סיפור ראשון שלי מקווה שתהנו פרק 1 יעלה מחר

אהבה או אובססיביות?הקדמה

06/08/2015 1083 צפיות 2 תגובות
סיפור ראשון שלי מקווה שתהנו פרק 1 יעלה מחר

אהבה או אובססיביות? הקדמה

♡לינוי פרץ
הייי חבריםם אני לינויי כהן בת 17 מאשקלון ,תלמידת תיכון בכיתה י"א,יש עוד שני אחים אלירן בגיל 18 בכיתה י"ב איזה כיף לו זה השנה האחרונה שלו אוףף שונאת אותו וככה גם אני אוהבת אותו במקביל אין עליו בעולם חוץ מיזה שהוא ניכנס לחיים שלי יותר מידי ,הוא סטוצוינר מנייאק  לא מכבד בנות חוץ ממני ועוד ידידה טובה שלו אני אוהבת אותה ,נופר אלימלך. האח השני שלי הוא אמיר הקטן בן שנתיים שאני פשוטט שרופה עליו אין חמוד כמוהו בעולם!!אמא ואבא שלי הכי מפנקים וקונים לנו כל משה נירצה אבל יודעים לעשות את זה בדרך הטובה ומלמדים אותי ואת אלירן ערכים של החיים הבסיסיות  ,החברה הכי טובה שלי MY BEST כאילו אחותי לא מאותה דם היא קרן אוחיון..היא אשת  הסודות שלי. .קרן לומדת בכיתה איתי ואנחנו מכירות מתחילת התיכון היא עברה אלינו לבית הספר ופשוט התחברנו. ..
אם תישאלו באמת מי זאת לינוי?לינוי הילדה השקטה בכיתה ,ביישנית,מאוהבת באחד ויחיד שלא שם עלי הוא גם החבר הכי טוב של אלירן אז זה גם לא היה הולך בינינו ..אחחח בר מזל היייתי עושה לך ילד..טוב די לינוי פוקוס  חחחח ,הכי קרובים אלי מכירים  אותי הם אומרים שאין עוד כמוני  בעולם חחח אני הכי משוגעת שתמצאו אברר חחחח ביייי אני צריכה לישון מחר מתחילים י"א ..

♡אלירן פרץ
שלום, אני אלירן בן 18 מאשקלון מסיים את 12 שנות לימודיי בראבקק, בזכות נופר  אני יסיים את הלימודים אני עושה את זה גם בשביל לא לאכזב את ההורים שלי שונא את זה ..וואלה אין אני סטוצוינר מנייאק אין בחורה שלא תירצה אותי בעולם ותגיד לי לא , לא מכבד את מי שלא מכבדת את עצמה.בראש ובראשונה אחותי לינוי נופר כפרהה אליהן מי מעז להתקרב אליהן רק דמו בראשו! וברור שלא נישכח את אח שלי היקר בר מזל ,החבר הכי טוב שלי ,ואוהבים לזיין כל אחת.תהנו הלילה אני יהנה פשוט מחכה לי פה בחורה קצת בחיי

♡נופר אלימלך
היי אני נופר אלימלך בת 17.5 מאשקלון החברה הכי טובה של אלירן ,ואני אלירן מכירים מכיתה י' כשעברתי לבית הספר שלו היייתי ביישנית, חסרת ביטחון ,שמנה אפשר להגיד הייתי טנק פעם שקלתי 80 קילו זה הרבה לא?אז כן… היום אני שוקלת 55 קילו והרוב בזכותו אבל לפני השינוי שלי הייתי רוח רפאים בכיתה .באחד הימים כשהמורה החליטה לעשות עבודת הגשה היא הקימה זוגות וכך נוצר הצמד אלירן ונופר..היינו מבלים כימעט כל רגע בשביל מטרה אחת ללמוד ..אלירן לעולם לא שפט אותי לפי המראה וזה מה שאהבתי בו מתמיד..אלירן ראה בזאת את הדרך לגמור את הבית הספר בדרך הטובה כדי לא לאכזב את ההורים . אני עברתי עם אלירן שינוי בביטחון ובמראה בקיץ לפני י"א הרזתי באותו קיץ התרחקתי הרבה  מאלירן וכל חבריי חודשיםם קשים ואיטרסיבים היו לי וזה היה שווה את זה ..ביום הראשון של י"א המבט של אלירן הרסה אותי מפנים כיאלו התנפץ לי הלב..באותו יום הבנתי שאני אוהבת אותו.וגם מאז אני ואלירן זה לא רק לימודים אלא אנחנו יותר כמו אחים והוא שומר עלי כמו אחותו לינוי לפעמים זה מציק אבל כיף ..כהה אני אוהבת לספר את כל הסיפור מהתחלה מחר מתחילה השנה האחרונה ואני בשיא ההתרגשות עפתי לישון ביי…

♡בר מזל
הייי , אני בר והשם מישפחה שלי כיאלו ישבה בול עלי אין על המזל שלי ,כל מה שאני רוצה אני משיג .החבר הכי טוב של אלירן וואלה אחלה גבר הוא,אחותו מלאכית קטנהה שנפלה מגן עדן כל כך יפה אבל וואלה זה קטע מלוכלך אחות של חבר לא יפה .המוטו שלי לחייים תכבד את מי שמכבדת את עצמה.ובנתיים זה לא בפועל אז הכי קל להיות סטוציונר לא שזה רע בינינו . אמא שלי היא המלכה של חיי, מחר י"ב יאלההה ברראבקק

♡קרן אוחיון
היי אני קרן עברתי לאשקלון לפני שנה לאחר שעברתי בחטיבה ביריונות שהפיצו את התמונות הערום שלי בכל העיר (מקווה שזה לא ירדוף אותי :( ) ביום הראשון של התיכון והבית הספר החדש הכרתי את לינוי שהיא הפכה לחברה הכי טובה שלי ולא שפטה אותי על העבר שלי אין עליה אחותיי בדם ובנשמה היא פשוט יודעת עלי הכל מהכל . ההורים אצלי ברף הכי גבוה שיכול להיות אחרי מה שקרה.מחר י"א שנהנה :)


תגובות (2)

כל מה שאני כותבת לך זה לטובתך, כדי שתשתפרי.
יש המון סיפורים כאלה באתר ולרוב יש להם אותה עלילה.
אני מציעה לך שתקחי את הסיפור הזה ותהפכי אותו למיוחד, כי זה סוג של סיפור של ערסים. תקחי את הסיפור הזה לכיוון אחר שיהיה יותר מעניין ושונה מכל הסיפורי ערסים שכתבו באתר.
ובמקום לכתוב 18 תכתבי שמונה-עשרה.
ואל תאריכי אותיות זאת אומרת, חודשיםם לא, חודשים כן.
ועצה שלי אל תכתבי my best עדיף שתכתבי החברה הכי טובה שלי. זה נראה ככה יותר טוב ומקצועי יותר.
אני באמת כותבת את כל זה לטובתך מאמי כי גם עליי העבירו ביקורת ובזכות הביקורת הזאת השתפרתי.
מקווה שתביני ואני מחכה להמשך:)

07/08/2015 09:54

    אני הבנתי נורא את הביקורת שלך ומבטיחה לך שהסיפור בערסים שלי יהיה שונה ממשה שיש באתר מבטיחה הסיפור שלי בערך מבוססת על המציאות של החיים שאני חייה בה ואני גם קיימת בסיפור עצמה בדמות של נופר יהיה הפתעות מבטיחה תמשיכי ליקרוא:)

    08/08/2015 01:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך