רצוי לציין שזהו הסיפור הראשון שלי ואני יותר מאשמח אם תתנו לי חוות דעת ,תודה רבה.

אהבה אמיתית

02/05/2016 666 צפיות אין תגובות
רצוי לציין שזהו הסיפור הראשון שלי ואני יותר מאשמח אם תתנו לי חוות דעת ,תודה רבה.

יום אחד נסענו כל המשפחה לאילת ..ובמהלך ימות החופשה אמא שלי הציעה שנלך לפארק האקסטרים שנמצא בסמוך למלון, אחים שלי ואני התלהבנו במיוחד וקפצנו על המציאה.הגענו לפארק ונכנסנו אליו, נעמדתי בפתח עם פה פעור, נדהם מיופיו וגודלו של הפארק ואז בעודי מעקל את גודלו של הפארק ראיתי אותה, הנערה הכי יפה שראיתי בחיי עם שיער שטני גולש, עיניים כחולות, שפתיים בשרניות וחיוך נדיר .הוקסמתי, נדהמתי כושפתי .ראיתי אותה מטפסת על קיר טיפוס גבוה במיוחד והיה נראה כאילו היא טיפסה לליבי עד הפסגה..
בזמן שצחקה לה צחוק ילדותי מתגלגל, עמדתי שם, פשוט עמדתי ובהיתי בה ללא שום מילים ללא שום מחשבות …
היא ירדה מקיר הטיפוס ואמרה בגוון קול צרפתי חמוד ״היי״ היקום עצר מלכת וכל הפרפרים בעולם התרכזו בליבי כמעיין גוש צבעוני מתרוצץ שלא נח. לא ידעתי כל כך מה לענות ,אבל בכל זאת השתחל לו ״ שלום״ קטן בעל משמעות גדולה.היא חייכה אליי ,חיוך רחב ששרף אותי ,שהקפיא אותי.
וברחה לה אל המתקן הבא.המשכתי לעמוד במקום וקולות של אנשים הדהדו באוויר פתאום נשמעה קריאה מהיציאה של המתחם ״רון בוא ,הולכים״.
לא הבנתי למה כבר הולכים למה כל כך מהר?? אבל דבר אחד היה לי ברור – לא אראה אותך יותר .
בחנתי את הסביבה במבטים מלאי תקווה שאראה אותך אבל לא ,לא ראיתי אותך ,חיפשתי ולא מצאתי .ידעתי שהתאהבתי ידעתי שהפעם זה שונה .חזרנו אל המלון וכל הדרך הסתכלתי על הנוף המדברי של אילת ,מדמיין אותנו ביחד מפריחים את השממה עם האהבה שלנו.
הגיע הלילה וחלף לו יום אך נשארו המחשבות ,
נשארו החלומות ,נשארו הדמיונות ,נשארה האהבה אך לא התקווה .
קמתי בבוקר אבל המשכתי לחלום ,המשכתי לחלום עליה ,עלינו ,על העתיד שיכול היה להיות לנו ,עתיד ורוד מלא באהבה ותשוקה.
את החלום עצרו צעקות של אמא שלי מפתח החדר ״רון קום כבר ,תתארגן אנחנו רוצים לרדת לחדר האוכל ״ .״כמה דקות אני יורד אמא , אני יודע לרדת לבד אני כבר בן 20 ״ עניתי .
התארגנתי במהירות ויצאתי מהחדר .
חיכיתי למעלית ופתאום נשמע צלצול קטן ונפתחה לה דלת המעלית.
הייתה שם ילדה בערך בגילי שלא הפסיקה לבכות עם הפנים כלפי מטה ,ככה שאף אחד לא יוכל לראות את פניה .
נכנסתי למעלית ״מה קרה ? הכל בסדר? ״ שאלתי אותה .
״אני ..אני ..אני בסדר ״ ענתה לי בגמגום קל .
״בואי איתי לחדר אוכל נאכל ונדבר זה יעזור לך ,מבטיח״ אמרתי .
״זה לא כזה נורא אבל לא יזיק לי לדבר עם מישהו״ אמרה בקול מלווה בכי.
ירדנו במעלית לחדר האוכל .
נכנסנו לחדר האוכל וראיתי את משפחתי מסמנת לי עם היד את מיקומם ,סימנתי שאני יושב עם הנערה שלידי ושאני עוד מעט יבוא .
התיישבנו ,והיא ניגבה את הדמעות והרימה את ראשה ,הייתי המום ,הלב שלי הפסיק לפעום ,זאת הייתה הילדה מהפארק !!!
״היי זה אתה ,הילד החמוד מהפארק לא ? ״ אמרה .
״ אממ אממ כן״ עניתי .
רציתי לנשק אותה נשיקה ארוכה ארוכה שלא תגמר לעולם.
״איזה קטע, גם אתה נופש במלון?״ שאלה .
״כן…״ עניתי לה ,הבנתי שהיא איתי במלון וכולי התמלאתי אושר .
רציתי לספר לה שכל הלילה חשבתי עליה רציתי לספר לה שהתאהבתי בה במבט ראשון ,רציתי.
״נלך לים ? ״ הצעתי .
״אממ אני לא חושבת שכדאי …״אמרה בלחץ.
״הים זה המקום להתנקות מדאגות ,כדאי לך ״ אמרתי בניסיון שכנוע ,מתפלל שתסכים .
״אני לא ..אני לא אוהבת ים״ גימגמה .
״אוקיי,אז רק נהנה מהנוף ומהרוח ״ הצעתי ,התפללתי שתסכים.
״אני זורמת ״ ציחקקה,״אבל אני לא אכנס ,שכח מזה ״ ופתאום נהייתה רצינית.
״אל תדאגי ״ אמרתי .
ירדנו לים וישבנו על שתי מיטות שיזוף ליד הים ,היה כבר שש אחר הצהריים והחוף היה שומם בלי שום אדם ,רוח ימית הייתה באוויר ,הים היה סוער והשמש עמדה לשקוע ,הרומנטיקה הייתה באוויר .
ניצלתי את האווירה וניסיתי לפתח שיחה.
״בא לך לספר מה קרה? למה בכית? ״ שאלתי .
״אבל תבטיח שלא תספר ״ אמרה ברצינות.
״תסמכי עליי״ אמרתי.
״אז ככה ..לפני שנה גילו לי גידול סרטני בבטן ,עברתי שנה של סיוט .לא האמנתי שאצליח להתגבר על המחלה ,הייתי בדיכאון ,כמעט ולא אכלתי ונסגרתי בחדרי ימים רבים .היה לי קשה לעכל״ סיפרה ודמעות של כאב זלגו מעינייה.
הייתי בהלם ,איך זה יכול להיות ,מה לעשות ? מה לומר ??
אחרי שתיקה מביכה של כמה דקות ודמעות שזלגו מעיניי ומעינייה, אמרה :״אני שמחה ומאושרת עד הגג״ .״מה ? למה? איך אפשר ? ״ אמרתי בתדהמה ומתפלאה מהאופטימיות שנפלטה לאוויר .״זהו ,זה נגמר ״ אמרה בחיוך רחב ועל פניה מרוחות דמעות נוצצות כצדפות בים.
לא הבנתי מה קורה , הייתי מבולבל.
״מה נגמר ?״ התפלאתי .
״היום הודיעו לי שאין לי כבר גידול סרטני וניצחתי את המחלה ״ אמרה וקפצה עליי בחיבוק .
לא אשכח את החיבוק הזה ,חיבוק נחמה אהבה והקלה.
״מהההה ?!?! ״ צעקתי ונשקתי לה על הגומות .
״אז למה את לא מפסיקה לבכות מהמעלית ועד עכשיו״ אמרתי בבילבול רב .
״אלו דמעות של אושר ״ אמרה והמשיכה בחיבוק .
התחבקנו כמה דקות כמה שעות כמה ימים ואולי כמה שנים ,אני באמת לא יודע ,היה נדמה שהזמן עצר וכל המלאכים יורים חצי אהבה לליבי .
שיחררנו את ידיינו ממותנו של אחד מהשני והסתכלנו אחד לשני בעיניים.
״את כל כך יפה ״ אמרתי מתרגש .
״אתה חמוד ״צחקה .
פנינו התקרבו אחד לשניה באיטיות מרבית ,חייכנו, והיה ניתן לשמוע את פעימות ליבינו, אחרי כמה דקות שפתינו התחברו והתנשקנו נשיקה ארוכה . כל המחשבות ,החששות והאי ודאות נעלמו מראשי ,לא האמנתי שזה קורה ,הרגע המאושר בחיי .פתאום היא נעצרה והסתכלה בשעון שעל ידה ,״אני חייבת ללכת אני חייבת לארוז את הדברים שלי מחר בבוקר הטיסה״אמרה .״טיסה ?? לאן? ״ שאלתי,ומיליון מחשבות התרוצצו בראשי.
״אני גרה בצרפת ,באנו לבקר את דודים שלנו שגרים פה בארץ ,באילת ״ אמרה בפנים נפולות .
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי באותו הרגע ,הרגשתי שליבי פרס כנפיים ויצא מהמקום והשמיים נפלו על ראשי .
״למה לגרום לי להתאהב ? למה להשלות אותי שיכול להיות בנינו משהו!!״ צעקתי בכעס .
״אני מצטערת ,גם אני התאהבתי ,וכשמתאהבים לא חושבים ״ אמרה ואחזה בידי.
הזזתי את ידה, צעקתי ״עזבי אותי!״ ועזבתי את המקום אחוז כעס ועצב ,מתאפק שלא לפרוץ בבכי .
״רון !! חכה!!״ צווחה .
הסתובבתי .
״מחר באחד עשרה בבוקר הטיסה ,נפגש כאן בשמונה ונדבר על הכל ?״ ,״בבקשה״ אמרה .
״טוב ״ עניתי ,והלכתי לחשוב .
כל הלילה לא הפסקתי לבכות ,לא האמנתי שכל מה שרציתי ימחק בשנייה .
חשבתי על הסרטן שניצחה,חשבתי על צרפת,חשבתי איך אתגבר עליה,חשבתי מה יהיה איתה,חשבתי על הכל .
קמתי בשבע וחצי בבוקר התארגנתי בזריזות והלכתי לים מחכה בציפייה לשיחה שלנו.
ראיתי את הדבר היפה בחיי מתקרב לעברי ,הרי זאת אהובתי.
היא נישקה אותי נשיקה ארוכה בעלת הרגשה של פרידה .
״אתה יודע למה לא רציתי להכנס לים?״ אמרה .
״אני בכנות לא יודע ,יש לך גוף מושלם״ עניתי.
״אז זהו ..שלא ,כדי לאבחן את הגידול הסרטני בבטן עברתי ניתוח ונשארה לי צלקת גדולה על כל הבטן״ אמרה בצער .
״את סומכת עליי?״ אמרתי .
״ברור ״ענתה .
״שום דבר לא יכול לגרום לי לחשוב שאת לא הדבר הכי יפה בעולם ,אפילו לא ,צלקת גדולה״ אמרתי.
היא התרגשה .
הורדתי לה את החולצה וצלקת גדולה ניגלתה על ביטנה .נשקתי לה על הצלקת ואמרתי :״הצלקת הזאת לא משתווה לצלקת שתשאר לי אחרי שתלכי ״ ודמעה זלגה לי על הלחי.
הרמתי אותה על זרועותי ונכנסתי איתה לים .
״אני אוהב אותך יפה שלי ״ לחשתי לה .
״גם אני ,הכי בעולם ״ צעקה .
ופתאום עלה בראשי רעיון אדיר ,כעסתי על עצמי שלא חשבתי על זה קודם ..עברתי לדירה משלי לפני כמה חודשים ,אציע לה להצטרף ולחיות איתי לנצח !!חשבתי לעצמי.״יש לי רעיון ענק !!״אמרתי בהתרגשות.״ עברתי לדירה חדשה ,לבד אולי תצטרפי אליי?״,שאלתי והתחננתי בליבי שתסכים.היא לא ידעה כל כך מה לענות ,הרי אנחנו מכירים בסך הכל יומיים . אבל בשביל לדעת״ שזה זה ״מספיקה אפילו שנייה.
היא הסכימה והלכנו לבשר לשתי המשפחות את הבשורה .

ההורים שלה לא קיבלו את זה באהבה אבל האהבה שלנו ניצחה את הכל .
לאחר שנתיים התחתנו והבאנו שלושה ילדים לעולם .
״וזהו בני ככה הכרתי את אמך״ ,אמרתי לו בחיוך .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך