פרק 5 קרן קוראת לראשונה עד כמה דולב מצטער על הכל..היא לא יודעת מה לעשות וצריכה את לינוי דולב מבין שהוא צריך לעשות צעד ולדבר עם קרן פנים מול פנים..ומחליט לעשות זאת

אהבה או אובססיביות?פרק 5

16/08/2015 669 צפיות אין תגובות
פרק 5 קרן קוראת לראשונה עד כמה דולב מצטער על הכל..היא לא יודעת מה לעשות וצריכה את לינוי דולב מבין שהוא צריך לעשות צעד ולדבר עם קרן פנים מול פנים..ומחליט לעשות זאת

אהבה או אובססיביות?פרק 5
נ.מ קרן
אחרי שראיתי את דולב בבית הספר עלו עצלי מליון מחשבות מהרגע הראשון.המבט שלו לא ירדה ממני כיאלו הוא רצה לדבר או לעשות משהו,המבט שלו הפחידה אותי מאוד. אחרי הלימודים ברחתי הביתה ,לינוי ידעה בדיוק מה אני צריכה ,הייתי צריכה שקט מלחשוב עליו,מלחשוב מה הולך לקרות ,ולמה הוא פה?? אני לא יכולה להיות במקום שהוא נימצא אני יודעת שהוא שוב יפגע בי ,כשהגעתי הביתה אכלתי ארוחת צהריים ועליתי להתקלח בשביל לשחרר ממני את כל המחשבות,וכשיצאתי הלכתי לישון..
כשהתעוררתי היה לי 10 שיחות שלא נענו ממספר חסום ,לא ידעתי מיזה .פתחתי את הפייסבוק שלי  אחרי המיקרה שהיה לא פתחתי אותו מעולם אז קצת דיפדפתי קצת וראיתי שדולב שלח לי הרבה הודעות..
^דולב אוחיון__קרן אני מצטער על מה שהיה את לא מבינה כמה אני שבור ולא מאמין שהייתי יכול לעשות לך את זה אני מצטער קרן הלוואי יום יבוא ותיסלחי לי
^דולב אוחיון__קרן אחרי שהלכת יש לי חוסר בחיים ,משהו חסר לי בנשמה שלקחת לי אותה כשהלכת אני לא יודע קרן אני לא יודע למה
^דולב אוחיון__יום אחד אני ימצא אותך ויבקש ממך את הסליחה האמיתי מול פניך התמימות קרן שלי
^דןלב אוחיון__אחרי שהלך אני כבר לא יוצא לשום מקום רק יושב ורושם לך שאני כל כך מצטער קרן הלוואי ועכשיו את במקום טוב יותר ,במקום שמעריכים אותך כמו שאת ולא שופטים אותך על מה שאני גרמתי לקרות..
^דולב אוחיון__ קרן אני יודע שלעולם לא תיסלחי לי על מה שהיה אני יודע ובגלל זה אני יבוא וימצא אותך  באשקלון כן אני יודע איפה את נימצא רק נישאר לי סידורים אחרונים פה בתל אביב ואני פותח איתך דף חדש ונקי..

אחרי כל ההודעות שקראתי משהו נגע לי בלב הפגוע שלי משהו קטן כזה שלא ידעתי מאיפה הוא בא..הוא מצטער על  הכל כהה הוא אומר אבל לי אסור להיכנע לו כמו פעם ממש לא יתן לו את זה ,אני יעמוד על שלי עד המילה האחרונה לא נישברת שוב..
כשבאתי להתנתק מהפייסבוק ראיתי אותו מקליד …באתי להתנתק אבל מאוד סיקרן אותי לדעת מה הוא הולך לרשום אז פשוט חיכיתי שישלח את ההודעה..
^דולב אוחיון__ את מחוברת ,ואני בטוח בזה שקראת את כל ההודעות ששלחתי לך במשך חודשיים,כל מה שהרגשתי אחרי מה שעשיתי לך וכמה אני מצטער המילים לא מתארות עד כמה אני מצטער על כל מה שהבאתי עליך בגללי ..אני כל כך זבל ,זה לא היה צריך להגיע עליך את בסך הכל אהבת אותי ואני לא הערכתי את האהבה שלך עלי ופשוט השתמשתי ברגשות שלך בצרכים שלי אני בן זונה פשוט אני מצטער קרן,ואני אומר לך אני יעשה הכל מהכל עד שתיסלחי !בשביל זה אני כאן ,לא בשביל להרוס לך את החיים שוב ..אני לא פה בשבילך זה אני פה בשביל שתיסלחי ,בשביל להכניס אותך שוב לחיים שלי ..
קראתי את ההודעה שלו בדמעות על הענייים לא ידעתי מה לעשות ,לא עניתי לו והתנתקתי ישר מהפייסבוק הייתי צריכה את לינוי ,הייתי צריכה לספר לה הכל..החלטתי שיספר לה הכל מחר בדרך לבית הספר יחליט אז כבר מה לעשות אבל הדבר הייחיד שאני צריכה עכשיו זה ללכת לשחרר ולישון..

נ.מ דולב
אחרי שראיתי את קרן בכיתה יושבת ובוהה בי בהלם כיאלו נפלה עלי אבן ,אבל עלי כיאלו החיוך שהיה לה לפני היה שווה את זה כיאלו קרן השמש יוצאת מחיוכה ..ידעתי שהיום אני לא אוכל לדבר איתה..כבר במשך חודשים מאז ..אני מדבר איתה בפייסבוק או בעצם עם עצמי אני רושם לה את כל הרגשות אשם שלי מאז ועד כמה אני מצטער על כל מה שהיה יעשה הכל עד שתיסלח לי..בערב ניכנסתי לפייס ובפעם הראשונה מאז היא הייתה מחוברת אז לקחתי את ההזמנות ההזאת ורשמתי לה את ההודעה שהסברתי לה שאני פה בשביל שתיסלח לי ולא בשביל להרוס לה את החיים שוב כי זה לעולם לא יקרה !בחיים לא!ואני נורא מצטער על מה שהיה ומקווה שיום אחד היא תיסלח לי..קרן אני מצטער על הכל וסגרתי את הפייסבוק אחרי ההודעה ידעתי שהיא לא תענה לי ואני צריך לדבר איתה פנים מול פנים..זה יהיה קשה ..הלכתי לישון ולחכות לעוד יום חדש בשביל לראות אותה..ולנסות שתיסלח לי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך