אהבה אסורה פרק 1

סתם מישהי 14/01/2013 1827 צפיות 3 תגובות

כל השכבה שלי ואני ישבנו מול המדורה. רק אני והוא הסתכלנו אחד על השני וחייכנו. כל כך רציתי להגיד לו שאני אוהבת אותו. העיניים הכחולות, השיער השחור… אחרי כמה דקות כל הכיתה נרדמה. כשהתעוררתי קלטתי אותי ואותו מחובקים על הרצפה. שכחתי לומר איך קוראים לי! אופס.. טוב אז ככה: קוראים לי גל ואני מאוהבת במישהו בשם דניאל.. אז אני ממשיכה. רציתי שהרגע לא יגמר לעולם. רציתי שהזמן יעצור ונהיה מחובקים ככה לתמיד. אבל הוא התעורר. הוא ישר הסמיק והתרחקנו אחד מהשני במבוכה. עכשיו רציתי לומר לו שאני אוהבת אותו, אבל זה לא היה הרגע הנכון. בגלל שכל השכבה הקיפה אותנו במעגל.

וכל הילדים אמרו אווו (פתטי!). אני רציתי לכיוון אחד הוא לכיוון השני בזמן שחצי שכבה רודפת אחרי וחצי שכבה רודפת אחריו. הוא הילד הכי חתיך בבצפר והכי מקובל הכי קול הכי מצחיק וכמובן שזה גם אומר שהרבה מאוד בנות רוצות אותו. הסיכוי שלי להיות חברה שלו הוא קטן. כל הבנות תמיד משחקות אמת או חובה לנשק או לחבק או להגיד במי אתה מאוהב. אני אף פעם לא שיחקתי בדברים האלה. אני פשוט מתביישת להגיד במי אני מאוהבת.

אני נעלתי את עצמי בשירותים בזמן שכולם דופקים על הדלת ומתחילים לשיר דניאל וגל לנצח וכל אלה..
אני חושבת שראיתי ילדה מוציאה סיכה ומנסה לפרוץ את המנעול של דלת השירותים. רציני?! הם עד כדי כך לא שפויים?. אבל אולי.. הוא אוהב אותי גם? שמתי לב שהדלת פתוחה.


תגובות (3)

וואיי יפה תמשיכי

14/01/2013 07:06

תמשיכייי

14/01/2013 07:51

תמשיכיייייייי למה את לא ממשיכה?

14/04/2013 07:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך