אדום בלחיים פרק 1

Bloddy bomb 11/06/2022 197 צפיות אין תגובות

נקודת מ. תמר
" תמר, אני מאוהב בך , אני משוגע עלייך. אני אוהב אותך כל כך, את החיים שלי. הבחורה שעליה כל גבר חולם, את תהיי אימא מושלמת לילדיי." אמר עדן בזמן שליטף את שפתיי.

מה הוא עושה? זה עלול להיגמר רע, בדיוק כשהוא יגלה שאני הבת של הרוצח שפגע בהוריו הביולוגיים.

במקום להתרחק, אני יודעת שזה לא הוגן לעשות לו את זה. כבר הייתי בסרט הזה.

אני מנסה להתרחק ממנו כדי לא לבלבל אותו , כאן בדיוק קרה ההפך. אני מכורה אליו ולנשיקות שלו. מה אני אמורה לעשות?
אם אתכחש לרגשותיי כלפיו ואתעלם ממנו? מה יקרה שאתקרב אליו ואאבד את עצמי בגופו, בתוך תוכו?

למה זה כל כך מסובך? למה אי אפשר להיות מאושרת?

ניסיתי לשמור מרחק ממנו, אך לא יכולתי.
" אני לא בשבילך, אני אהרוס אותך עם מה שאני יודעת." אמרתי בעדינות, משתדלת לא להגיד לו מילה על כך שהייתי נוכחת במקרה הרצח של הוריו הביולוגים.

נקודת מ. עדן

מה אני אמור להתרחק מתמר?
היא עושה לי טוב, היא באמת משהו מיוחד.
כל פעם הלב שלי משתולל בפראות כשאני איתה.

היא עושה לי פרצופים ומתרחקת .
למה היא משחקת בי? למה כל רגע אני מרגיש שהיא הולכת לשבור לי את הלב?

" למה את לא בשבילי? מה את יודעת שיכול להרוס את מה שיש בינינו?" אמרתי באכזבה והבטתי בעיניה בכעס.

" אמרתי לך למה, אני לא יכולה להיות איתך." אמרה תמר בקשיחות ורצה משם.

הלכתי אחריה, רציתי שהיא תישאר איתי לתמיד. שהאהבה שלנו היא חזקה ויציבה, שלא תנסה לברוח .
" לאן את הולכת? את מנסה להטריף אותי?" שאלתי אותה בעוד אחזתי בה קרוב אליי.
לא יכולתי יותר, נישקתי אותה.

היא דחפה אותי הצידה וביקשה שאתרחק ממנה.

נותרתי במקום שהיא הייתה עומדת בו, ביקשתי שלא תלך והיא עזבה אותי מאחור.

למה ככה להיעלם בלי לתת הסברים? למה היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי ורק אחר כך משחקת משחקים . למה היא עושה לי חם בלב ואז מרסקת אותו לאלפי חתיכות?

מה אני אמור לחשוב? שתמר לא בשבילי?

שתלך קיבינימט היא והמשחקים שלה! למה אני לא יכול להיות בטוח בזה שהיא לא תעזוב אותי?

הלכתי להתקלח מבלי להתעניין במה ששלחו לפלאפון , שתי שיחות שלא נענו מאלמוג.
" תיזהר , עדן, הבחורה שלך שומרת סוד שיכול לסכן את הזוגיות שלכם. אם אתה רוצה יחסים בריאים , אז המידע שברשותי יכול לעזור מעט לעשות קצת סדר בראש שלך."
כשיצאתי מהמקלחת, ישבתי על מיטת הנוער בחדר שלי. קראתי את שתי ההודעות שאלמוג שלח מלפני חצי שעה.

תמר בוגדת ? האם זה ייתכן?
לא יכולתי להאמין. קראתי כל מילה ומילה. הכעס היכה בי שוב. פני האדימו מרוב זעם.

יצאתי מהבית, מבלי לדעת בכלל לדעת לאן. אני חייב לשים סוף לכך שתמר, האישה שחשבתי שאני אוהב ושהיא מושלמת כאם ילדיי. נכנסתי לאוטו ונסעתי אליה. כדי להבין למה היא שיקרה לי כל הזמן הזה.

העברתי זיכרונות על שנינו, אהבה גדולה שנוצרה בינינו. אהבה שחשבתי שלא תיגמר, נגמרה כאשר הבנתי מה עומד מאחורי " אני לא יכולה, אני אהרוס אותך עם מה שאני יודעת." שתמר אמרה לי לפני שברחה ממני. חשבתי שאפשר לסמוך עליה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך