אביטל – הילדה הבלונדינית שלא הפסיקה לשבור לבבות- פרק 2 – חלק 2

time machine123 24/12/2016 737 צפיות אין תגובות

רק כאשר בוקר חדש עלה , הוא גילה שכבר אביטל לא ישנה לצידו. היא הלכה לביתה.
כאשר הוא רצה למצוא אותה , הוא חייג את מספר הפלאפון שלה וכאשר היא ענתה לו , היא ניתקה לו את השיחה כאשר הוא אמר לה " הלו?".
הוא לא הבין לאן היא נעלמה ולמה , וכאשר הטלפון שלו צפצף ללא הפסק , הוא קיבל את ההודעה שאביטל נפרדת ממנו לתמיד . היא כתבה בלשון פשוטה " זה נגמר בינינו." מה , איך זה קרה ולמה זה קרה דווקא לו.
הוא לא הבין שלאביטל היו הרבה חברים בו זמנית , וכרגע הוא סבל מפצעי אהבתו כלפיה.
עכשיו , מה הוא ייעשה בלעדיה , כאשר הוא אהב אותה כל כך.
כך וכך אין מה לעשות יותר. היא נפרדה ממנו וזרקה אותו מבלי להודיע קודם ולערוך שיחה איתו על כך שהיא נפרדת ממנו.
פתאום אביטל הופיעה .
" כיף לדעת שמישהי כמוני זרקה אותך?" אביטל זרקה לעברו הערה עוקצנית שגרמה לו להתפתל במקומו.
" את נהנית לראות אותי סובל , את מבינה שאחרי הלילה שאנחנו עשינו אהבה , אני התאהבתי בך בדיוק .." אמר לה אדיר באכזבה.
" יופי , מחיאת כפיים!!" קראה אביטל בציניות.
" למה את עושה לי את זה?" קרא אדיר והביט בה מאוכזב . הוא לא האמין שזה קרה לו.
" מחיאת כפיים לך ! כי אתה טיפש!" העליבה אותו אביטל.
" אני טיפש? למה את עוזבת אותי?" שאל אותה והביט בה כולו מאוהב בה כל כך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך