העייניים בין נופר לאלירן מתחילים להתחמם חח האם נופר אהבת חיי של אלירן ניראה בפרקים הבאים קריאה מהננה

אהבה או אובססיביות?פרק 3

09/08/2015 707 צפיות 3 תגובות
העייניים בין נופר לאלירן מתחילים להתחמם חח האם נופר אהבת חיי של אלירן ניראה בפרקים הבאים קריאה מהננה

אהבה או אובססיביות?פרק 3
נ.מ נופר
קמתי ,שכל הבית דומם כמו שהוא תמיד..ירדתי למיטבח ואימי השאירה לי מיכתב "יפה שלי קטנה בהצלחה בשנה החדשה והאחרונה שלך מתוקונת אני נוסעת לכמה שבועות לאיטליה יש לי מפגשים שקשורים לעבודה תיהיה איתי בקשר שאני לא ידאג לך ..אוהבת אותך בת שלי " ..חשבתי לעצמי איזה יופי שוב אני לבד.אני לבד בערך מגיל 8 ,מלפני 9 וחצי שנים ,כשאבא שלי עזב את אמא שלי לאישה אחרת.אני איתו לא בקשר אבל הוא מתקשר פעם בשנה לדעת מה איתי זה מראה שאכפת לו עדיין ממני..יש לו מהאישה הזאת ,לין ,2 ילדים קטנים וחמודים..בעיקרון הם האחים שלי אבל אמא שלי לא מרשה לי להיות איתם ..עדין אפשר להבין אותה.. מאז היא רק עובדת לא נושמת שניה אחת ביום וכל כך משאירה אותי לבד…
אחרי זה הכנתי לי קונפלקס עם שוקו ואכלתי אותו ,הדבר הזה פשוט שילוב ואו חחח
עליתי לחדר התלבשתי חולצה צהובה ,מכנס בצבע ירוק זית מH.M(הערה -יש באמת מכנס כזה והיא מעלפת חחחח קניתי אותו )נעלי אדידס ויצאתי לכיוון הבית הספר..בדרך איזה ילד אחד עם אופנים חשמליות ניתקע בי,ונפלתי לריצפה .הילד עזר לי לקום אבל נורא כאבה לי הברך והיד ,אמרתי לו תודה שעזר ושיזהר בפעם הבא.לא הייתי מוכנה ללכת לבית הספר עם הכאבים האלו הלכתי לרופא בימקום , הרופא כבש לי את היד ואמר שיש לי נקע ולא אוכל להשתמש בו שבועיים והברך שלי בסדר גמור.הלכתי הביתה עם מונית כהגעתי שמתי את הטלפון להטענה כי ניגמרה לי הסוללה מכל היום המתיש הזה.ונירדמתי. התעוררתי שמישהו דופק לי חזק בדלת כיאלו מנסים לפרוץ אלינו לדירה..הלכתי עם פחד לראות מי זה וכפתחתי את הדלת ראיתי את אלירן מבוהל עם מבט שלא הבנתי מה קרה ואז פשוט צעקתי אליו :^ מה אתה דפוקק הפחדתה אותיי!!
^אלירן__דאגתיי לך לא ענית לי לטלפונים ,להודעות,לכלום ,לא באת היום לבית הספר ואת בחיים לא מפסידה יום לימודים … רגעעעעע מה יש לך ביד?!?
^נופר__ חשבתי לי לרגע חכם שעה אני מנופפת לי את היד  כדי לדבר והוא רק צועקת דואג לי למה לא ענית לו רגע מה חחח טוב ואס פשוט נפל לו הסימון ואמרתי ילד אחד ניתקע בי עם האופנים שלו וזהו אל תידאג אני בסדר ונגעתי לו בלחי כדי להרגיע אותו
^אלירן__זה לא בסדר נופר היה יכול לקרות לך משהו..
^נופר__ הכל טוב אלירן אמרתי לו ופשוט באותו רגע הרגשתי את הברך שלי זועקת תשבי כבר כואב לי ופלטתי בצעקה קטנה איהה!אלירן לא הבין ואני הלכתי לקורסה לשבת וביקשתי ממנו שלא נדבר על זה ושיספר לי על היום הראשון והוא ניכנע והתישב עדין המבט שלו תקועה בי..

נ.מ אלירן
לא הייתי יכול לשבת בבית עוד שנופר לא עונה לטלפונים ,להודעות אז פשוט נסעתי עליה לבית ודפקתי לה  בדלת הכי חזק שיכולתי כיאלו היא מתה עוד שניה בתוך הדירה חס וחלילה..נופר פתחה לי אחרי שעה שאני עוד שניה שובר לה את הדלת ,היא לא הבינה מה אני עושה עצלה וצעקה עלי בגלל שהפחדתי אותה ,חמודה קטנה.וניסיתי להסביר לה למה אני נימצא אצלה ,אבל בגלל שדאגתי לה יותר צעקתי את הדאגה שלי אליה ,אבל באותו רגע נפל על הלב שלי משהו שראיתי את הלב שלה חבוש .מה קרה לקטנהה שלי ,היא הסבירה לי שילד שנסע באופניים נתקע בה ושהיא נפלה..זה ממש לא הרגיע זה יותר עיצבן אותי רציתי לפרק את הילד הזה פשוט להרוג אותו.אבל בתוך תוכי לא הבנתי למה אני מגיב כהה אולי בגלל שהיא חשובה לי ממש פשוט לא הבנתי.נופר יודעת איך להרגיע אותי במצבים כאלה בנגיעה רחה ואוהבת בלחי זה מה שהיד שלה מעניקה לי בנגיעה אחת! אבל זה ניקטע ברגע שפשוט נופר בלטה צרחה קטנה לא הבנתי מה קרה והיא התחילה לצלוע על רגל אחת לכיווי הספה וזרקה את עצמה עליה,רציתי לדעת מה קורה אבל היא אמרה לי שהכל בסדר אני בליבי יודע שכואב לה אבל היא לא רצתה שאעשה משהו חוץ מלשבת לצידה ולצפות בסרט…אני צריך להבין מה הולך איתי  אולי נופר היא האישה של חיי?


תגובות (3)

תמשייכי דחוף..

09/08/2015 23:59

תמשיכיייי

10/08/2015 00:11

תמשיכייי

10/08/2015 10:41
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך