VongolaBoss
תהנו ^^

אהבה או שנאה?- פרק 4.

VongolaBoss 02/09/2014 879 צפיות אין תגובות
תהנו ^^

"הנה, עכשיו יהיה לנו פרטיות בשפע." חייך ג'ייס וסגר את דלת המשרד.
"וואו, ידעתי שזה משהו מיוחד אבל בחיים לא חשבתי שיש פה ספות ענקיות כאלה וג'קוזי!" אמרה איימי בפליאה והתיישבה על הספה הרכה והחומה. "עוד תגיד לי שאתה מגיע לבית ספר בלמוזינה." גיכחה איימי.
"זה אמור להיות סוד." אמר ג'ייס וחייך.
"ג'ייס..למה אתה עושה את זה? ולמה אני?" שאלה איימי ברצינות.
"עושה מה?" שאל ג'ייס ובעיניו היה זיק של שעשוע טהור.
"אל תשחק טיפש! למה את מתנהג אליי ככה, ולמה נישקת אותי?! שלא לדבר על זה שמכל הבנות בבית הספר אתה בוחר דווקא בי." אמרה איימי בקול.
"אני נישקתי אותך כי אני מאוהב בך כבר שלוש שנים, אבל את מפנה את מבטך רק אל אליוט. החיוך המיוחד שאת מחייכת, את מראה אותו רק לאליוט. כל לבך טמון באידיוט הזה ששמו אליוט!" אמר ג'ייס בעצבים. "אליוט, אליוט, אליוט! זה הדבר היחידי שאת רואה! ואני כבר 3 שנים מנסה למשוך את תשומת לבך! אבל את לא…" אמר ג'ייס בשקט מאיים. "כשברור שאליוט הוא הומו." אמר ג'ייס בגיחוך אפל.
"מה?! אליוט הוא לא הומו!" אמרה איימי בכעס.
"אה באמת? מה את יודעת על אליוט? הנה לא מאמינה לי, לכי תשאלי אותו בעצמך." אמר ג'ייס בכעס.
"וזה מה שאני אעשה!" צעקה איימי, היא קמה בסערה מהספה והתקדמה אל הדלת.
"חכי!" תפס אותה ג'ייס שהבין שזה עלול לשבור לאיימי את הלב. איימי הסתובבה וסתרה לו.
"אתה שרץ מתועב! אני שונאת אותך!" צעקה איימי כשפתחה את הדלת וטרקה אותה בחוזקה. "אני מקווה שלא תעז להראות את הפרצוף המתוע-" התחילה איימי לומר ואז הכה אותה מראה התמונה הבאה. היא ראתה את אליוט מתנשק עם ג'ף. "לא…" מלמלה איימי כשהבינה שג'ייס צדק. במהירות פניהם של ג'ף ושל אליוט הסתובבו אל איימי.
"איימי-" התחיל אליוט לומר. איימי הסתובבה ופגעה בג'ייס.
"אמרתי לך." אמר ג'ייס בקול קפוא. הקול, המבט כל גופו היה קר וקשה, זה היה לגמרי שונה מלפני חמש דקות. לפני חמש דקות הוא היה חם, מושך ומשועשע. אבל עכשיו אפלולית עטפה אותו, הוא הבין כי הלב שלה נשבר. איימי לא ידעה לאן לברוח. "איימי." אמר אליוט והניח את ידו על כתפה. איימי קפאה במקומה. "תני לי להסביר." אמר אליוט בקולו החמים והנינוח.
"אין מה להסביר." אמרה איימי בקול קפוא. אליוט הופתע מתוגבתה. איימי דחפה את ג'ייס ורצה.
"אני מאוד מקווה שאתה מרוצה,ג'ייס." אמר אליוט בקשיחות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך