Maya taviv
זה רק ההתחלה של הסיפור... הסיפור הרבה יותר מענייין.. חכו ותראו.. חחחחח:)

אהבה אסורה פרק 1 :)

Maya taviv 12/05/2014 2114 צפיות אין תגובות
זה רק ההתחלה של הסיפור... הסיפור הרבה יותר מענייין.. חכו ותראו.. חחחחח:)

יומני שלי….
חשבתי שזה יהיה מוזר אם ביומן שלי אני לא אכתוב דברים על עצמי אז…
אני אוראל ואני בת 15 בכיתה ט\' אני גבוהה לא רזה ולא שמנה.. שיער חום ככה ארוך ועיניים חומות… ילדה רגילה לגמרי..החברה הכי טובה שלי היא צליל…
אני דתייה…
היום אני וצליל הולכות בפעם הראשונה לתנועת נוער.. כן,בני עקיבא…"היי"אמרה לנו מישי גבוהה ובלונדינית.."היי"ענינו לה מבויישות.."חחח"היא צחקה "אינלכן מה להתבייש.. אני גל המדריכה שלכן מי אתן?" שאלה והביטה בנו בחיוך גדול.."אני אוראל וזאת צליל\" הצגתי את שנינו "טוב ייאלה בואו תיכנסו לתוך הסניף"אמרה ואנחנו הלכנו אחריה…
כשנכנסנו באו לכיוונינו שלוש בנות.. ישר מסתכלים על האמצעית מבינם… היה לה שיער שחור פחם ועינים כחולות גדולות… לידה עמדה מישי נמוכה עם שיער שטני ועינים חומות בהירות
ושלישית היתה עם שיער חום ועינם ירוקות.."היי"אמרה השחרחורת והציגה את עצמה "אני שחר ואלה לי" והצביעה על השטנית "וזאת ספיר"הצביעה על החומה… ישר ידעתי שאני ישנא את שחר… המבט המתנשא שלה שיגע אותי…"בואי צליל אני רוצה ללכת לדבר עם גל\"אמרתי ומשכחתי בידה..
"הייי" הציגה את עצמה ילדה אחת.. "אני רותם" היא היתה ממש נחמדה וחברותית…
ישבנו בחוץ עם כל הבנות על הדשא…ומיד באו הבנים…
"היי אני נועם" אמר מישו ממש גבוה עם שיער חום חחחחחח"היי ג'ירף"ענתה לו רותם.. "וזה לירון" והצביעה על מישו.. מיד הסתכלתי..הוא היה עם שיער שטני ועינים ירוקות גדולות
הוא חייך חיוך כובש "היי"הוא אמר מבוייש חחח ראיתי את צליל משחקת בדשא ומסמיקה אווו מישי התאהבה..
בדרך הביתה התחלתי להציק "צליל"?את בסדר? שאלתי אותה.."כן אני בסדר"ענתה ועניה נצצו ואני ישר ידעתי."את נידלקת על לירון?שאלתי וחייכתי אליה
"מה? לא!מה פתאום!מה ניראלך? היא הכחישה בבהלה
"חחחח טוש" צחקתי והתחלתי לצעוק ברחוב "צליל מאוהבת בלירון לה לה לה " ודילגתי
"אני יהרוג אותך" צליל צרחה ורצה.. ואני בשלי.. "אוראל תסתמי כבר " צליל צעקה ואני רצה וצוחקת כמו משוגעת:)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך