אהבה אסורה – חלק 3

Ozzy1970 22/11/2015 649 צפיות תגובה אחת

חלק 3 – בבית שלי
אז אחרי שסיימתי את הלימודים לקח מעט זמן עד שיכולתי לדבר עם בקה שוב, באותו היום שבו חטפתי מכות מרון הרגשתי טוב מאוד כאשר לאחר מכן אהובתי הלכה יחד איתי לחדר האחות ולאחר מכן דיברנו על המון דברים וקבענו שמתישהו במהלך החופש הגדול אנחנו צריכים להיפגש, בקה אמרה שבימים הראשונים של החופש היא תהיה בחופשה אבל לאחר מכן היא תוכל לדבר איתי וכך באמת היה, לאחר 10 ימים של חופש קיבלתי ממנה סופסוף הודעה בפייסבוק, ניגשתי אל המחשב שלי בהתרגשות ופתחתי את האינטרנט, מיהרתי להיכנס לפייסבוק ואכן ראיתי הודעה ממנה, ליבי בפעם בפראות בעודי לוחץ על חלון הצ'אט ומחפש מה היא רשמה, נדהמתי לראות את זה…
"היי ג'סי, מה קורה? איך אתה מבלה את החופש עד עכשיו? אתה רוצה אולי להיפגש ביום שלישי בבוקר?" מיהרתי להקליד בהתלהבות מטורפת והרגשתי כיצד לאט לאט אני מסמיק בלחיי ומרגיש חמימות עזה בפנים, תוך כדי שאני עונה לבקה נכנסתי לפרופיל שלה, בהיתי בהתרגשות בתמונה שלה – היא הייתה לבושה בשמלה כחולה ועל ראשה היה כובע כחול כהה, היא הסתכלה אל המצלמה בתמונה הזו בחיוך כל כך מתוק וכובש, שיניה הלבנות כל כך זוהרות ומושלמות, כמובן שנתתי לייק לתמונה הזו אבל פחדתי לרשום תגובה בהתחלה, לא ידעתי איך אנשים יקבלו את זה, שוב, למרות שבאופן מוחלט ידעתי שאני צריך לאהוב אותה בכל מחיר ולא משנה מה יגידו עדיין היה לי אכפת מהדעות של הסביבה, מי היה מאמין…
"הכל טוב איתי, מה איתך? עד עכשיו הייתי בבית ונפגשתי עם ריצ'י מידי פעם ואיך את בילית? ובקשר ליום שלישי, זה מתאים, רק נצטרך להמציא סיבה שלא תעורר חשד אצל האחים שלי…" זו הייתה התשובה שלי, למזלי הרב בקה הייתה מחוברת עכשיו ולכן יכולתי לראות שהיא מתכוננת לכתוב תגובה משלה, לאחר מספר דקות היא גם עשתה את זה…
"נחמד לשמוע שאתה מרגיש טוב ונשמע שמאוד נהנית עד עכשיו. ותירוצים, תגיד שאתה מלמד אותי מתמטיקה או משהו כזה…" היא רשמה והוסיפה סמיילי, חייכתי לעצמי בהתרגשות ושלחתי בתגובה סימן של וי, בקה בתגובה שלחה סמיילי גדול במיוחד עם לחיים סמוקות, הו כמה שהיא מתוקה, וכמה שאני אוהב שהיא עושה את הדברים החמודים והמרגשים האלו, ידעתי שאני כל כך קשור אליה בנפשי ובליבי, זה אמנם לקח זמן להבין אך בסופו של דבר לא היה מנוס מהעובדה שאני מאוהב בה, מאוהב בה בכל ליבי ונשמתי…
בסופו של דבר הגיע יום שלישי המדובר, קבענו להיפגש אצלי בבית בשעה 11 וחצי, אני בקושי הצלחתי לישון בלילה מרוב ההתרגשות העזה שהשתלטה עליי, לא ידעתי מה ללבוש וחיפשתי אחר החולצות הכי יפות שלי בארון ובסופו של דבר בחרתי בחולצה שחורה ומכנסיים כחולים, מאוד פשוט ולא בהכרח יפה במיוחד אך זה מה שתמיד הייתי, לא רציתי בגדים יוקרתיים ובגדי מותגים וכאלה, סתם בחרתי את מה שהיה הכי נוח ומתאים בשבילי, אני לא יודע מה בקה תגיד על זה אבל אני מקווה שהיא לפחות תתרשם קצת מהמראה שלי, זה הכי חשוב בפגישות מהסוג הזה, בטח אם אני רוצה אותה…
נכנסתי למקלחת והתבוננתי במראה, השיער שלי היה מבולגן לחלוטין ולכן הרטבתי אותו והעברתי עליו את ידי, כעת הייתי מרוצה מהמראה של השיער החלק גם אם זה היה כך באופן זמני, בנוסף שמתי בושם, עושה הכל על מנת ליצור את הרושם הראשוני המושלם על אהובתי.
ואז ב11 הגיע הרגע הגדול שלי, ישבתי בסלון וצפיתי בטלוויזיה ולפתע נשמע צלצול בדלת, ידעתי בבירור שזו היא, רצתי במהירות לכיוון דלת הכניסה והסתכלתי בעינית, לא היה שום ספק, זו הייתה בקה והיא נראתה כל כך טוב…
"רק שנייה…" אמרתי בחיוך וניגשתי לפתוח את הדלת, לפתע אחותי הקטנה הגיעה אל הסלון והתיישבה על הספה, היא הביטה בי בסקרנות…
"מי שם, ג'סי?" היא שאלה, החזרתי לרגע מבט לעיניה החומות והקטנות וחשבתי על תשובה, לא רציתי שהיא תדע את האמת עליי ועל בקה, למזלי נזכרתי בשקר שהצענו.
"זאת ילדה שאני צריך ללמד מתמטיקה…" אמרתי לבסוף וכעת פתחתי לבקה את הדלת, שמחתי כל כך לראות את אהובתי לבושה בבגדים פשוטים אך מאוד יפים, היא לבשה גופייה לבנה וצמודה ומכנסי ג'ינס קצרות ואדומות, שיערה השטני והמקסים היה פזור, עיניה הכחולות נצצו באור השמש שחדר מבחוץ, ליבי פעם בפראות בעודי בוחן אותה במבטי, אחותי הסתכלה עליה כעת…
"בקה, תכירי את ליזי, אחותי הקטנה." אמרתי לחברתי.
"היי." בקה אמרה בחיוך מתוק לאחותי, ליזי רק נופפה בידה וכעת חזרה לטלוויזיה, לא ממש מתייחסת, כמו תמיד, אני מתאר לעצמי שכבוד לא היה הצד החזק שלה וזה אמנם מאוד מעצבן אך במקרה הזה רק רציתי שאני ובקה נלך כבר לחדר שלי ונסגור את הדלת, נמצא פרטיות ונוכל להתעסק רק בעניינים שלנו מבלי שאף אחד יפריע לנו…
"בקה, את רוצה ללכת לחדר שלי עכשיו? אנחנו פשוט צריכים להתחיל ללמוד…" הצעתי, בקה הנהנה בראשה.
"אבל בוא ניקח קודם משהו לשתות, לא?"
זה היה רעיון מצוין וחבל שלא חשבתי על זה קודם, כנראה המתח וההתרגשות מבואה של אהובתי עשו את שלהם במקרה הזה, כעת מזגתי בשבילי ובשביל בקה שתי כוסות מים קרים והלכתי איתה לכיוון חדרי, בתוך שניות אחדות הגענו לשם ונכנסנו, אני התיישבתי מול המחשב ובקה התיישבה על המיטה שלי, כעת הדלת הייתה סגורה והנחתי שליזי לא מתכוונת להיכנס לכאן בזמן הקרוב, ובכלל אין לה שום סיבה לעשות את זה, נאנחתי בהקלה כעת…
"לימודים למתמטיקה? כנראה שאת ממש טובה בהמצאת שקרים…" צחקתי בקול והושטתי לבקה את ידי, היא נתנה לי כיף והתפקעה מצחוק בעצמה, לאחר כמה שניות שנינו נרגענו והתחלנו לדבר.
"אז מה קורה איתך?" היא שאלה, גירדתי בשיערי והבטתי בה מעט במבוכה.
"התגעגעתי אלייך, מאוד." חייכתי, מסמיק מאוד בלחיי, בקה צחקקה בעדינות.
"אתה חמוד." כעת הרגשתי כל כך טוב, סופסוף שמחתי באמת ממשהו שאמרו לי, ידעתי כעת שהיא מחבבת אותי, התרגשתי מאוד שהיא מראה את זה…
"גם אני התגעגעתי, אני מקווה שאתה מרגיש יותר טוב מאז מה שקרה ביום האחרון ללימודים…" היא הוסיפה, הנהנתי בראשי, מנסה להרגיע אותה ולמנוע ממנה חששות מיותרים.
"זה היה נורא, אבל זה כבר שייך לעבר…" אני אמרתי, "אבל עכשיו, מה את רוצה לעשות? מה את אוהבת לעשות?"
"אני אוהבת לשמוע מוזיקה."
"מה את שומעת?" תהיתי, מקווה שכאן אני אמצא נושא מעניין לשיחה, רציתי לעניין את בקה לאורך כל השיחה בינינו, אסור שהיא תשתעמם אפילו לא לשנייה…
"אני אוהבת פופ וקצת רוק." היא ענתה, זה בסדר מבחינתי, אולי אני אוכל למצוא אמנים ששנינו אוהבים, אני אוהב מוזיקה יותר קיצונית שאולי תפחיד אותה מאוד אבל אני מניח שאני אוהב גם דברים רכים ופשוטים יותר.
"למשל, את אוהבת את הביטלס?" שאלה קצת טיפשית, לדעתי כל בן אדם אוהב לפחות שיר אחד שלהם אבל גם אם לא זה בסדר, לא חייבים לאהוב כל דבר…
"מאוד…" בקה צחקה בהתלהבות, כעת נכנסתי אל יו טיוב והפעלתי שיר שלהם שאהבתי, ניכר כי בקה התלהבה מאוד מהבחירה שלי, היא שרה בהתלהבות את המילים ורקדה קצת, ולמשך 3 דקות הרגשתי כאילו אני נמצא בגן עדן…
לאחר מכן התחלנו לדבר על נושאים אחרים.
"כמה חברים וחברות יש לך?" שאלתי אותה.
"יש הרבה חברות אבל אתה אחד החברים היחידים שלי, אם לא היחיד…" היא חייכה אליי והסמיקה מעט בפניה, איזו חמודה…
"את אוהבת את החברות שלך?"
"חלק כן וחלק לא… החברה הכי טובה שלי היא בת' ריגס, אני ממש אוהבת אותה, אנחנו כל הזמן מדברות ונמצאות יחד. היא ילדה מאוד נחמדה ומצחיקה, היא עושה המון רעש אבל לי אין בעיה כי זה מוסיף המון עניין לחיים המשעממים שלי." חייכתי אליה כשהיא אמרה את זה, איך החיים יכולים להיות משעממים כשאת ילדה כל כך מדהימה ומתוקה? אם כבר, החיים שלי משעממים מאוד, מה כבר יש לי לעשות? ריצ'י הוא החבר היחיד שלי ואף אחד לא באמת מעריך אותי, אפילו במשפחה שלי אני לא מרגיש שייך במיוחד…
"לא נראה לי שהחיים של מישהי כמוך הם משעממים במיוחד." אמרתי, בקה הסמיקה בפניה וחייכה במתיקות, הושטתי לה את ידי והיא באופן מפתיע אחזה בה, המגע שלה היה כל כך רך ומענג, לא היו דברים כאלה בעולם כולו, לא רציתי שזה ייפסק, רציתי לאחוז בה כך לנצח…
"למה אתה חושב שאני כזו מיוחדת, ג'סי?" היא שאלה אותי בביישנות, אני בעצמי לא ידעתי מה להגיד, הרגשתי שקפאתי במקומי מרוב בושה, הלוואי וידעתי למצוא את הדרך להיחלץ מהמצב הזה.
"כי…כי… אני לא יודע איך להגיד לך את זה, בקה." לחשתי.
"איך להגיד לי מה?" שאלה הנערה המתוקה בעניין רב והמשיכה ללטף את כף ידי בצורה כל כך מושלמת ומספקת.
"אני… אני אוהב אותך." הצלחתי לבסוף לשבור את כל החומות שהיו בינינו, בקה פערה את פיה בתדהמה ולא הוציאה הגה במשך שניות ארוכות שנמשכו כמו נצח בשביל שנינו, כעת התקרבתי אליה והתיישבתי לצידה על המיטה, חיבקתי אותה בעדינות וקירבתי אותה לעברי, הרגשתי כיצד שנינו מתקרבים לאט לאט אחד אל השנייה עד שהרגשתי את שפתיה הורודות והרכות על שפתיי, הרגשתי שהנה מגיע הרגע המושלם שכל כך חיכיתי לו אך אז לפתע נפתחה הדלת של חדרי…


תגובות (1)

או מאיי גאדד!! תמשיך!!

22/11/2015 17:17
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך