VongolaBoss
תהנו ^^

אהבה או שנאה? ~ פרק 7

VongolaBoss 09/04/2015 642 צפיות אין תגובות
תהנו ^^

הוא פשוט כאן.
ג'ייס העביר את ידו בשיערו השחור והביט באיימי. קרן שמש הגיחה מבעד לענניי הסערה החולפת ונפלה על פניו של ג'ייס ועיניו הזהובות נצצו. הוא נראה כמעט מלאכי. "ג'ייס…אתה באמת פה?" איימי שאלה כחולמת. היא לא האמינה שמישהו ירוץ אחריה יקפוץ למזרקה ועוד יחייך בהקלה כזו. ג'ייס חייך ברכות ועיניו נראו כזהב מותך, הוא הניח את ידו על ראשה של איימי.
"כן אני באמת פה." הוא צחק. איימי חייכה והביטה במים. אולי השנאה שלה כלפיו הייתה לחינם?
למה בעצם היא שנאה אותו כל כך? בגלל אליוט? "איימי תראי…אני מצטער על מה שאמרתי על אליוט…" אמר ג'ייס בקול מלא חרטה ועיניו איבדו את השלווה שהייתה בהן. איימי לא התיקה את מבטה מהמים, עצם איזכור שמו של אליוט עינייה נמלאו דמעות. היא חשבה שהיא הכירה אותו, שהיא הייתה החברה הכי טובה שלו, הבן אדם הכי יקר לו…לפחות זה מה שהוא היה בשבילה.
איימי חיבקה את ברכיה וחייכה חיוך מריר. "זה בסדר, פתחת לי את העיניים. לא עשית שום דבר לא בסדר. חיכיתי לאדם שלעולם לא יבוא אליי." היא גיכחה. והרימה את מבטה אל ג'ייס. והוא ראה את הכאב והעצב שהצטבר בהן עינייה נצצו מהדמעות והמראה גרם לליבו של ג'ייס להתכווץ. בלי לשאול שום שאלות או לומר כלום הוא פשוט לקח והניח את ראשה על חזיהו.
בשקט איימי התייפחה על חזיהו. והוא רק ליטף את ראשה. ובנתיים ענניי הסערה נעלמו מהשמיים שזהרו בכחול כעת. "איימי!" נשמע קולו של אליוט מרחוק. איימי הרימה מבט מבוהל אל ג'ייס והוא שם אצבע על שפתיו והרים את מבטו אל הכיוון שממנו נשמע הקול של אליוט.
ג'ייס סימן לאיימי להישאר ובזריזות חתול יצא מן המזרקה והלך לכיוון של אליוט.
איימי ראתה אותם מדברים אך לא שמעה מה נאמר. אחרי שג'ייס סיים לדבר פניו של אליוט נפלו והוא הלך משם. ג'ייס חזר במהירות אל איימי. "כדי שנוציא אותך מהמים עוד תהיי חולה לי פתאום. "ומה איתך?" שאלה איימי בדאגה. ג'ייס צחק.
"אין מה לדאוג לי." הוא אמר והוציא אותה מהמים .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך