justin my life saver שוב חדש )=
טובבבב בנותת חזרתי וב ג ד ו לללל!!
אני מאודמאוד מקווה שאהבתן,לקחתי את הרעיון מסיפורים מעניינים מאוד 123 ודרך אגב מאוד אהבתי את זה,הוספתי את הקטע שלי בסיפור שיהיה מעניין ווווו...!!
אני לומדתצ בשיעור ספרות מחזה שנקרא הקמצן או משו כזה,והאבא הוא מלך והוא לא מרשה לבן שלו להתאהב,ובסוף אני לא יודעת מה קורה,אבל לקחתי את הרעיון של האבא לא מרשה להתאהב מהמחזההה!!
אין אין על המוח שליי (=
טוטב,אני הולכת לשמוע ג'סטין,ועוד חמש דקות לעשות ריפרש לאתר ולראות שיש פה יותר מ7 תגובות כדי שאני יתחיל לכוב את הסיפוררטרטרטרטטרטורורורורווורורררררררררררר!!!!!!!

אהבה אסורה-דמויות.

טובבבב בנותת חזרתי וב ג ד ו לללל!!
אני מאודמאוד מקווה שאהבתן,לקחתי את הרעיון מסיפורים מעניינים מאוד 123 ודרך אגב מאוד אהבתי את זה,הוספתי את הקטע שלי בסיפור שיהיה מעניין ווווו...!!
אני לומדתצ בשיעור ספרות מחזה שנקרא הקמצן או משו כזה,והאבא הוא מלך והוא לא מרשה לבן שלו להתאהב,ובסוף אני לא יודעת מה קורה,אבל לקחתי את הרעיון של האבא לא מרשה להתאהב מהמחזההה!!
אין אין על המוח שליי (=
טוטב,אני הולכת לשמוע ג'סטין,ועוד חמש דקות לעשות ריפרש לאתר ולראות שיש פה יותר מ7 תגובות כדי שאני יתחיל לכוב את הסיפוררטרטרטרטטרטורורורורווורורררררררררררר!!!!!!!

טוב,את הסיפור נתנו לי כרעיון,אני מאוד מקווה שתאהבו.
הסיפור הוא על נסיך,שמתאהב במשרתת שלו,אבל הוא יודע
שאסור לו להתאהב באף אחת,בלי שאבא שלו יאשר.
המשרתת שלו,שוחדת,ומגלה את זה כש……………….
הסיפור הוא סיפור עדכני,זאת אומרת ב2014,כי אם מדברים על אמרון,
הסיכויים שזה יהיה זה או בארץ אחרת,או לפני שנים.
אז..זרמו (;

תאיר-בת 17,לבינתיים,ללא הורים.
בחיים לא ידעתי איפה הם נמצאים ואם באמת יש לי כאלו,הדבר היחידי שנשאר לי זה תמונה,זהו..רק תמונה,תמונה של אבא,שלפי מה שהבנתי זה שהוא היה היחיד שאי פעם אהב אותי.

דרך אגב,למה אני היחידה שחושבת שאבא שלי בתמונה דומה לשכן הטייקון שגר מול הארמון שאני עובדת בו?
כל פעם שאני יוצאת לזרוק את הזבל אני רואה אותו,הוא מחייך..וממשיך ללכת.
טוב,נמשיך לדבר על עצמי קצת.
אני משרתת בארמון המלוכה,ואני המשרתת של הבן של המלך,מתן.
הוא מאוהב בי,אני יודעת את זה..הוא כל הזמן מסתכל עליי,הוא בוהה בי.
זה מבטי אהבה,היו לי פעם כאלו..
אני ניראת ככה ביומיום http://data2.whicdn.com/images/102318798/large.jpg
אבל זה ברור לכם שאני ניראת זוועה יותר בגלל הסינרים שעליי,והלכלוך שנאסף עליי במשך היום.
אין הרבה מה להגיד עליי כי אני שקטה,ולא עברתי כל כך הרבה בחיים שלי
שאני יכולה לספר.
אם אתם רוצים..אז בסדר.
הכנתי ארוחת ערב למלך ולנשיא ארה"ב.
קילפתי תפוחי אדמה יותר מידי פעמים שאני כבר יודעת מה יש בתפוח אדמה.
ניקיתי את כל הארמון בערך 100 פעם,ותחשבו שהארמון שלו ענקי!!
והכי כיף?קילחתי את האחיין השמן שלו והוצאת לו לכלוך מהפופיק.
בקיצור..החיים אחלה (=

מתן-בן 17תגר עם האבא הכי..לא יודע איך לתאר אותו.
כשהוא רוצה הוא יכול להיות מדהים,וכשהוא רוצה הוא יכול להיות זוועתי ועד מחריד.
אני גר בארמון,ואני לא מתלהב מזה,אני הייתי רוצה להיות ילד רגיל ונורמלי כמו כולם.
אני בחיים לא התאהבתי.
עד הפעם הראשונה שראיתי את תאיר,תאיר היא המשרתת שלי,למרות שאני לא נון לה בכלל לעבוד,אני מתנהג אליה כל כך טוב שהיא כבר חושדת באהבה העצומה שלי כלפיה.
אני לא גאה ב"היותי" הבן של המלך,זה יותר מגעיל אותי.
נכון,יש לנו כסף.
ונכון,כל בת בעולם הייתה רוצה להתחתן עם הבן של המלך.
אבל מה עם הבן שלך המלך?מה הוא חושב?
לאף אחד לא אכפת.
כולם חושבים על עצמם.
אני מנסה לחיות את החיים.
פעם אחת הלכתי למקדונלס לאכול,בסוף חזרתי הביתה בבאג'ז של השומרים של אבא שלי,וזה כי מיליוני אנשים רצו לשמוע מה קורה ב"ביתו של המלך"
די,שחררו.
אם הייתי יכול,הייתי הולך לבית ספר.
אני נשאר כל היום בבית,הולך לטקסים שהאנשים היחידים שאני יודע שיש שם הם בני 70+.
חיים טובים…עלאק.
אני ניראה ככה http://fast-images.picyou.com/images/lTUzbc/lTUzbc.jpg ..טוב?לא טוב?
לא יודע,לא מעניין אותי המראה שלי.
אני לא מסתכל על מראה חיצוני,אלא על פנימי,זה למה התאהבתי בתאיר.
אבא שלי לא מרשה לי להתאהב בלי אישורו,ובמיוחד אם מדובר במשרתת שלי..
אני לא יודעת מה לעשות.
אני מבולבל.

המלך אסף-היייי!!
לא לא,אני לא יודע איך להציג את עצמי,אני אדם…חתיך? (;
בן 45,מלך.
גאההההה!!
אני נשמע כמו בחורה.
למה אני לא מרשה לבן שלי להתאהב אתם שואלים?
כי אני התאהבתי באשתו של מר לוין,מר לוין זה אבא של תאיר,היא לא יודעת את זה,מר לוין גר מולי,וכשהוא גילה את זה,הוא הרג אותה.
הוא הרג את אשתו.
אני מפחד על הבן שלי,אז אני מאוד מאוד סגור וכעוס,מראה את עצמי כבן אדם מאוד כעסן וסגור על דעתו,מה שלא אני.
אני כל כך הייתי רוצה שהבן שלי יתאהב,למרות שאני מרחרח אהבה באוויר.


תגובות (6)

נשמע מושלמממ
תמשיכי
(גמאני שומעת ג'סטין עכשיו)! ^-^

19/02/2014 12:02

תמשיכי,אחלה רעיון ^^

19/02/2014 13:31

תמשיכי

19/02/2014 13:36

תמשכיי

19/02/2014 13:47

הרעיון נשמע מעניין :)
ואיך קוראים למחזה ?
תתממשייייייייייכייייייייי

20/02/2014 02:27

למחזה קוראים הקמצן ואני לא ממשיכה עד שיש 7+ תגובות,כל פעם אני אומרת מחדש LMFAO (=

20/02/2014 06:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך