת לא האמנתי !
הוא בוגד ביי !!
ולא זאת לא בת דודה שלו כי עם זו הייתה בת דודה שלו הוא לא היה איתה בלי חולצה במיטה מנשק אותה כשהיא עם גופייה כשרואים לה הכל !!!
הוא קלט שאני מסתכלת עליהם ובוכה.
"נעה אני יכול להסביר .."
"עזווב אותי אני שונאת אותך !!!! אני בטוחה שזאת לא בת דודה שלך הפעםם וגם עם זו כןןן אני בלא מבינה עם להכנניס אותה למיטה זה מנהג משפחתי אצלכםם עזוב אותי עוףף מיפהה !!"
"נעה אני מצטער אני ממש מצטער !!"
"תצטערר עזוב אותי זה נגמררר וחשבתי שאתה באמת אוהב אותי !!"
"אני באמת אוהב אותך …"
"שלא תעיז להגיד את זה עוד הפעםם !! זה נגמר זה פשוט נגמר …." אמרתי בקול שקט ועצוב ..
הוא התקרב אליי ברחתי לים ישבתי וזרקתי קונכיות למים ..
מישהו בא והתיישב לידי אני חייבת לציין הוא היה חתיך..
" למה את בוכה " הוא שאאל אוי היה לו קול כזה מרגיע ..
"תפסתי את חבר שלי בוגד בי .." אמרתי
"אוו בגידות זה בולשיט זה פשוט חרא.." אמר.
"ספר לי עלזה " חייכתי אליו
"את פה במחנה הקיץ ??"
"כן" השבתי לו..
" מוזר לא ראיתי אותך .. דרך אגב נעים מאוד אני דילן … אני ישמח לשבת איתך לקפה עם בא לך .."
"טוב…"
הוא נתן לי תמספר פאלאפון שלו ..
עברו כמה ימים ולא ממש חשבתי על הדילן הזה היה נראה לי קצת חוצפה הוא מתחיל איתי אחרי בגידה?? התקשרתתי לנעם וסיפרתו לוו הכל הוא עודד אותי אני ודנקן לא מדברים כבר..
ישבתי לי על המיטה וחשבתי על מה שדילן הציע לי החלטתי להתקשר אליו אז קבענו הוא היה ממש נלהב לשמוע אותי הלכתי לאן שהוא הזמין אותי ראיתי אותו עם עוד שני אנשים מלחצים הם התקרבו אליי ואחד מהם קשר לי את הידיים מאחורה דילן קשר לי סרט סביב העיניים והם לקחו אותי למקום מוזר צעקתי וצרחתחי שיעזבו אותי ! אז הם שמו לי סלוטפ שחור על הפה נלחצתי ממש !! לא הבנתי מה הם רוציםם ממני .
הם לקחו אותי לאנשהו וקשרו אותי למיטה הם התחילו לאנוס אותי צרחתי המקום היה אטום אף אחד לא שמע התחלתי לצרוח !!!


תגובות (2)

הכל הולך מהר מדייייי! o.O

21/10/2013 06:38

תמשיכייי מהררר

21/10/2013 10:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך