זה החלק הראשון של הסיפור הראשון מקווה שתאהבו

אבל זה אסור! חלק א'

13/04/2011 1122 צפיות 2 תגובות
זה החלק הראשון של הסיפור הראשון מקווה שתאהבו

כשהיא עברה לתיכון הזה היא לא חשבה לרגע שזה מה שהולך לקרות.
ליאור גדלה עם אחיה הבכור רן שגדול ממנה בשנתיים ולמרות כל הפעמים שהיו רבים רן תמיד היה מגן עליה.לליאור היה עוד אח (סהר) אבל היא לא ראתה אותו הרבה כי הוא היה בצבא
ליאור אף פעם לא שאלה במה אביה עובד היא ידעה שאימה היא עקרת בית אבל אף פעם לא ידעה להגיד במדויק מהי עבודתה של אביה מה שכן היא לא חשבה לרגע שזהו משהו טוב,השמועות סביב העבודה של אביה תמיד ריחפו מעליה,לא סתם היו לה רק שתי חברות קרובות כל השאר פשוט פחדו להתקרב.
האמת הייתה שהמשפחה היא מעין משפחת פשע.
כשהגיע היום הראשון ללימודים אמה של ליאור העירה אותה "אל תשכחי שאת לא יוצאת מהבית בלי לאכול!" היא אמרה לה.
במפתיע היה נוכח גם אביה בארוחת הבוקר דבר שקורה רק באירועים מיוחדים."ליאור תשמרי על עצמך,ורן תשמור עליה גם אתה יודע מי מחכה לכם שם" אמר אביה כאילו דיבר רק אל רן,ליאור כל כך רצתה לשאול מי ומה מחכים לנו שם אבל שוב הפחד עצר אותה.
כשהגיעו אל פתח התיכון נעמד לידה רן ואמר לה "אני יודע שלפעמים אנחנו רבים אבל אף פעם אל תשכחי שאני פה בשבילך ושאם מישהו עושה לך את הדבר הכי קטן את קוראת לי ואני מפרק אותו" "טוב אחי" אמרה לו וחייכה,החיוך של ליאור היה מיוחד כשהיא חייכה זה היה כאילו העולם עוצר.
כאשר כולם נכנסו לכיתות היא כבר ישבה ליד ליזי אחת מחברותיה הקרובות והייתה לה תחושה כאילו שהיא הולכת לגלות על מה אביה דיבר ואכן התחושה התבררה כנכונה.
חמש דקות לאחר תחילת השיעור נכנס לכיתה בחור גבוה,שחום יפה תואר וריח הבושם שלו התפזר בכיתה במהירות,"מה אדון ניב ככה אנחנו מתחילים את השנה?"אמרה המורה כאילו כבר מכירה אותו."שמעי המורה אני יכול להיכנס בשיעור הבא אם את רוצה" אמר ניב כשהוא צוחק עם החברים שלו וכאשר ליאור הסתכלה אליו ומבטיהם נפגשו,הוא הרגיש כאילו העולם נעצר והיא הרגישה כאילו הנשימה שלה נעצרת. היא הכירה אותו וזכרה אותו רק לא ידעה מאיפה.
כשהגיעה הביתה ישר התחילה אימה בשאלות:"איך היה?,ואיך הילדים?,ו…." וליאור הרגישה כאילו כולם יודעים משהו שרק היא לא יודעת חמש דקות אחריה כבר הגיע אחיה רן ושאל גם הוא:"אז איך היה?,ולא היה משהו מיוחד?או מישהו מיוחד?".
"לא, לא היה משהו מיוחד או מישהו מיוחד ואתם רוצים לספר לי משהו?משהו שאני צריכה לדעת?!" אמרה בעצבנות."לא הכל בסדר אל תדאגי מאמי טוב?"אמרה לה אימה כדי להרגיע אותה.
ביום שלמחרת בשיעור היסטוריה חילקו אותם לצוותים כדי שיוכלו להגיש עבודה ואת ליאור ציוותה המורה עם ניב,ליאור הלכה איתו לספריה כשבידה הספרים אך כששמעה את רן קורא לה הספרים נחתו לרצפה."מה קרה הכל טוב?"שאלה אותו כי לא הבינה מה קרה? "מה את עושה איתו?"שאל רן בתקיפות."אני לא מבינה מה הבעיה שלך!כולה ילד מהכיתה אני עושה איתו עבודה בהיסטוריה" צעקה עליו ליאור כשבאמת לא הבינה מה הולך פה.
"הסבא שלו היה האויב הכי גדול של סבא שלך,את לא מתביישת?!?! ואתה תקשיב לי טוב אם אני רואה אותך עוד פעם לידה אני נשבע …"רן לא הספיק לסיים את המשפט כשנכנס רותם אחיו הגדול של ניב שלומד עם רן באותה השכבה "שמה תעשה לו?! פששש זאת אחותך?דווקא יצאה יפה" כשליטף את שערה של ליאור ורן לא חשב אפילו והעיף אותו "תעיף את היד שלך ממנה מהר אבל אתה מתקרב אליה מדבר אליה נושם לידה ואני נשבע לך שאתה תתחרט על זה" אמר רן בעצבים וליאור שלא ראתה אותו בחיים ככה הייתה בשוק.


תגובות (2)

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15/04/2011 13:28

חחח תודה מאמי :)

15/04/2011 13:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך