Osher Azaria
היי אני יודעת שזה דומה קצת לפרק הקודם אבל החלטתי לשנות קצת גם את הסיפור מקווה שנהנתן!!! שלוש תגובות וממשיכה

אהבה אסורה למימוש !!! פרק 1 חדש

Osher Azaria 08/04/2015 3001 צפיות 2 תגובות
היי אני יודעת שזה דומה קצת לפרק הקודם אבל החלטתי לשנות קצת גם את הסיפור מקווה שנהנתן!!! שלוש תגובות וממשיכה

***********נקודת מבט קורל ***********
התעוררתי לצלצול שעון המאורר שלי לא הייה לי כוח לקום הייתי נורא עייפה אבל הייתי חייבת לקום, בכל זאת עולים לכיתה י קמתי , צחצחתי שיניים שתפתי פנים הרגשתי מסריחה אז נכנס להתקלח.
כשסיימתי חזרתי לחדר לבשתי גינס צמוד עם קצת קרעים חולצת בית ספר לבנה צמודה נעליי ספורט עקב של אדידס העברתי מחליק התאפרתי בקטנה לקחתי את התיק אדידס שלי שמתי בו כסף דברים ללימודים מטען טבלאט מסקרה ואודם לקחתי עליונית שחורה דקה יפה וירדתי .
במדרגות בדרך לסלון פגשתי את אליאב הוא האח הכי יפה. הוא לבש חולצה לבנה צמודה כד כדי כך שראו את הקוביות שלו ג'ינס שלושת רבעי כחול בהיר נעליי אדידס וכיפה " בוקר טוב אחות מהממת" הוא אמר ונשק לראשי " בוקר טוב אח חתיך" אמרתי לו ושנינו צחקנו " בוקר טוב מלאכים יפים שלי " אמא אמרה שנינו הבתנו אחד בשני " אני לא בטוחה שייש פה שניי מלאכים יפים לפי דעתי יש פה מלאכית יפה" אמרתי צוחקת לאליאב "את בטוחה?!" הוא שאל והסתכל עליי בעניים שזוממות משהו "כן למה?!" שאלתי אותו בהתגרות לא הבנתי מה הוא זומם כשהבנתי זה הייה מאוחר הוא התחיל לדגדג אותי הוא יודע שאני ממש רגישה לדגדוגים "כי אני בטוח שעכשיו את כבר לא חושבת ככה" הוא אמר צוחק וגם אני צחקתי מרוב הדיגדוגים " טו… טוב אנ..י נכנעת" אמרתי לו צוחק בזמן שכמעט שנפלתי לרצפה בגלל שהוא לא הפסיק אבל הוא תפס אותי והפסיק " אני חושב שלמדת את הלקח" הוא אמר " ואני חושבת שלא " אמרתי לו הוא תפס לי את הידיים ושאל" את בטוחה "!? " כן בבקשה די " אמרתי לו צוחקת אמא צילמה אותנו בזמן אליאב דיגדג אותי ולנו זה לא איכפת כי אנחנו יודעים שזה בשביל האלבום המשפחתי עם הרגעים הכי יפים .
"ילדים כשתבואו מביהס כולנו נצטרך לדבר זה חשוב , טוב ?!" שאלה לא הבנתי על מה אנחנו צריכים לדבר " טוב" יצא שאני ואליאב אמרנו בו זמנית מסתכלים שוב אחד על השני והתחלנו להקרע מצחוק . לקחנו את הסנדוויצ'ים שלנו והכנסנו לתיקים " לקחת אותך לבי"ס או שאת רוצה לנסוע באוטו שלך " שאל אליאב הסתכלתי על השעון השעה הייתה עשרים לשמונה ואנחנו מתחילים בשמונה וחצי וגם בית הספר במרחק של עשר דקות מהבית שלנו אז רציתי לנסוע לים להירגע לפני כל היום הסוער שיהיה " לא זה בסדר אני אסתדר , תודה " אמרתי לו ונתתי לו נשיקה בלחי "טוב" הוא אמר " ביי אמא" אמרתי לה היא נתנה לי נשיקה בלחי לקחתי את המפתחות של האוטו שלי ויצאתי


תגובות (2)

יפה!תמשיכי

08/04/2015 21:44

מהממם תמשיכיי !! (ואם באלך את יכולה לקרוא תסיפור החדש שהעלתי ולהגיב ^_^)

08/05/2016 16:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך