אהבה או לא ?!

09/12/2012 516 צפיות אין תגובות

אפשר לחשוב כבר מה אמרתי לו שהוא חש מעצמו קצת יותר מדי?!
הוא התחיל לצעוק עליי ואני עליו בחזרה הוא לא הבין שזה לטובתו הוא בחר להתחרפן ולהיפרד והעיקר לפני שעה הוא אמר לי: "אני אוהב אותך אושר שלי את הכל בשבילי" בחייך מה אתה משחק אותה לפחות אל תעמיד פנים תגיד את האמת וזהו!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של דניאל:
צעקתי עלייה כי היא עפה על עצמה היא חושבת שזה שאני גבר אני לא נפגע אני לא מתעצבן היא סתם חשה מעצמה אז התחלתי לצעוק עלייה שתתחיל להירגע ושזה נגמר בנינו והיא לא חשבה לרגע בכתה וברחה זה די הגיע לה היא לא חשבה פעמיים לפני שהקימה ריב וזהו זה חזר לה ממש כמו בומרנג לפנים וככה זה נגמר …
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~אחרי 10 חודשים בערך הכרתי מישהו וקוראים לו נועם הוא חתיך חמוד מצחיק ואחד שבאמת אפשר לסמוך עליו. דניאל ואני חזרנו לדבר וסיפרתי לו שהכרתי מישהו ואנחנו ביחד וגם הוא הכיר מישהי תאמינו או לא אבל יש בנות שאוהבות אגו מנופח כמו שיש לדניאל וככה זה היה כל הזמן.
ביום שישי בערב יצאתי עם נועם למועדון וראיתי את דניאל והחברה שלו שמה פתאום נועה חברה טובה שלי רואה אותי מפתח המועדון וצועקת: "עמית עמית חכי לי רגע.." שמעתי אותי ורצתי לקראתה חיבקנו אחת את השנייה כאילו לא התראינו 800 שנה. וזה די נכון היא הייתה חצי שנה בהודו ובארה"ב וכל הזמן דיברנו בסקייפ ובפלאפון ולא היה אף יום שפספסנו חוץ מיום אחד שאני נסעתי לחתונה והיא נסעה למסיבה ענקית בניו-יורק וצילמה לי בווידאו מה היה שם ושלחה לי כהודעה..
נועם משך אותי לרקוד אתו והייתי כל כך מאושרת שיש לי אותו ואיך שראיתי שדניאל מתחיל להראות מבטי שנאה וקנאה משולבים ישר חייכתי וצחקתי ללא הרף.
דניאל ביקש לישון אצלי ואימא הסכימה לא הייתה לה שום התנגדות אז נרדמנו בשעה 3 לפנות בוקר כי חזרנו בשעה 2 מהמסיבה וכל הדרך הוא אמר לי: "אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך !!!"
הייתי מאושרת מזה שיש לי אותו נישקתי אותו ונרדמתי עם ראשי עליו.
בוקר אחרי נועם השאיר לי פתק: "יפה שלי הייתי צריך ללכת לעבודה מוקדם אז תחכי לי אני יחזור בשעה ארבע ונצא לים לכייף קצת אוהב אותך המון נועם♥ "
ראיתי את הפתק חייכתי והתקשרתי אליו אבל הוא לא ענה.
חיכיתי לו עד ארבע ובארבע וחצי הוא התקשר והודיע שנלך יום אחרי כי הוא נסע לדודים שלו ומשם הוא יבוא לישון אצלי וכל החודש הזה הוא הולך לחפש עבודה במקום אחר כי הוא התפטר.
נורא כעסתי עליו שהוא לא הודיע לי יותר מוקדם זה עצבן אותי ברמות שאין לי איך לתאר. לפחות היית מודיע לא הייתי מסננת ומנפנפת את כל החברות שלי הן הציעו לי ללכת איתן לאותו החוף שאנחנו תכננו ללכת ואמרתי שאני הולכת אתו הם אמרתו שאין שום היגיון מקסימום נפגוש אותו שם, אבל לא הסכמתי ביקשתי סליחה ניתקתי את השיחה והמשכתי לחכות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של נועם:
אז לא אמרתי לה, אז מה ?
ביגדיל, כאילו מה כבר קרה אני יודע שיצאתי מגעיל אבל זו לא סיבה להתעצבן אז לא הודעתי יותר מוקדם אל תהרגי אותי אני בסה"כ בן אדם!!!!!!!!!
אחרי שעה של הוצאת עצבים באסמסים התקשרה אליי ואמרה בנחת כאילו לא קרה כלום: "מאמי, תקשיב חשבתי על זה הרבה וניראה לי שאנחנו צריכים לבלות יותר זמן ביחד. למה אנחנו כבר לא כמו פעם למה?!"
השמעתי קול אנחה ואמרתי: "מה יהיה עמית תמשיכי להתעצבן על שטויות שכאלה אין בעיה, אבל רק שתדעי שזה הורס לשנינו את הסיכוי להיות מאושרים ביחד אולי די לעשות סיפור מכל דבר?!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך