אבוי ואבוי מה עשיתי המשך

06/12/2013 1297 צפיות תגובה אחת

חזרנו ,היה מושלם האמנתי שהוא אוהב אותי באמת,הוא היה כה רומנטי כל כך התאהבתי בו ..הייתי ילדה תמימה ולא ידעתי מה באמת קורה ..אבל הבנתי שהוא באמת אבל באמת נתן לי אהבה . הכרתי את משפחתו.והוא הכיר את שלי .הוא היה באמת משהו מיוחד . הייתי מאוהבת בגופו המסוקס והשרירי .בעיניים כחלות וגדולות ושיער בלונדיני חלק וזהוב שכל כך כיף ללטף. ידיים חמות וחסונות וכה רכות . מבחנתי הוא היה מושלם . אבל בנינו בנות .. אין דבר כזה מושלם .. ותכף תראו למה ..זה כאב ..כאב מה שקרה ..
היינו אצלי בבית היה לי בית ריק .אבא נסע להשתלמות בבאר שבע ואני נשארתי ברעננה איתו.היינו כבר שלושה חודשים כמעט. שכבנו על המיטה ראינו סרט רומנטי ביחד .הוא ליטף את שערי השחור והגלי .ליטפתי את זרועותיו החסונות והחלקות ,אחרי הסרט שעמם לנו ממש . התחלנו ללכת מכות ..מלחמת כריות .ממאבקים כיפים במיוחד זה הפך להתחרמנות רצינית מאוד..
הוא הוריד את חולצתו וגם אני ..ואיכשהוא הגענו למצב שמצאנו את עצמנו מתמזמזים ערומים לגמריי..ולפתע שכבנו.
"מאמי זה מדהים "הוא אומר ..זה כאב לי .."אייל כואב לי"אני אומרת ..
"עוד רגע חכי עוד שנייה "הוא נע במהירות קדימה ואחורה עליי..ולפתע אני מרגישה משהו בתוכי .הוא גמר בתוכי ואנחנו בלי אמצעי מניעה ..מה עשיתי ?!!
"אני אוהב אותך"הוא אומר ומנסה לענג אותי .אני מתענגת זה נעים לי כל כך .הרגשתי גל של עונג בגופי .
"אני גם אוהבת אותך" חייכתי והתנשקנו ..
הוא התלבש ואמר לי ..אל תדאגי יהיה בסדר חמודה נשק לי והלך ..
אחרי שהוא הלך רציתי לבכות .אבל באמת לבכות.למה עשיתי את זה? למה ?! אני רק שלושה חודשים איתו בערך.. ועוד לא מוגן ! לפניי שבועיים קיבלתי את המחזור האחרון .. ומי יודע מה יהיה עכשיו ..
שבועיים עברו ובחילות חזקות תקפו אותי . ניסתי לחשוב חיובי בטח זה רק וירוס הכל יכול להיות הכל בסדר ..פשוט להירגע .התחילו לי..: 1. הקאות .2. חסר תאבון ולפעמים תאבון מוגבר.3.תכיפות לשירותים והדובדבן שבקצפת!! המחזור מאחר ! הלכתי לבית מרקחת וקניתי בדיקה הריון . אמרתי לאייל את החששות שלי והוא ניסה להרגיע .."אין לך מה לדאוג אפי ".. "נזהרתי מאוד" …
"אייל מאיפה לך לדעת "שאלתי בעודנו חוזרים מבית המרקחת ..
"אני יודע סתם בזבת כסף על הבדיקה !" הוא אמר בטון בטוח בעצמו
"אנחנו עוד נראה" אמרתי והלכתי וכל כך הצטערתי שעשיתי את זה …למה שכבתי ?למה נסחפתי ?..
בוקר.. בוקר חדש הלכתי לשירותים לעשות את הבדיקה ..חיכיתי כשתי דקות לתוצאות שלפתע מופיעים על המקלון של הבדיקה שני פסים .."אני בהריון,אוי ואבוי מה עשיתי ?!"
הלכתי לביתו של אייל בדמעות ורעידות "אני בהריון" בכיתי על כתפו
הוא דחף אותי מהר ממנו .."זה לא הגיוני ..איך?? "
"מה איך? גמרת בתוכי !!" בכיתי בכי חזק יותר
"זה נגמר בנינו" הוא אמר וטרק עליי את הדלת
"אייל !! צרחתי ובכיתי אייל ! תפתח לי !! בבקשה אתה לא יכול לעשות לי את זה ! בבקשה!אל תשאיר אותי לבד ככה !" הבכי גבר
"תעופי מכאן !" הוא צרח
"בן זונה "בעטתי בדלת והלכתי משם ..
מחשבות רבות הציפו אתי מה לעשות .. מה לעשות איתו עם העובר .. אחרי חודשים החלטתי שאני משאירה אותו…אחרי ויכוחים רבים ושכנועים הצלחתי לשכנע את אבא . אייל לא מתקשר ולא כלום .. ניסתי כמה פעמים לדבר איתו ולא הלך לי ..החיים שלי הרוסים ..
חודש חמישי ..אני הולכת לבדיקה ..חברה טובה מלווה אותי ולפתע שאני יוצאת מהבדיקה ליד המרפאה אני רואה את אייל מתנשק עם שירן ואומר לה ."אני אוהב אותך שירני שלי ..את האהבה של חיי ואני לא יודע איך הלכתי בכלל לאפרת ..לא אהבתי אותה כמו שאני אוהב אותך .."
ליבי נשבר אני מגיעה לשם הוא מביט לעברי ..
המשך יבוא..:)


תגובות (1)

תמשיכי

06/12/2013 13:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך