VongolaBoss
תהנו ^^

אהבה או שנאה? ~ פרק 6

VongolaBoss 06/09/2014 692 צפיות 2 תגובות
תהנו ^^

שתי נעליים היו זרוקות על שפת המדרכה ובתוך המזרקה ישבה נערה,בכתה בשקט וגשם עדין החל לטפטף על פניה כאילו כדי לשטוף את הדמעות. על אף הקור, על אף הגשם הנערה נשארה במים. חיוך עדין של עייפות ותבוסה היה על פניה בניגוד לעינייה שהקרינו עצב וכאב. הלוא הנערה הזאת הייתה איימי. אליוט היה חבר הילדות של איימי. החבר הכי טוב שלה שבגד בה. נעץ סכין חדה בגבה באכזריות. "הוא הסתיר את זה ושיקר לי." ציחקקה איימי. "אמר שאני הנערה בשבילו ושאני פשוט צריכה לחכות עד שהוא יהיה מוכן למערכת יחסים." צחוקה גבר.
"וכל הזמן הזה חיכיתי למישהו שלא יגיע.." הצחוק של איימי הפך לבכי מטלטל והגשם התחזק כאילו כדי לכפות על הדמעות והיפחות שלה. מחשבה רעה התחילה להתפתח במוחה אך חוט המחשבה שלה נקטע למשמע הקול של ג'ייס. "איימי! איפה את?!" הוא צעק. איימי התקפלה ליד הקצה של המזרקה כדי שלא יראה אותה שבורה כל כך.
משהו צד את זווית הראייה של ג'ייס. אלה היו הנעליים והתיק של איימי. "איימי!!!" הוא צרח והתחיל להריץ תמונות של איימי מתה. הוא רץ לכיוון המזרקה. "לא..לא איימס אל תעשי לי את זה…אל…" ואז הוא ראה את קצה הראש האדום של איימי. הוא התכופף וכמעט נפל למזרקה. מבטה של איימי הופנה אל ג'ייס. מרוב הפתעה ג'ייס בסופו של דבר נפל למים. הוא התיישב בזמן שאיימי בהתה בו באי אמון. "תודה לאל את בסדר, כבר התחלתי לחשוב שמשהו רע קרה לך!" צחק ג'ייס בהקלה.
"איך ידעת איפה אני?" מרוב הפתעה איימי הפסיקה לבכות וליבה פעם במהירות כשעיניו הזהובות של ג'ייס נחו עליה ושדרו הקלה, דאגה ואהבה. "מה זאת אומרת איך? את בעצמך סיפרת לי שאת באה לפה כשאת עצובה." הוא חייך והגשם החל להיחלש.
"ואתה זכרת את זה…" היא מילמלה בחוסר אמון. הוא זכר את הפרט היחידי שהיא אמרה לו לפני שלוש שנים. הוא זכר. הוא הגיע. הוא כאן.


תגובות (2)

מהמםםם! תמשיכיייי

06/09/2014 23:08

הוווו הם כאלה חמודים!
תמשיכי!
-קוראת חדשה-

07/09/2014 15:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך