אביטל החדשה \ הישנה- פרק 4

time machine123 12/09/2016 581 צפיות אין תגובות

מפל ואביטל התיישבו בצוותא והקשיבו למרצה. היא חילקה לכל אחד מחשב נייד. אביטל ומפל קיבלו את אותו המחשב. אביטל התנהגה כאילו היא לא ראתה מחשב בחייה. לעומת זאת, מפל הייתה שלווה, היא קיבלה באדישות את רעיון המחשב , כאילו הרעיון של לקבל מחשב חינם מהאוניברסיטה זה די ברור מאליו. אבל היא ידעה שחלוקת מחשבים היא לא דבר של מה בכך. היא כרוכה במאמץ ובנכונות להשקיע ולהצליח.
" תגידי , כמה קיבלת בשני המבחנים?" שאלה מפל את אביטל כי הייתה סקרנית. מפל קיבלה ציון נמוך בשני המבחנים.
" קיבלתי במבחן הראשון 95 ובמבחן השני קיבלתי 85 . " השיבה אביטל בטון מהורהר.
אחר כך כל אחת חזרה להקשיב למה שהמרצה למדה. כל היום עבר מהר וכבר הגיעה השעה לחזור הביתה. אביטל התלוותה למפל וחיכתה איתה בתחנת האוטובוס עד שהגיע קו 18 א' ואביטל עלתה ונפרדה ממפל . היא נופפה לה בידה כשהתיישבה לצד זגוגית החלון.
מפל ירדה בתחנת האוטובוס והלכה קצת ברגל עד שהגיעה לבניין רב קומות וכשהגיעה לקומה הרביעית בקושי יכלה לנשום. גבריאל היה יכול לשמוע מהמדרגות את הנשימות החזקות של אחותו הקטנה מפל.
" מה קורה?" הוא נבהל כאשר הוא ראה שמפל התנשפה ולא יכלה לנשום.
" תביא לי את המשאף דחוף.." הוא שמע אותה אומרת בקושי. היא הפך את המגירה בחיפוש נואש אחר המשאף.
" מצאת?" שאלה מפל שדיברה בקושי, היא החלה לחרחר. גבריאל לא מצא את המשאף של מפל ובנוסף לכך מפל התמוטטה על הרצפה , גופה רעד והתחיל להיות לה קר בכל חלקי הגוף. היא פרכסה והחלה לפרפר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך