למי שלא הבין":אמ נולדה כזאב ואז בגיל חמש הפכה לערפד ואז בגיל 13ננשכה על ידי גרייס זאבת שינוי שיכולה להפוך ערפד לזאב אבל הפיכת ערפד לזאב היא קודם הפיכת ערפד לאדם על ידי נשיכת זאב ורק לאחר חמש שנים באותו שעה הופכים לזאב לתמיד אחרי נשיכה שנייה הבנתם?חחח אני יודעת שקצר כתבתי יותר ארוך ונמחק לי אז כר שיניתי תעלילה אם מישהי לא מבינה שתרשום לי בתגובות חח לאב יו להמשיך?

אהבה או משחק?פרק5(לא על1D)

08/11/2012 858 צפיות 11 תגובות
למי שלא הבין":אמ נולדה כזאב ואז בגיל חמש הפכה לערפד ואז בגיל 13ננשכה על ידי גרייס זאבת שינוי שיכולה להפוך ערפד לזאב אבל הפיכת ערפד לזאב היא קודם הפיכת ערפד לאדם על ידי נשיכת זאב ורק לאחר חמש שנים באותו שעה הופכים לזאב לתמיד אחרי נשיכה שנייה הבנתם?חחח אני יודעת שקצר כתבתי יותר ארוך ונמחק לי אז כר שיניתי תעלילה אם מישהי לא מבינה שתרשום לי בתגובות חח לאב יו להמשיך?

נקודת המבט של שון
"אמ ביקשה שאני ינשך אותה כדי שהיא תהפוך לערפד אני לא חושב שזה נכון לה אנחנו בקושי יוצאים יומים וכבר היא החליטה היתקרבתי לצווארה היה רעש של רחיקה מהוצאת הניבים שלי"את בטוחה?"שאלתי בפעם האחרונה"כן"את ודעת שאין לך דרך לחזור לאנושיות"כן אני בטוחה"היתקרבתי לפנייה הייתי במהרחק מילמטרים ספורים מפנייה של אמ"אני לא מסוגל"בבקשה אני מתחננת"אמ אמרה הלכתי משם אמ נשארה בוכה על הרצפה הלכתי ליער וטיפסתי על אחד העצים הגובהים שהיו שם ראיתי את"גרייס בל,דימין,ורפה הזאבים הפעלתי את כוחות הקריאת מחשבות שלי לראות מה הם אומרים"אז היום בשבע בערב"גרייס אמרה"מתי היא תחזור אלינו?" רפה שאל"אמטיסט תחזור עלינו ב12 חמש שעות אחרי נשיכת הזאב השנייה אוי אני זוכרת היום מלפני חמש שנים בשעה שבע בערב היא ננשכה והחלה את התהליך להפוך לאיש זאב"גרייס אמרה רגע אמ הייתה איש זאב?"ואז ערפד?אני ידעתי שתהליך הםיכת ערפד לזאב לוקח 5 שנים אך לא קישרתי את זה לאמ היא בסכנה הזאבים הלכו השעה היא שש חמישים ושמונה עפתי במהירות(אני באמת מתכונת ללעוף)כשהגעתי לבית של אמ הזאבים עמדו מסביבה והיא שכבה על הריצפה רגליה מקופלות"אמ אל תזוזי תעצמי עינים"צעקתי לה פתאום הידים שלי החלפו לזהור היה בהם אור כוח מוזר כזה"קירבתי את ידי לפנים וזוהר בידי גבר וגבר עצמתי את עיני מרוב סנוור ובום הרגשתי שהכוח מתפרץ כל הזאבים שהיו שם נעלמו לא ידעתי לאן אני חושב שעכשיו סיימתי לגדול כי כשערפדים מסיימים לגדול(רק מהסוג שלו)יש להם סימן זיהוי כוח במתנה שלועלם לא היה להם אותו חיבקתי את אמ"אני מצטער"התנקתי המחיבוק ואמ נישקה אותי תוך כדי בכי"את בטוחה שאת רוצה?"שאלתי "כן בבקשה"אמ אמרה הוזזתי את שערה שלפתי את ניבי ונשכתי אותה בצווארה היא פיפרה לא יכלתי להשתלטת עלי לא רציתי להפסיק לשתות את דמה אך לבסוף הפסקתי לאחר כמה דקות אמ התעלפה העור שלה הפך ללבן שערה הישתנה מאדום צבוע לשחור היא התעוררה"את בסדר?"תודה"היא אמרה עזרתי לה לקום"איך ידעת שזה מה שיקרה?"אמ שאלה"שמעתי את הזאבים מדברים וקישרתי שאמרת שנשכו אותך"זהו זה נגמר אני לא יכולה לשנות צורה יותר"רגע אי אפשר להיתשתנות לאחר ארבע שינוים ואת עברת שלוש מאדם לערפד מערפד לאדם ומאדם לערפד"אני הייתי פעם זאב"מה תסבירי?"אני הייתי פעם זאב ויצאתי עם בליין ואז אני ומשפכתי ננשכנו על ידי ערפדים והפכנו לערפדים והנשיכה שעברתי בגיל13 זאת התחלה של להפוך לזאב זאת אומרת שהיום…"היום היית אמורה להפוך לזאב ולא אמרת לי?"המשכתי אותה"לא אמרתי לך בגלל שלא יודעת פחדתי שתברח"אמ אני אוהב אותך"גם אני וזאת הסיבה שרציתי להיות ערפד להיות איתך ולא להפוך לזאב"חיבקתי את אמ ונישקתי אותה נשיקה קטנה"אז מה עכשי איפה הזאבים ומה קרה כאן?"אמ שאלה"אני לא יגדל יותר קיבלתי את כוחותי האחרונים זוהר צהוב יצא מידי אני חושב שזה כוח העלמות או לא יודע מה"כשערפדים מסימים לגדול עד גיל 20 הם מקבלים כוח חדש שהוא יכול לשמש אותם לכמה מטרות לכן אין לדעת למה הכוח הזה"אמ אמרה"צריך להרוג את בליין"אמרתי"אתה משוגע זה בילתי אפשרי"זה אפשרי אנחנו ערפדים אני אחרי גיל השינוי שלי את לא תוכלי להתשנות אנחנו בני אלמוות"איך נהרוג אותו?"אז ככה:"

מנקודת המבט של אמ
"היום ביקשתי משון להפוך אותי לערפד ידעתי שאני יהפוך היום לזאב אני ושון רבנו נישארתי לבד ידעתי בידיוק באיזו סכנה אני אבל שתקתי יש לי מזל ששון בא אחרת הייתי נהפכת לזאב שון נשך אותי כדי שאני יהיה מוגנת זהו אני ערפד לתמיד שעירי חזר לשחור עורי החויר ללבן זהו הכל נגמר!


תגובות (11)

חזרים איימי פרק כ' כבר עלה!!!!

09/11/2012 12:37

למה רשמת את זה כאן?חשבתי שיש לי תגובה איזה ביאוס!

09/11/2012 13:01

אסתי מתוקה. חחחחח את מצחיקה (חרוז) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. לא..
אין כזה דבר שהיא זאב ואז ערפד נושך אותה היא הופכת לערפד אם ערפד נושך אותך ואת זאב הפצע התרפע ואת לא תיהפכי לערפד אלא אם כן הוא נותן לך דם מיחוד לשתות ואז היא הופכת לבת כלאיים** ((ערפד וזאב) חחחח כןן כןן אני מבינה בזה אני רואה יומני הערפד !!!!
הבנת?! חח
תמשיכי חחח..

09/11/2012 13:16

את מבינה אני לא מבינה כלום ממה שרשמת חחחחחחחחחחחחחחחחחח אני יעזר בערפד לתרגם וזה סיפוור לא חייב להיות בו מציאות חחח לא שיומניייייייייייייייי הערפד מציאותחח

09/11/2012 13:34

חחח אני יודעת אבל אין כזה דבר היא זאב ואז ערפד נושך אותה ואז היא הופכת לערפדד חח אבל איך שאת רוצה סיפור שלך :)) חחח

09/11/2012 14:20

דנה ראיתי יומני הערפד הפרק של היום אמאמ איך אתם רואות את הגועל הזה אנ פחדתי ואיך אלנה הורידה לא תצוואר ואיכסה

09/11/2012 14:57

אני רואה עם רגלייים…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ואת??
בטח אני רואה עם עיניים מה יש לך?!
זה מצחיק רצח מה איכסה חחח חח אלנה מצחיקה גם דיימון וג'רמיה (ג'רמי ככה אני קוראת לו חחחחח חתיךך) וזהו אני רואה עם עיניים היה פרק מצחיק רצח חחחחחח

09/11/2012 15:23

היי אסתי

יש לזכותך 41 צפיות וזה מדהים – קראתי את הסיפור שלך ואהבתתי מאד מקווה שתמשיכי מהר מהר שבת שלום ממני בקי ♥

10/11/2012 02:31

חחחחחחח אס דנה צודקת אבל לא נורא נזרום, פרק מושלם כרגיל שהשאיר אותו בהלם, במתח ענק וכמו תמיד.. עם חשק לעוד!!
תמשיכי מהר!!! ♥♥

10/11/2012 05:31

תמשיכייייי!!! אימלה….

10/11/2012 05:37

חחחחח לא מפחיד יומני הערפד כן הסיפור לא חח אני ימשיך כבר מחר או שבערב אני עסוקה היום מבחן של 19 נושאים במדעים עשיתי 15 ואני הולכת לחברה וקיצר אין לי זמן לאב יו חחח

10/11/2012 06:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך