אבל זה אסור חלק ב'

14/04/2011 947 צפיות 2 תגובות

רן לקח אותה לביתם כשכל הדרך שניהם שתקו,כשהם הגיעו ליאור יכלה להישבע שלא ראתה אותו ככה בחיים "זה האח הרגוע שלי שלא מזיז לא שום שבר?!"חשבה לעצמה.
"מה הולך פה,אני יכולה להבין מי אלה ומה הלך שם?ולמה הגבת ככה?!"שאלה אותו ליאור כשהיא עדיין לא מצליחה לעכל את מה שקרה לפני חצי שעה.
"תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב לפני שסבא נפטר אני הבטחתי לו שאני יעשה הכל אבל הכל כדי לשמור עלייך.אני יודע שאת לא ידעת מי זה הילד הזה אבל עכשיו את יודעת ואני מבקש ממך תתרחקי ממנו,את הבנאדם הכי חשוב לי בעולם ואני ימות אם יקרה לך משהו" אמר לה רן."טוב בסדר אני יתרחק ממנו אבל…" "שום אבל אם הוא אפילו מתקרב אלייך את קוראת לי באותה השנייה,טוב מאמי?" "טוב.."אמרה ליאור כשהיא מחבקת אותו והוא נישק אותה במצח "אני פה כדי לשמור עלייך הבנת אותי?"אמר לה רן "מובן המפקד" אמרה לו כשהיא צוחקת.
ביום שלמחרת היא איחרה לכיתה וכשנכנסה ניב הסתכל עליה במבט מלא שנאה כאילו עוד שנייה הוא הורג אותה,אבל היא לא רצתה את זה היא לא רצתה שהשנאה תחלחל גם אליה האמת היא שהיא חיבבה את ניב אבל היא ידעה שאסור לה,אסור לה כי אחרת… בסוף השיעור ליאור ראתה פתק בתיק ובו היה כתוב "סוף היום ליד מעבדת ביולוגיה" היא לא ידעה אם ללכת לא ללכת וכשהתייעצה עם חברתה ליזי היא אמרה "נו תלכי הכי הרבה לא תחזרי" וצחקה.
הגיעה סוף היום והגיעה גם ליאור אל מעבדת ביולוגיה כשלפתע מישהו תפס אותה והצמיד אותה לקיר ואמר לה "אני יודע שאת אוהבת אותי אני רואה לך את זה בעיניים וגם אני אוהב אותך" כשהוא מלטף את פניה." כשלפתע ראתה את פניו של ניב עם מבט שונה זה לא היה המבט שהיא ראתה היום בכיתה זה היה מבט שונה היא באה ללכת אבל הוא תפס אותה ונישק אותה. "אתה לא מבין אנחנו משחקים באש ואני.."עוד לפני שהספיקה לגמור את המשפט ניב הרים את ראשה ואמר לה "מאמי אני יודע שאת מפחדת אבל אני פה איתך וכל עוד אני איתך אף אחד לא יפגע בך אני מבטיח לך טוב?"הוא אמר ונישק אותה.
באותו היום הגיע סהר(אח של ליאור זוכרים?) ורן סיפר לו מה קרה סהר אמר לו:"די עזוב אותה הילדה כבר כיתה י' אם הם יהיו ביחד היא צריכה לעשות את הבחירה שלה אתה יודע מה דעתי על כל הנושא הזה את הריב הזה הם היו צריכים לגמור כבר מזמן" "טוב אני רואה שאין עם מי לדבר אה?חכה אם אבא שומע על זה התקף לב במקום" אמר לו רן.
כמה דקות אחרי זה נכנס סהר לחדרה של ליאור וצחק "מה? בא לך לדבר על זה?"אמרה לו ליאור. "לא סתם אני מבין שיש לנו פה התאהבות" אמר סהר,באותה שנייה פניה של ליאור החליפו צבעים והיא מיד ניסתה לשנות את הנושא "למה?לרן יש חברה?" "מה את משחקת לי אותה שכחת שאני מכיר אותך כמו את הכף יד שלי אה?מה נראה לך אני לא יודע מה קורה איתך ועם ניב?"אמר לה סהר "אל תדאגי אני יודע ואני תומך בזה חוץ מזה הוא חתיך למות לא?חחחחח את תיקחי אותו אני ייקח את הבת דודה שלו" ליאור צחקה ולא האמינה שזה קורה לה.


תגובות (2)

חחחחחחחחחחחחחחח תמשיכייי

14/04/2011 23:55

חחחחחח זה בדרך :)

15/04/2011 13:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך