הפרק הראשון לסיפור שלי חי מלא דרמה חחח חי ושבת שלום

אהבה או אובססיביות ? פרק 1

07/08/2015 907 צפיות תגובה אחת
הפרק הראשון לסיפור שלי חי מלא דרמה חחח חי ושבת שלום

אהבה או אובססיוביות? פרק 1
נ.מ לינוי
קמתי בבוקר מוקדם יחסית ,עשיתי אירגוני הבוקר שלי ,התלבשתי חולצה לבנה וגינס נופל עם קרעים לקחתי  את הונס שלי וירדתי למיטבח אלירן היה שם שותה מהקפה שלו . ולא לבוש ,ברגיל שלו לאחר גם היום בדוק הוא יאחר.קפצתי עליו בנשיקת בוקר טוב והוא החזיר לי בנשיקה והביא לי את בשוקו שלי בנתיים
שלחתי הודעה לקרן :
^לינוי פרץ__איפה את ? התעוררת?
^קרן אוחיון (אהובתייי )__הייי אני אני נועלת את הבית ויוצאת לכיוון הבית הספר אני יחכה לך בכניסה כיעור בוקר שלי:**
^לינוי פרץ___טובב שינאת חייי ;**
^קרן אוחיון (אהובתייי)__את בטוחה כי לא ניראלי חחחח
^לינויי פרץ__טובב סתמי אני יוצאת מהבית ניפגש בשער ביוש אהובתי:*
….

יצאתי מבית לכיוון הבית הספר לבד כי אלירן החליט שהוא ובר עושים קטע למורה לא הבנתי האמת טוב .. בנתיים  שמעתי את השיר של אחי נתן 'שיגעון' והמשכתי ברגל ,אני גרה קרוב אז זה לא בעיה ללכת ברגל..
בשער ראיתי את קרן קפצתי אליה בלי שהיא תשים לב חחחח איך הבהלתי אותה מסכנה חחח
קרן:מה את סתומה היה לי עכשיו התקף לב כדאי שתזמיני אמבולנס!!!!
לינוי ;חחחחח אמבולנס או מישהו חתיך ;)
קרן : חחח סתומה ברור שאת החתיך 
וכהה ניכנסנו לכיתה כל הפרחות בצד שלכן המוזרות בצד משלהן ואני וקרן התיישבנו בשולחן הקבוע שלנו ..אנחנו פשוט לא מתחברות אליכן ואז היה צילצול הראשון לשנה הקשה….

נ.מ קרן
אחרי ההתקף הלב המרתק של לינוי, נכנסנו לכיתה והתיישבנו במקום הקבוע שלנו.היה צילצול ולאחר כמה דקות המורה עליזה ניכנסה לכיתה עם רגעע זה דולב :0 אני לא מאמינה מה הוא עושה פה ,למה הוא שוב מנסה להיכנס לחיים שלי אחרי שהוא הרס לי אותם ושבר אותם לרסיסים קטנים…
*פלאשבק***
דולב אני אוהבת אותך אמרתי לו אחרי ששמרתי את זה מלא זמן והיה לי את האומץ לבוא ולהגיד לו..אבל הוא השתמש בזה שאהבתי אותו הוא אמר לי תוכיחי את זה שאת אוהבת אותי  ומשם התחיל כל הסיפור עם התמונות שלי..ושאני עדיין לא מבינה איך נפלתי לזה ..באחד הימים הוא היה חרמן  (סליחה על הביטוי) והוא אמר לי אם אני לא ישבר איתו הוא יפיץ את כל התמונות שלי לכל השיכבה. .לא הייתי מוכנה שזה יקרה ושכבתי איתו וכן הוא ההיה הראשון שלי אבל לא אחרון אם שעבר הזמן הפכתי לסמרטוט שלו והוא השתמש בי רק כדי לספק את הצרכים שלו ושל חברים שלו ,באחד הימים מצאתי את עצמי מוקפת הארבעה בנים שמספקים  את הצרכים שלכם ושדולב  פשוט יושב בצד ומסריט את כל מה שהולך שם …הגוף שלי לא היה מספיק חזק והוא התמוטט במקום שכולי דם..הבנים לא ידעו מה לעשות והשאירו אותי שם .. לאחר שעות קמתי בכוחות הקטנות שהיו לי והלכתי משם…לא אמרתי לאף אחד מה שקרה ..ורק אחרי שבוע מזה כל השיכבה כבר ידעה על התמונות ועל זה ששכבתי עם דולב. ..ואז התחילו אם האמירות "שרמוטה" "זונה" "בואי אני גם רוצה זיון טוב " ..וככה זה המשיך עם הזמן הייתה תקופה שנכנסתי לדיכאון קשה שהתחלתי לחתוך ורידים ולא ללכת לבית הספר..לא ידעתי מה לעשות..הייתי ילדה מספיק חזקה כדי לצאת מכול התרבולת הזאת ולספר לאמא שלי מה שעברתי באותו רגע היא החליטה שהיא הולכת למישטרה ועצרתי אותה לא רציתי את זה פשוט רציתי לעזוב את הכל לעבור למקום טוב יותר מפה לשם עברתי לאשקלון ..
******

דולב אטיאס
היי…אני דולב בן 17 מהמקור אני מתל אביב אבל עברתי לאשקלון לאחר ששמעתי שקרן פה לאחר שנה שאני מחפש אותה רק בשביל לדבר איתה..שאני כל כך מצטער על מה שהיה ושאני יפתח איתה דף חדש רק בשביל זה אני פה..


תגובות (1)

תמשיכייייי

07/08/2015 18:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך