פרק שתייםם קורעע מצחוק פחות דרמתית ,פרק 3 יצא מחר תהנו מהשבת

אהבה או אובססיביות?פרק 2

08/08/2015 805 צפיות תגובה אחת
פרק שתייםם קורעע מצחוק פחות דרמתית ,פרק 3 יצא מחר תהנו מהשבת

אהבה או אובססיביות? פרק 2

נ.מ אלירן
קמתי בבוקר הכנתי לעצמי את הקפה ברגיל שלי,לינוי בנתיים באה למיטבח ונישקה אותי והחזרתי לה ,אמרתי כבר שאין על האחות הזאת והבאתי לה את השוקו כמו ילדה קטנה.כשלינוי יצאה לבית הספר הלכתי לבדוק מה עם אמיר הקטן ,הוא היה ישן , אחלה חיים יש לקטנים האלה חשבתי לעצמי לרגע, חייכתי . בגלל שההורים שלנו עובדים אז חיכיתי למטפלת של אמיר ובנתיים דיברתי עם בר בטלפון.
^בר מזל__הלו ???
^אלירן__אהה יגבר אתה עיידן ישן יש בית ספר שכחתה ?
^בר מזל__רציני וואלה ..אממ אחי אני מתארגן רגע יוצא לכיוון הבית
^אלירן__חח מה יוצא לבית  איפה אתה יזין?
^בר מזל__חחח אתמול היה לי זיון טוב נו מה אתה  חוקר יכוסית אתה בבית הספר בכלל?
^אלירן__חח טוב אהובי חחחח לא אחי איפה אני מחכה למטפלת של אמיר
^בר מזל___מהה אהובי יקוקסינל חחח קיצר אני עוד חמש דקות בבית מתקלח ויוצא לכיוון שלך בערך רבע שעה אני אצלך טוב אחי?
^אלירן__יאלה זריז אחי יש לי קטע למורה חחח
^בר מזל__חחחח אני אוהב אותך באמא שלי חחח יאלה ביי נדבר .

בנתיים עד שבר בא המטפלת של אמיר,רחל,הגיעה . היא אישה טובה בגיל בסביבות שנות ה40 כהה ניראלי ,היא לעולם לא התחתנה כי אין לי מושג באמת..היא אימצה לעצמה את ביתה עדן שהיא בת ארבע .היא באה לרוב לשחק עם אמיר הקטן.אחרי חצי שעה  בר בא עם הרכב שלו,מסדה שלוש חתיכת רכב וואלה אם שלי לא היה במוסך הייתי הולך לקחת אותו בעצמי.אין מעצבן כזה שצריך לקחת את  ההונדי לתיקון כל חצי שנה.הגענו לבית הספר ובדרך סיפרתי לבר על הקטע שאנחנו הולכים פשוט לפתוח את השנה ..הולך להיות מצחיק חחח
…כשניכנסנו לכיתה המורה באה עלינו בהתנשות ואמרה ;מלכיי המאחרים איזה כבוד שהגעתם בסוף!
אני עניתה לה :כבוד לכוסיות שבכיתה על תיקחי את זה על עצמך זקנה שלנו ..איך שהיא באה להעיף אותנו לחדר של המנהלת ,התוכנית החלה לפעול..בר התחיל לשחק אותה מעלף ואלה אש עליו המורה אכלה את זה בגדול באותו רגע הוא פשוט "התמוטט" על הריצפה שכול הכיתה מקיפה את בר..באותו רגע דניאל חבר קרוב שפך מים על הכיסא של המורה .סימנתי לבר להתחיל לקום שהכל מסודר ..והוא התחיל לקום לאט כיאלו הרגע באמת התעלף חח.אמרנו למורה סליחה על האיחור ובר אמר לה שלא תידאג לן הכל טוב..התיישבנו במקומות והיא התחילה ללמד..סעמק התחלתי להתעצבן עד שהיא תישב המים שעל הכיסא יהתביישו ..הוו סוף סוף היא התיישבה בהתחלה היא לא הבינה  מה קורה ראו את זה עליה,אבל המשיכה לשבת לאחר מכן,כשהיא קמה לרשום על הלוח כל הכיתההה פיפייי זה היה ניראה כיאלו הזקנה קיבלה מחזור חחחחחח כמה צחקתי באותו רגעע ואייי …
סרקתי את הכיתה בעניי וקלטתי שנופר לא באה..איפה היא קרה לה משהו??היא בחיים לא מפספסת יום לימודים ועוד היום הראשון בחיים לא .ואי העא מלחיצה אותי אני יתקשר אליה בהפסקה!

נ.מ בר
מצאתי את עצמי בבוקר עם כאב ראש בן זונה ולא בבית אלא אצל מישהי ששוכבת לצידי ערומה וואלה אין לי מושג איך קוראים לה אפילו ..קמתי מהמיטה שלה והתלבשתי ,על השידה ליד המיטה בתלבטתי אם להשאיר מספר לסיבוב נוספת באותו רגע קטע את מחשבותי אלירן התקשר ואמר לי שאני יהיה זריז הולכים לבית הספר יום הראשון בכל זאת וכבר יש לו קטע למורה אהבתי את הרעיונות שלו מאז ומתמיד.חזרתי הביתה התקלחתי ויצאתי לכיוןן הבית של אלירן .בדיוק הוא חיכה לי ואז נסענו לבית הספר.בנתיים אלירן סיפר לי על התוכנית.
^אלירן פרץ__אחי אז תקשיב אנחנו ניכסים לכיתה אני מתחצף למורה ,אתה שותק לא פותח את הפה טוב?
^בר__מההה למה שאני יסתום את הפה אני לא מבין מה הולך פה??
^אלירן פרץ__נוו יסתום תקשיב אז ותבין מה הולך את לא פותח את הפה כי אתה פה עושה את כל ההצגה ומשחק אותה מתעלף ?סגור?
^בר__סגור סגור ואז ?
^אלירן פרץ__מכניסים את דניאל לרקע והוא שופף מים לכיסא של המורה
**
אלירן__:דניאל אחי כשניכנס אני ובר לכיתה ,ובר יתעלף וכולם יקפצו עליו אתה שופף למורה על הכיסא מים טוב אחינו?
דניאל__:סגור סגור אחי הבנתי את הרעיון חחח
***
וכהה ניכנסנו לכיתה והכל הלך בדיוק לפי התוכנית וכולם ניקרעו מצחוק ,הרס אותנו הילד הזה פשוט ליצן .אבל כשישבנו הוא בהה במקום שנופר יושבת תמיד והיא לא הייתה שם ראיתי אצלנו בעניים את הדאגה שאיפה היא.אני אומר להם הם עוד יהיו חברים !


תגובות (1)

ת מ ש י כ י

08/08/2015 21:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך