רק רציתי להוסיף שזה הסיפור הראשון .. חזרתי לכתוב אחרי מלא זמן שלא כתבתי ואני אשמח לראות תגובות וחוות דעת . רק לא להעליב בבקשה :-)
ועוד משהו קטן .. אני יודעת שההתחלה משעממת וילדותית אבל כך בחרתי להתחיל את הסיפור שלי .. מי שמעוניין לראות מה יקרה יכול להמשיך לקרוא ! אני אשמח מאוד !

אהבה אסורה ( פרק ראשון )

רק רציתי להוסיף שזה הסיפור הראשון .. חזרתי לכתוב אחרי מלא זמן שלא כתבתי ואני אשמח לראות תגובות וחוות דעת . רק לא להעליב בבקשה :-)
ועוד משהו קטן .. אני יודעת שההתחלה משעממת וילדותית אבל כך בחרתי להתחיל את הסיפור שלי .. מי שמעוניין לראות מה יקרה יכול להמשיך לקרוא ! אני אשמח מאוד !

תמיד חשבתי שמקיף חדש זה הכי כיף , מכירים חברים חדשים ומוחקים את העבר המעצבן שנשאר בזיכרוני מהמקיף הקודם אך מה שקרה באותה השנה במקיף הזה אני לא אשכח בחיים !
הנה אני ומולי השער הגדול של המקיף , ״ כנראה שהגיע הזמן להיכנס ״ , לחשתי .
התחלתי ללכת בצעדים איטיים לכיוון השכבה ומנסה לשלוט בכל המחשבות שרצות לי בראש כשלפתע נתקלתי בבחור גבוה שרירי אם עיניים כחולות כשמיים ושיער שחור גולש ״ אוי אני מזה מצטערת ..לא התכוונתי להיתקל בך , הייתי כל כך בעולם אחר , סליחה …״ . ״ אני מקווה שנתקל אחד בשני לעיתים קרובות יותר ״ , ענה לי בחיוך . ״ אני אעזור לך ״ . ״ תודה ״ . ״ מה שמך ? ״ . ״ שמי קייטי ״ . ״ ושלך ? ״ . ״ שמי נייט ״ . ״ אני לא ראיתי אותך כאן לפני .. את חדשה פה , נכון ?״ . ״ כן ״ . ( צלצול ) . ״ טוב נו .. הגיע הזמן ללכת לכיתה ..״ אמרתי . ״ כן , בואי נלך ״ . כל השיעור חשבתי רק עליו , על נייט ומאותו רגע ידעתי שאני מאוהבת בו . כך הסתיים השיעור שרובו היה בלחשוב על נייט ובהפסקה הכרתי מלא חברות חדשות . אחת מהן הייתה קלואי , ממש התחברתי אליה וכך הפכנו להיות החברות הכי טובות . הבנתי שאם אני לא אשתף את המחשבות שלי אם מישהו אני ישתגע וכך החלטתי לספר לקלואי על נייט . ״ קלואי ,אני חייבת לספר לך משהו שיושב לי על הלב כבר הרבה זמן ״ . ״ ספרי נווו .. אני במתח ״ . ״ טוב אז ככה … היום בשכבה נתקלתי הבחור מדהים ששמו נייט , הוא ממש חתיך ונראה לי שהתאהבתי בו ״. ״ באמת ? ״ . ״ כן ״ . ״ אנ אעזור לך ונראה מה אפשר לעשות כדי לקרב ביניכם ״. ״ תודה ״ . ״ נוו שטויות , אנחנו החברות הכי טובות ואני אעשה הכול כדי שתהיי מאושרת ״ . ממש שמחתי שיש לי חברה שכזאת ועכשיו אני יודעת שאני לא לבד בעניין . ( צלצול ) . נכנסתי לשיעור כימיה ותנחשו את מי ראיתי , את נייט . הוא התסכל עליי ואני הסמקתי . הרגשתי שרק מן המבט שלו אני בעננים . כך עבר לו עוד שיעור שרובו אני רק לחשוב על נייט . ( צלצול ). ״ סוף סוף השיעור הזה נגמר .. הרגשתי שעוד שנייה אני מתפוצצת רק מלהיות איתו ( נייט ) באותו החדר ״, לחשתי לעצמי . התחלתי ללכת ופתאום ניגש אליי נייט . ״ אני צריך לדבר איתך דחוף וזאת לא לשיחה ליד כולם ״ . ממש התרגשתי .. חשבתי שהוא רוצה להגיד שהוא אוהב אותי . הלכנו לחצר האחורית של המקיף כשלפתע נייט נישק אותי בשפתיים ולחש לי : ״ אני מצטער , אני אוהב אותך אבל אם אני לא אעשה זאת יפגעו בך ובי ״ . אבל זה כבר היה מאוחר מידי . לא הספקתי לענות לו ולשאול אותו למה הוא עושה את מה שהוא עושה כשהרגשתי משהו מוזר , כאילו אני לא שולטת בעצמי . רק מה שלא ידעתי זה שלנייט היה סם בתוך הפה והסם הזה גורם לאי שליטה בעצמנו , ממש כמו זומבים שפוטים . את הסם הוא העביר לי בנשיקה ואני בלעתי אותו בטעות כמו מטומטמת . פקחתי את עיניי ופתאום זה קרה …


תגובות (4)

תמשיכי..
נשמע טוב!!

29/07/2012 11:30

תמשיכי האהבתי

29/07/2012 12:14

תודה על התגובות החמות :-)

29/07/2012 14:00

ההמשך יבוא בקרוב !

29/07/2012 14:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך