VongolaBoss
תהנו...^^ (כל מה שנכתב בסיפור לא בא מתוך גזענות ושום דבר בסגנון. אני מכבדת את כולם. כל מה שנכתב נכתב למען הסיפור בלבד.)

אהבה או שנאה?-פרק 5.

VongolaBoss 02/09/2014 1017 צפיות תגובה אחת
תהנו...^^ (כל מה שנכתב בסיפור לא בא מתוך גזענות ושום דבר בסגנון. אני מכבדת את כולם. כל מה שנכתב נכתב למען הסיפור בלבד.)

"חתיכת…" ג'ייס עמד לאבד את זה, הוא חש את הדם שלו מבעבע מרוב כעס. כעס על עצמו שפגע ככה באיימי וכעס על אליוט שנתן לטעות שלו לפגוע באיימי עוד יותר. "חתיכת מה? שרץ." אמר ג'ף שנעמד ליד אליוט.
"שניכם…שניכם ככה קרובים לחטוף ממני." אמר ג'ייס וחרק שיניים. הוא הרגיש שעוד מילה משניהם תהרוס את השליטה העצמית של שלו. "כן, בוא נראה אותך!" אמר ג'ף וקפץ את אגרופיו. ברגע הזה ג'ייס התנפל על ג'ף והפיל אותו לריצפה.
"חתיכת הומו מתועב! בגללך ובגלל החבר שלך מי יודע מה יקרה לאיימי עכשיו!" צעק ג'ייס והכניס אגרוף אחר אגרוף בפרצוף של ג'ף. קול פיצפוץ מחליא נשמע אחרי שג'ייס הנחית מכה נוספת על אפו של ג'ף. רק למראה הדם נרגע ג'ייס וקם על רגליו. הוא תפס את אליוט בחולצה וניגב את הדם של ג'ף מהאגרוף שלו באליוט. "עוד פעם אחת, אתם תתקרבו אליי או אל איימי זה הסוף של שניכם." אמר ג'ייס בקול קר ואכזרי ובזה הוא עזב. אליוט החליק על בירכיו.
"ג'ף אתה חי?" הוא שאל וניגב את הדם של ג'ף מהפרצוף שלו בשרוול שלו.
"חי, חי.." אמר ג'ף והתיישב. "הבן זונה שבר לי את האף! מה עובר עליו?" הוסיף בעצבנות.
"נראה לי שהוא אוהב את איימי." אמר אליוט בקול עצוב. הוא הרגיש רע בשביל איימי, אחרי הכל הוא זה ששבר לה את הלב. הוא נתן לה לטפח תקוות כשהיה יכול למנוע זאת מלחתחילה, לו רק היה לו אומץ. "אז? איך זה קשור אלינו?" שאל ג'ף בעודו מנגב את שאריות הדם מפרצופו. המסדרון היה ריק, על אף הצעקות אף אחד לא יצא ולא התעניין בנעשה.
"ואיימי אוהבת אותי." אמר אליוט, ואז הוסיף "אהבה, כנראה שעכשיו היא תשנא אותי עד סוף ימי חיי."
ג'ף חיבק את אליוט "יהיה בסדר זאת איימי היא תבין." אליוט התייפח על כתפו של ג'ף וקיווה שאיימי בסדר.

ג'ייס לא ידע לאן ללכת הוא היה כל כך מעוצבן על עצמו, אפילו את איימי הוא לא מצליח למצוא. "לעזאזל!" צעק ג'ייס ובעט באבן שנחה לה יתומה על המדרכה האבן קיפצה ואז ג'ייס ניזכר במשהו שאיימי סיפרה לו כשהם רק ניסו להתיידד. "אני אוהבת את הפארק הזה…ביחוד את המזרקה הענקית היא כל כך יפה!" היא חייכה במתיקות ונגעה במים באהבה. "המ…את אוהבת מים, במובן של-" הוא לא הספיק לסיים את המשפט כשהיא גיחכה. "כן מים הם אהבת חיי. אני תמיד הולכת למים כשרע לי הם מרגיעים אותי."
הפארק. ג'ייס הסתכל סביבו, "נהדר זה חמש דקות מפה אם אני ארוץ כמו מטורף!" הוא חייך ופתח בריצה לכיוון הפארק.


תגובות (1)

סיפור יפה מאוד תמשיכיי!!

03/09/2014 17:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך