איזה כיף זה לבטא את מה שאני חושבת!@
מקווה שאוהבים ודנה את תיכנסי בפרק הבא או שעוד כמה פרקים
אורלי הערפדים בישבילך וגם כי אני חושבת על דימדומים חחחחח זה לא יהיה דומה או משהו פשוט סתם בא לי ליכתוב על ערפדים ועל דם מקווה שכל הבנות שחשבו שזהו סיפור אהבה לא יפסיקו ליקרוא אותו כי הוא על ערפדים אבל הוא גם על אהבה ברור חחחחח
אוהבות????
להמשיך??????????

אהבה או משחק?פרק2(לא על1D)

03/11/2012 944 צפיות 7 תגובות
איזה כיף זה לבטא את מה שאני חושבת!@
מקווה שאוהבים ודנה את תיכנסי בפרק הבא או שעוד כמה פרקים
אורלי הערפדים בישבילך וגם כי אני חושבת על דימדומים חחחחח זה לא יהיה דומה או משהו פשוט סתם בא לי ליכתוב על ערפדים ועל דם מקווה שכל הבנות שחשבו שזהו סיפור אהבה לא יפסיקו ליקרוא אותו כי הוא על ערפדים אבל הוא גם על אהבה ברור חחחחח
אוהבות????
להמשיך??????????

"ניפרדתי ממנדי לא אהבתי אותה אמ עוד מתאוששת ממה שקרה לה במועדון היא השתכרה ונער זר הביא אותה לביתה לפי הכתובת שהייתה בתעודת זהות כשאמרתי לה שאני אוהב את לירון היא הייתה בשוק אך לא אמרה דבר,חשבתי לי על הבעת פנייה של אמ כשהיא שמעה שאני אוהב את לירון והיא נירדמה שוב נישקתי אותה במצח ויצאתי מביתה"
מנקודת המבט של אמ(אמטיסט)
"ברוק אמר לי שהוא אוהב את לירון הייתי שבורה הוא יזמין אותה לצאת יפרדו תוך שבועיים ברוק ישחק לי בלב מבלי לדעת ויתאהב במישהי אחרת לא היה לי מה להגיד לו אני חושבת שהוא הבין את ההבעת פנים שלי אז פשוט עשיתי את עצמי יושנת,ליפני יומיים שון היציע לי לצאת איתו בידיוק חבר שלו בא אז לא יכלתי לענות לא ואתמול לא יצאתי לבחוץ,אני לא מחבבת את שון יותר מהחבר הכי טוב שלי אבל ברוק משגע לי את המוח העיינים הירוקות שלו שאני אוהבת לטבוע בהם,אני יסכים כדי לישכוח מברוק,הרגשתי נשיקה במצח וכשפקחתי את עייני ברוק לא היה ליידי שלחתי הודעה לשון "בוא אלי עכשיו ונדבר :)" אני בא יפשלי"הוא השיב מהר היתקלחתי ולבשתי שורט שחור וחולצה שחורה ונעלי בובה שחורות אני ממש אוהבת שחור אספתי את שעירי האדום הארו לקוקו גבוהה וירדתי לסלון הכנסתי שקית פופקורן למיקרו לשלוש דקות,לפתע נישמע דפיקה בדלת פתחתי וזה היה שון הוא לבש ג'ינס כהה וחולצה אפורה ככה.
שון=רזה גבוהה שעיר שחור ועיינים חומות בעל עור ממש לבן חתיך!
לא חשבתי פעמים ונישקתי אותו נשיקה קטנה וכשהיתנתקנו שנינו חיכנו חיוך מטומטם על הפרצוף,אני לא אוהבת את שון אבל אני מרגישה אליו דברים של ידיד ואולי יותר מזה,עדיף לנסות,"תיכנס וחכה לי בסלון" אמרתי לשון והלכתי להביא את הפופקרן מהמיקרו מזגתי קולה בשתי כוסות והבאתי לסלון"אז מה עושים?"שון שאל"בוא נלך לטייל?"בסדר"שון אמר ושתה מהר מהמיץ גם אני שתיתי לקחתי את הפופקורן לדרך ואכלנו פתאום שנינו הכסנו את היד לשקית ויצא שהחזקנו ידים בתוך השקית חייכתי והוצאתי את ידי כשיש עליה קצת פופקורן אכלתי אותו המשכנו לטייל עד שראיתי את ברוק מתנשק עם לירון נשברתי מבפנים אבל פשוט עצרתי ונישקתי את שון,הרגשתי טוב שעשיתי את זה יכול להיות שאני מתאהבת בשון? או שזה היה רק כדי להרגיש טוב עם עצמי? כשסימנו את הפופקורן אני ושון החזקנו ידים לא דיברנו פשוט הלכנו"בא לך גלידה?"שון שאל אותי"כן"אמרתי וניכנסנו לחנות"אני רוצה שני כדורים של גלידת וניל עם פיצפוצים וסירופ שוקולד בגביע גדול"שון אמר"אני רוצה כדור וניל אחד עם פצפוצים וסירופ שוקולד בגביע בינוני"אמרתי כשהוצאתי את כספי כדי לשלם"אני ישלם"שון אמר שתקתי יצאנו מהחנות והמשכנו לטייל עד שהגענו לפארק סימנו את הגלידה די מהר"בואי"שון אמר לי ומשך אותי שיחקנו במיתקנים של הפארק הייתה שם מגלשה ענקית צהובה שיש בה מים"אנחנו עם בגדים"אמרתי לשון"לא נורא"הוא אמר ודחף אותי ואז מהר ניכנס וחיבק אותי "אההההההההההההה"צרחתי ושון ניקרא מצחוק יצאנו מהמגלשה רטובים צוחקים"אני בוחרת מתקן"אמרתי הלכתי למתקן של סירות אהבה עלינו על הסירות לא היה שם תור ניכנסנו למערה עם נהר והיה שם שירי אהבה שקטים"נהנתי היום"אמרתי "גם אני"שון השיב לי היינו רטובים מחויכים מחזיקים ידיים פתאום היתגלשנו עם הסירה במפל קטן"אההההההה"צרחתי"לא ידעת שיש את זה כאן?"שון שאל"לא,אף פעם לא הייתי כאן"למה?"שון שאל"כי אף פעם לא היה לי מישהו מיוחד להיות איתו כאן"אמרתי בחיוך ושון ואני התנשקנו הסיבוב בסירה נגמר"תורי לבחור"שון אמר"אני בוחר למגלשת הבננה"(שהיא חתוכה באמצע ויש בה מים וניפלים לבריכה)"אתה משוגע?"שאלתי למרות שידעתי שכן"בואי זה לא מפחיד אני קודם"שון אמר טיפסנו על הסולם הארוך במשך חמש דקות ושון התגלש קודם פחדתי אבל עשיתי את זה"אהההההההה,שון אתה מת שאני יוצאת מכאן"צרחתי ובום נפלתי לבריכה שון חיכה לי שם שחיתי אליו וחיבקתי אותו נתתי לו כמה סטירות לא כואבות והוא צחק השעה הייתה כבר חמש הזמן עובר מהר שנהנים"בוא נחזור?"שאלתי את שון"בסדר"הוא ענה והלכנו לביתי כשהגענו לדלתי חיכתי לשון"האמת שחשבתי שלא תסכימי"הוא אמר לי"למה חשבת ככה?"בגלל שאת כזאות מיוחדת ואני סתם אחד"אתה לא סתם אחד אתה הבן הכי חמוד שיצאתי איתו פשוט לא עניתי לך ישר כי הייתה לי סיבה"איזו סיבה?"מישהו שיחקלי בלב וכשרציתי לנסות איתך הרגשתי שככה זה צריך להיות ובאמת אני לא מצטערת על זה"אמרתי בחיוך"את מחבבת אותי?"שון שאל לא ידעתי מה להגיד כי זה מוקדם לי"מצטער,שזה ככה בא אלייך פשוט תמיד בנות יצאו איתו סתם כדי ליגרום לאנשים לקנא"אני מחבבת אותך"עניתי ונישקתי את שון"אז מה איתנו?"הוא שאל"חברים?"שאלתי "חברים"שון אמר ונישק אותי חיבקתי אותו חיבוק רטוב(כי הם רטובים)וניכנסתי לביתי…
מנקודת הבמט של שון
"אמ היסכימה שנצא ביחד למרות שרואים והיא אמרה שיש לה רגשות למישהו אך ניראה שהיא מתגברת עליו,אני חייב לספר לה,אך אני לא מסוגל אני חייב לספר לה שאני ערפד,אומנם אני ערפד טוב והמישפחה שלי ניזנת מחיות ולא מבני אדם ואני גם יכול לצאת בחוץ ולא להעלם בשמש עדיין אני לא בטוח שאמ תירצה לצאת איתי וגם כל השנים האלה שהיא מכירה אותי ולא ידעה את זה היא אף פעם לא שאלה למה אני לבן כל כך אני משתנה בגוף אני גודל כמו בן אדם אני מסוג כזה של ערפדים אך יש משהו בריח הדם של אמ שאי אפשר להיתנגד אליו,רגע על מה אני חושב?


תגובות (7)

סייפור ייפה תמשייכי דחווף :)

03/11/2012 08:35

ערפדים ? O_O
אוקי זה יהיה מוזר ששמת ערפד בסיפור הזה (?)
תמשיכייי *~*

03/11/2012 08:49

Xליאן23X אמרה לי להגיד שהערפד גודל עד גיל מסוים ומפסיק ליגדול בערך בגיל 20!!
וממני: יפה מתה על ערפדים או זאבים יש לי סיפור חדש על זאבים (אני חדשה באתר)
אז מי שרוצה שיקרא פליז!!!

03/11/2012 09:31

אני מתה על ערפדים יאאי!!! תמשיכי

03/11/2012 09:38

מדהים !! תמשיכייי!!!
ערפדים? זה יהיה מושלם מתה על סיפורים כאלה!♥

03/11/2012 09:57

יואו זה מדהים! תמשיכי מהר!

03/11/2012 11:02

האמת לא ידעתי שאני יעשה סיפור על ערפדים פתאום היום היה לי חשק חחח תודה על התגובות וזה מעניין והכי חשוב הרבה דם!!!!! חחח סתם סתם או שלא קיצר ניראה אני רוצה להיות מנתחת וליראות דם חחח

03/11/2012 13:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך