איזה מקוריות יציריות וכיפיות חחחחחחחחחח תיקראו את הסיפורים
"פגישה גורלית"
ו"הגורל שלנו"
הם של חברות שלי דנה ואורלי הם אחיות חחחח
♥♥♥♥♥
להמשיך??????????????????????

אהבה או משחק?פרק3(לא על1D)

06/11/2012 886 צפיות 9 תגובות
איזה מקוריות יציריות וכיפיות חחחחחחחחחח תיקראו את הסיפורים
"פגישה גורלית"
ו"הגורל שלנו"
הם של חברות שלי דנה ואורלי הם אחיות חחחח
♥♥♥♥♥
להמשיך??????????????????????

"אמ היסכימה שנצא ביחד למרות שרואים והיא אמרה שיש לה רגשות למישהו אך ניראה שהיא מתגברת עליו,אני חייב לספר לה,אך אני לא מסוגל אני חייב לספר לה שאני ערפד,אומנם אני ערפד טוב והמישפחה שלי ניזנת מחיות ולא מבני אדם ואני גם יכול לצאת בחוץ ולא להעלם בשמש עדיין אני לא בטוח שאמ תירצה לצאת איתי וגם כל השנים האלה שהיא מכירה אותי ולא ידעה את זה היא אף פעם לא שאלה למה אני לבן כל כך אני משתנה בגוף אני גודל כמו בן אדם אני מסוג כזה של ערפדים אך יש משהו בריח הדם של אמ שאי אפשר להיתנגד אליו,רגע על מה אני חושב?

מנקודת המבט של בריאן(תכף תבינו מי זה)
"עברתי היום ברחוב וראיתי את שון אחי עם בחורה לבחורה הזאות היה ריח כל כך מוכר כל כך חזק כל כך טעים אני חייב אותה,שון סימן לי לעבור מהר כניראה הוא לא סיפר לה שהוא ערפד אני לא יכול להיות רחוק מהדם שלה ואני בכלל לא מכיר אותה שון חזר הביתה רטוב הוא ישן היתקלח והחליף בגדים והלך לחדרו הוא השאיר את הפלאפון בשולחן בסלון היה שם מספר שרשום עליו"אמ ♥♥♥"הבנתי שזאת היא שלחתי לה הודעה"בואי ניפגש ב12 בלילה ליד הכניסה האחורית של הבית ספר"12בלילה?מאוחר אבל בסדר"לא עניתי לה אני לא יודע למה עשיתי את זה אבל אני חייב אותה לידי ביליתי את היום במרתון של שלוש מסרטי דימדומים השעה הייתה 1159

מנקודת המבט של אמ
"חזרתי מהפגישה שלי עם שון ישר היתקלחתי והלתבשתי בשורט קצר לבן וחולצה שחורה וכפכפים שחורות הכנתי לי חביתה אכלתי מהר,נשמעה דפיקה בדלת הלכתי ליפתוח וראיתי את ברוק בוכה"מה קרה?"לירון וירון מתנשקים והיא הכחישה שהיא ואני התנשקנו"חיבקתי את ברוק אך עמוק בתוכי חשבתי הוא כל הזמן בא אלי שהוא פגוע למה?"ברוק למה אתה פוגע בי?"אני פוגע בך?איך?"אתה בא אלי כל פעם שאתה ניפרד ממישהי או קורה לך משהו עם בנות"דמעה זלגה מלחיי"את אוהבת אותי?"אהבתי"ברוק היתקרב אלי מילטר מפני"ברוק,זה לא נכון עכשיו אני יוצאת עם מישהו"ברוק קם מהספה ויצא מביתי בכיתי אך הרגשתי שזה הדבר הנכון לעשות ראיתי הודעה משון"בואי ניפגש ב12 בלילה ליד הכניסה האחורית של הבית ספר"השבתי"12בלילה?זה מאוחר אבל בסדר"הוא לא ענה השעה הייתה שש בערב הייתי עייפה אז עליתי למיטתי ולאחר כמה דקות של מחשבה על שון וברוק נירדמתי קמתי באחד עשרה הייתה עייפה היקלחתי ולבשתי טייטס שחור וחלוצה לבנה וג'קט אדום ויצאתי בגעתי למאחורי הבית ספר בשעה 12 ודקה ראיתי מישהו דמות אפלה עם כובע על רואשו היתקרבתי אליו הוא תפס במותני בחוזקה והוא הוציא ניבים שפתיו היתקרבו לצווארי לא יכלתי מפחד לצרוח"

מנקודת המבט של שון
"הלכתי לישון אחרי שהיתקלחתי ואכלתי איל(חיה)כשקמתי בשעה12בלילה ראיתי שהפאלפון שלי על השולחן ועל הצג היה מופיע הודעה שרשום שאני שלחתי לאמ שניפגש ב12 בלילה ליד בית הספר בכניסה האחורית היא הסכימה שיט זה בטח בריאן הוא ראה אותו מרחוק והריח את דמה כניראה אמרתי לו ללכת משם והיא לא שמה לב שהוא היה לידנו היא בסכנה רצתי מהר כל כך(כוח ערפדי)הגעתי ב12 ודקה בריאן היה שם ואמ היתקרבה עליו הוא לבש כובע על ראשו מהג'קט שלו היא לא שמה לב שזה לא אני והיתרבה עליו אני היתסכלתי מהצד הוא תפס במותנייה בחוזקה הוא שלף את הניבים שלו והיתקרב אל צוואה של אמ דחפתי אותו במהירות לא יתאורת לקחתי את ידה של אמ והבאתי אותה במהירות למאחורי האבן הגדולה שהייתה שם"מה את חושב לעצמך"צרחית על בריאן"אני לא מסוגל להיות רחוק מהדם שלה"אתה מטורף?מה עובר לך בראש?אנחנו אף פעם לא אוכלים בני אדם ולא את החברה של אח שלנו,זאות אומרת שלי"אני מצטער אבל יש לה משהו בדם אי אפשר להיתנגד אליו"בריאן לך הביתה ונדבר על זה אחרכך"אמרתי בריאן טס בריצה הביתה הלכתי למאחורי האבן איפה שאמ הייתה בוכה"אמ אני מצטער שזה קרה אני בכלל לא ידעתי ש…"אתה ערפד?"אני יכול להסיבר לך"אתה ערפד?כן או לא"כן אבל אני…"תתרחק ממני"אמ אמרה ורצה משם רצתי אחרי בשנייה הגעתי אליה עצרתי אותה התבוננתי לה בעיינים"אמ אני אוהב אותך כבר הרבה זמן אני ערפד אבל ערפד מהסוג הטוב שאוכל חיות לא בני אדם ולא נישרף בשמש אבל בגיל 20 מספיק לגדול"אתה אוהב אותי?"כן לא ידעת?"אמרתי ונישקתי את אמ"אני מצטער על מה שקרה זה בחיים לא יקרה"אמ חיבקה אותי"מה היה קורה אילו אחיך היה נושך אותי?"הייתה מפרפרת והופכת לערפד"אני רוצה לחשוב קצת"אמ אמרה והחזקתי את ידה ותוך ריצה מהירה של דקה הגענו לביתה נישקתי אותה היא היתקדמה בשביל לביתה"בי אמ מצטער על הכל"בי"

מנקודת המבט של אמ
"איזה מזל ששון היה שם אחרת הייתי נהפכת לערפד שוב"


תגובות (9)

תמשיכי מהר!

06/11/2012 08:27

תמשיכי מהר!

06/11/2012 08:27

תמשיכייי❤❤

06/11/2012 08:27

חחח אני ימשיך ותקראו תסיפוןרים שאמרתי חחח

06/11/2012 08:53

תמשייכיי זה סיפור מדהים !

06/11/2012 09:05

מאליק אהובי חחח תודה חחח

06/11/2012 10:25

מאליק אהובי חחחחח כמה-חחח שמת חחח אני יותר חח P:

06/11/2012 10:28

דנוש חיימ שלי אני חולה נשמה שלי תתחברו מרבקה בהפסקות או שעלי להגיד בקי(בקוש זה לא עלייך אני יסביר מתישהו)♥♥♥♥♥

06/11/2012 23:17

המשכתי מחכה לאישור ♥♥♥

07/11/2012 03:13
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך