justin my life saver שוב חדש )=
יאאא אני מתחילה לאהוב בעצמיי את הסיפורררר חחחחח!!
אני מקווה שאהבתן ואני מצטערת שאתמול אל רשמתי כלן פשוט הו י מלאמלא סיודרים וחגגנו לאחותי יומולדת ועשיו גם הלכנו לקנות לה מתנה כי אתמול לא הספקנו חח..
אז..אממ כןן (=
מקווה שאהבתם..ו7+ !! ♥

אהבה אסורה….-פרק 2

יאאא אני מתחילה לאהוב בעצמיי את הסיפורררר חחחחח!!
אני מקווה שאהבתן ואני מצטערת שאתמול אל רשמתי כלן פשוט הו י מלאמלא סיודרים וחגגנו לאחותי יומולדת ועשיו גם הלכנו לקנות לה מתנה כי אתמול לא הספקנו חח..
אז..אממ כןן (=
מקווה שאהבתם..ו7+ !! ♥

"תראה..אני..אני לא יודעת מה אני מרגישה אלייך בחזרה,אני אל חושבת שמשהו יכול להיות בינינו.." אמרתי לו בביאוס ובידיעה שיכול לקרות,והרבה!!

"אבל את יודעת את זה שאני אוהבת אותך,נכון?ואת יודעת את זה שמאז ומתמיד אני אוהב אותך..גם נכון?" הוא שאל..
"כן.." אמרתי לו בלחש אחרי כמה דקות..
"יופי,אז מה שאנחנו הולכים לעשות..זה שאני אביא לך,בגדים,
חדשים ונורמלים ואני אלבש את הנורמלים שלי,
ואנחנו..נצא לטיל" הוא אמר וחייך..
"טוב"אמרתי והעלתי חיוך קטן על הפנים.
זה הולך מהר…כאילו,יותר מידיי!!

הוא הביא לי בגדים..הוא הביא לי את זה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=114395767
והאמת,שאהבתי..זה כל כך יפהה!!
"אני לא רוצה לצאת" אמרתי לו בקול מבוייש..
"למה?" הוא שאל ושמעתי שהוא מרסס ספריי,או בושם ככל הנראה.
"כי בחיים לא הייתי לבושה ככה"..

•מתן•
"כי בחיים לא הייתי לבושה ככה" היא אמרה..
עצוב לי לדעת שהאישה שאני אוהב חיה
איתי בבית ולא כיבדתי אותה מספיק.
אני יודע טוב מאוד מי זה אבא שלה,ואני לא אומר כלום,ואני יודע
שאם היא תדע שאני יודע הלך עליי.
אני רוצה לבנות בינינו משהו מיוחד,שגם כשהיא תדע על זה,היא לא תהיה מספיק
חזקה כדי לשבור את מה שיש לנו.
"צאי" אמרתי לה ושמתי בושם,לבשתי את זה http://www.blogcdn.com/www.stylelist.com/media/2013/03/justin-bieber-style-022813-38-1363301463.jpg וחיכיתי לה שתצא..
"תצאי" אמרתי לה שוב..
"אבל מתן..אני לא אוהבת את איך שאני ניראת,אני מעדיפה את השימלת סמרטוטים" היא אמרה..
"את מוכנה לאהוב את עצמך ולא להזניח את עצמך?" שאלתי אותה והייתה לי הרגשה
שגרמתי לה להיעלב…
שמעתי חריקת דלת,וראיתי שהיא מוציאה את העין שלה,וקצת מהשיער יצא,היא הייתה עם שיער פזור..
"צאי" אמרתי לה אבל היא סגרה שוב..היו לה נשימות לא סדירות..כאילו,כאילו ממש לא נוח לה בבגדים האלו (?)
התקרבתי לדלת בעדינות,ופתחתי אותה..
היא עמדה שם,והסתכלה על עצמה שוב במראה..
"את יפה,את פשוט יפה.." ..

•תאיר•
"את יפה..את פשוט יפה" הוא אמר,הסתובבתי וראיתי שהוא עומד בדלת,עם הידיים בכיסים,אמלההה אני רציתי לאנוס אותו באותו הרגעעעעע למהלמההההההה יש לך גוף ואתה חתיך ואתה לא משתמש בזה לטובה והולך כל היום עם בגדים מסכנים של מלכים?!?!

"אתה יותר" אמרתי לו ויצאתי..הרגשתי יותר בטוחה..
"למה את מתביישת בעצמך?" הוא שאל כשריססתי טיפה בושם שראיתי שהוא הביא לי גם..
"כי אני לא רגילה לכל הדברים האלו,להתגנדרויות,ולבשמים,וכל מיני דברים כאלו..
אני רגילה לסמרטוטים,אני רגילה ל..לא יודעת..להכי פשוט" אמרתי לו ושמתי,מסקרה..כן,כן מסקרה..נו לריסים..
רואים,אפילו מסקרה אני לא יודעת מהזה..
סתם,אני כן יודעת..
את המידע ה"לא נחוץ" הזה פשוט שמרתי לעצמי..
כי אתם יודעים,לא היה לי מה להשתמש בו כל כך..
"אנחנו יוצאים..בואי" הוא אמר ונתן לי יד..

יצאנו מהחדר שלו וירדנו במדרגות..פתאום שמענו את אבא שלו צוחק..
"אמרת שאבא שלך לא כאן" אמרתי לו..
"אל תדאגי,אני יוציא את עצמנו מזה.." הוא אמר וחייך..

ירדנו..
"אבא,אנחנו יוצאים" הוא אמר לאבא שלי שישב מול הטלוויזיה,סליחה,המסך 8000000 אינץ'..
"טוב תהנה כמה כסף אתה צר..מי זאת הבחורה?" הוא שאל וציחקק..
"זאת חברה שלי אבא,ואני אוהב אותה,ואני רוצה להיות איתה" הוא אמר..
"אתה יודע אבל שקשה לי שאתה עם בחורות נכון?" הוא אמר..מ..מה?
"אבל אבאאא" אמרתי לו..
"תקשיב,בפעם האחרונה שהיית עם בחורה היא בגדה בך,ואתה ישבת כל היום בבית ובכית,אז..איך אמרת שקוראים לך הוא שאל?" אסף,אבא של מתן שאל..
"תאיר" אמרתי בעדינות..
"אז תאיר,לא להזניח את הבן שלי,הוא יקר בשבילי.." אסף אמר..
הנהנתי לחיוב..
"עכשיו,אני מקווה שלא תתקלו בצלמים וכל מיני שטויות,אם כן,אל תתבייש להגיד שיש לך חברה.." הוא אמר וזרק למתן את הארנק שלו שיוציא,טוב..כסף,ואת המפתחות לאוטו..
מתן הוציא כמה שטרות,זרק לאבא שלו,סליחה המלך אסףףףףף!! את הארנק,ויצאנו..
"אמרתי לך שזה היה קל?" הוא שאל אותי..
"כן.." אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי..


תגובות (4)

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי עכשיו!
ואשמח עם תקראי את הסיפור שלי אהבה אילמת :)

23/02/2014 10:45

תמשיכי!!!!!!!

23/02/2014 10:51

מושלםםם תמשיכייייי

23/02/2014 13:15

מהמם תמשיכי!!!<3

20/11/2014 17:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך