כן זה קצת משעמם עכשיו אני יודעת אבל בהמשך זה היה מאוד מעניין אז פליז שהיו הרבה תגובות אם היו 10תגובות אני מעלה עוד פרק היום

סיפור על הארי פרק 1+2

כן זה קצת משעמם עכשיו אני יודעת אבל בהמשך זה היה מאוד מעניין אז פליז שהיו הרבה תגובות אם היו 10תגובות אני מעלה עוד פרק היום

סיפור על הארי – פרק 1
*נקודת מבט של זואי*
"זואי קומי את מאחרת לבית הספר" שמעתי את קולה הרך של אימי . היא ליטפה אותי ברוך נתנה לי נשיקה בלחי ואמרה "יאלה את קמה..? " "כן" עניתי וקמתי מהמיטה. "יש ארוחת בוקר על השולחן.. תמהרי" היא אמרה וירדה למטה. התלבשתי מהר וירדתי למטה. ראיתי צלחת עם פנקקים סירופ ותותים מונחת על השולחן ,זללתי במהירות את הפנקקים עליתי לחדר התאפרתי הוצאתי תאייפון מהמטען ולקחתי תתיק .
~צלצול~
פתחתי את הדלת ראיתי את שיר (החברה הכי טובה שלי) , חיבקתי אותה ואמרתי "בוקר טוב מהממת שלי !" "בוקר טוב יפתי! " הלכנו לבית ספר ובדרך דיברנו על בנים חתיכים, חזיות ואיפור… הגענו לביצפר … המורה כרגיל הטיפה לנו מוסר על זה שאיחרנו ושזו לא פעם ראשונה אבל לא הקשבתי לה לחשתי לשיר "מתי היא גומרת? " והיא עשתה מבט של אין לי שמץ … לבסוף היא גמרה "… אתם יכולות לשבת " התיישבנו והמורה אמרה "טוב אז תקשיבו יש לנו תלמיד חדש בכיתה, הוא כבר יציג את עצמו…" אמרה ופתחה את הדלת. הילד הציג את עצמו ,הוא אמר ששמו הארי ולא ממש התעניינתי חשבתי לעצמי, בטח סתם עוד איזה סנוב…
אני ושיר דיברנו וצחקנו ופתאום המורה פנתה אלינו "אתם לא שילוב טוב ביחד אתם יודעות..? אני אאלץ להפריד אותכם.. הארי שב ליד זואי ושיר תעברי ליד שרה.. " עשיתי פרצוף עצוב חיבקתע אותה חזק והיא עברה…. הארי התיישב לידי . "היי" אמר בביטחון "היי " אמרתי בקול אדיש כשהייתי שקועה באייפון. לרגע הרמתי מבטי אל הארי וראיתי נער חטוב בעל שיער מתולתל בצבע חום ועיינים ירוקות מושלמות, לרגע חלמתי בהקיץ .."איך קוראים לך? " הוא שאל שוב ברוך, לא שמתי לב שהוא דיבר איתי מקודם. "זואי… " עניתי בבישנות."אני הארי " הוא השיב וחייך, חייכתי אליו בחזרה "אני כבר יודעת חח " "חח" הוא צחק, "את ממש חמודה את יודעת? " הוא אמר וחייך אליי מין חייך פלרטטני. "תודה.." אמרתי והסמקתי, "אני אוהב שאת מסמיקה.. " הוא אמר לי.. השפלתי את מבטי."תראי את הפרצוף של המורה הזאת" הוא צחק והצביע לעבר המורה, ראיתי את הארי מת מצחוק והתחלתי לצחוק גם. פתאום שמעתי את המורה אומרת "הארי וזואי צאו מהכיתה אתם מרעישים ומפריעים לכל הכיתה " חייכנו אחד לשני ויצאנו …
*נקודת מבט של הארי*
הצגתי את עצמי בפני הכיתה הלך לי דיי טוב הסתכלתי במהירות על כל הכיתה ועייני נעצרו על ילדה אחת בעלת שיער חום ועיינים כחולות שצחקה עם חברתה הסתכלתי עליה אבל היא הייתה שקועה בשיחה עם חברתה… פתאום המורה אמרה לי לשבת לידה.. הייתי קצת עצוב ראיתי שהיא התבאסה ולא רציתי להיות זה שמפריד בינה לבין חברתה. עזרתי אומץ ואמרתי "הי" היא ענתה "הי" בעודה שקועה באייפון.. היא הייתה כל כך יפה חיבבתי אותה לפתע היא הרימה את מבטה ראיתי את עייניה הכחולות והיפות שאלתי " איך קוראים לך?" היא ענתה לי בבישנות "זואי… " …….. " את ממש חמודה" אמרתי בבישנות לא ידעתי איך היה לי האומץ להגיד את זה.. היא הסמיקה , אהבתי את זה "אני אוהבת שאת מסמיקה.." היא הסמיקה עוד יותר.. העברתי נושא.. רציתי להצחיק אותה וזה עלה לנו ביוקר מורה הוציאה את שינינו מהכיתה אבל לא היה איכפת לנו .איך שיצאנו מהכיתה זואי חטפה התקף צחוק והיא לא הפסיקה לצחוק צחקתי איתה ביחד הייתי מאושר שהיא מאושרת … רק לראות את החיוך שלה הייתי שמח…
*נקודת מבט של זואי*
איך שיצאנו מהכיתה פרקתי את כל הצחוק ששמרתי השיעור ,צחקתי וצחקתי ושמתי לב שהארי צוחק ביחד איתי צחקנו וצחקנו עד שכאבה לנו הבטן. הלכנו לדשא נשכבנו שם נרגעים ומתנשפים מצחוק ..דיברנו קצאת והכרנו טוב יותר אחד את השנייה .. "את ממש יפה.. " הוא אמר לפתע , הסמקתי "אני ממש אוהב שאת מסמיקה.." הסמקתי עוד יותר והשפלתי את מבטי הוא תפס בסנטרי קירב אותי אליו ונתן לי נשיקה רכה בלחי הייתי דיי המומה אבל לא הראתי את זה, מבחוץ רק חייכתי הוא חיבק אותי בחמימות ושאל " יש לך תכנונים להערב? "
*נקודת מבט של הארי*
" יש לך תכנונים להערב? " רמזתי לה.. "לא" היא לא הבינה תרמז אז שאלתי "את רוצה לצאת איתי ? " והתפללתי בליבי שתגיד כן "סבבי " היא ענתה "אני אאסוף אותי בתשע…?" היא הסכימה והחלפנו בייננו מספרי טלפונים ..נתתי לה חיבוק אחרון ארוך ונעמדתי, הושתטי לה את ידי והיא קמה. והלכנו לכיתה..
-פרק 2-
*נקודת מבט של הארי*
הושטתי לה את ידי והיא קמה… הלכנו לכיתה. כשהגענו לכיתה ראיתי את זואי רצה לשיר ושמעתי את זואי צוחקת בעוד שיר צועקת מהתרגשות.."אעאעאעאעא" …הייתי פשוט מאושר לראות אותה צוחקת ככה…
*נקודת מבט של זואי*
הגענו לכיתה.. רצתי לשיר והיא רצה אליי היא שאלה אותי "איך היה? קלטתי שהולך בינכם משו אז ספרי..! " סיפרתי לה הכללל " תעזרי לי לבחור מה ללבוש?נעשה יום בנות?" שאלתי לבסוף.. "בארור ..!"היא אמרה.
שאר היום עבר מהר , חזרתי הביתה וישר הלכתי להתקלח ..סיימתי תמקלחת ושמעתי דפיקות בדלת.. פתחתי תדלת זאת הייתה שיר.. "אעאע " היא צעקה בהתרגשות צחקתי ואז היא אמרה "בואי נעזור לך לבחור מה ללבוש.. "טוב מה אני ילבש?! " אמרתי לה מוטרדת , "אל תדאגי את תהיה מהממת, את תמיד מהממת אבל הפעם יותר " . היא הוציאה לי כמה שמלות ולבסוף החלטנו על שמלה בצבע אפרסק עם תחרה התאמנו לזה עגילים ונעלים והיא התחילה לאפר אותי . " וואלה " היא אמרה בגאווה והורתה לי להסתכל במראה. התרגשתי ראיתי את בועתי במראה ונראתי מהממת אמרתי לשיר" ממש תודה יפה שלי " "שטויות זה מה שחברות טובות עושות לא? " היא שאלה שאלה רטורית .. " חחח " " טוב הלכתי לבית , כשאת חוזרת תספרי לי הכלללל " . " טובוש " . ראיתי מה השעה 20:50 , ישבתי על הספה וחיכיתי שהארי יתקשר.
*נקודת מבט של הארי*
"אני יוצא" הודעתי להוריי. חצי שעה לפני הלכתי לים שמתי נרות בצורת לב על החוף שמתי מוזיקת רקע נעימה ופיקניק שהיה בו הכל מהכל .התוצאה הייתה מרשימה למדי הייתי גאה. הלכתי להביא את זואי, צלצלתי בפעמון הדלת וחיכיתי שזואי תפתח, היא פתחה את הדלת , אהבתי את מה שראיתי, היא נראתה מדהים, נשכתי את שפתי והסתכלתי מלמעלה ללמטה חייכתי ולבסוף אמרתי " את נראת מדהים " היא הסמיקה ואמרה " תודה גם אתה .משכתי אותה למכונית היא שאלה " לאן הולכים?" "הפתעה " אמרתי והושטתי לה כיסוי לעיינים " למה זה? " היא שאלה. שמתי לה את הכיסוי ואמרתי " אל תורידי עד שאגיד לך" נסעתי ומדי פעם פזלתי לכיוונה לבדוק אם היא מציצה.. הגענו למקום הורדתי לה את הכיסוי עיינים, היא הייתה בשוק ,היא עמדה כפסל ולא זזה לאחר כמה רגעים באתי מאחוריה ונתתי לה חיבוק גדול והושטתי לה פרחים אחרי כמה רגעים של הלם היא פשוט הסתובבה אליי וחיבקה אותי חזק אימצתי אותה אלי ושמעתי כמה מילים יוצאות מפיה " אף אחד אף פעם לא השקיע בי ככה " היא אמרה וחייכה . הפסקתי לחבק אותה לרגע וקרעתי ברך " הארי " היא צחקה .. " את רוצה להיות חברה שלי? " שאלתי לבסוף היא צחקה ואמרה" ברור " וצחקה.. ברגע שהיא הוציאה מפיה את המילה הזאת הצמדתי אותה אליי בזהירות וכאילו חסר מעצורים נישקתי אותה.. בהתחלה נישקתי ברכות ואז הנשיקה הפכה לסוערת יותר ועזה יותר ויותר והרגשתי שאני חייב להיות איתה תמיד, אהבתי אותה באמת..לבסוף התנתקנו מהנשיקה חייכנו אחד לשניה ..אמרתי לה " א נ י. א ו ה ב . א ו ת ך! " ..היא החזירה "א נ י. א ו ה ב ת. א ו ת ך!" היא הורידה את נעלייה והורדתי את שלי ורצנו למים יד ביד היא צחקה אמרתי לעצמי 'כל זה היה שווה את החיוך הזה! ' ..התקרבנו אחד לשניה לאט לאט אפי נגע באפה שפי בפתייה והתנשקנו, מגע שפתייה היא כל כך נעים הנשיקה נהיתה ממש סוערת וסוחפת והצמדתי אותה אליי והידקתי את אחיזתי והיא כרכה ידיה סביב צאוורי.. התנקנו מהנשיקה ואמרתי "שנלך לאכול?" היא הנהנה והלכנו לאכול דיברנו קצאת ואז אמא שלה התקשרה ..
* נקודת מבט של זואי *
." הלו זואי איפה את חיפשנו אותך וכבר התחלנו לדאוג " היא אמרה לי " הלכתי עם חבר שלי לים.. " עניתי ," אהה טוב תהנו וכשתחזרי תספרי לי הכל" היא הוסיפה " טוב חחח" צחקתי ."רק תגידי מתי את רוצה לחזור שאבא יקח אותך "
"טוב ביי "אמרתי וניתקתי.
*נקודת מבט של הארי*


תגובות (3)

תמשיכיייי

01/03/2014 10:53

ממש חמוד תמשיכייייי

01/03/2014 10:58

תמשיכיייייייייייי

01/03/2014 14:11
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך