סתם מישהי
את הפרק הבא אני יעשה יותר ארוך.
את הפרק הראשון כתבתי לפני הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה זמן.
אם אתם רוצים לקרוא את הפרק הראשון תלכו לסיפורים שלי ותחפשו סיפור בשם: אהבה אסורה פרק 1.

אהבה אסורה פרק 2

סתם מישהי 30/04/2013 875 צפיות 6 תגובות
את הפרק הבא אני יעשה יותר ארוך.
את הפרק הראשון כתבתי לפני הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה זמן.
אם אתם רוצים לקרוא את הפרק הראשון תלכו לסיפורים שלי ותחפשו סיפור בשם: אהבה אסורה פרק 1.

הסוף של הפרק הקודם :
נעלתי את עצמי בשירותים וכל הכיתה ניסתה לפתוח את הדלת.
חשבתי לעצמי אולי דניאל אוהב אותי גם..
ולפתע שמתי לב שהדלת היתה פתוחה.

הפרק הזה :
הכיתה שרה גל מאוהבת בדניאל , גל מאוהבת בדניאל… ומרוב שהם היו עסוקים בלשיר הצלחתי לעבור דרכם ולצאת החוצה. רצתי מאוד מהר ופתאום התנגשתי בדניאל. הוא אמר לי : " איך הסתבכנו ככה..?". ועניתי לו : " כן צודק… ". ראיתי עליו שהוא הרגיש לא בנוח לחוץ וקצת עצבני. אמרתי לו : " אתה מכיר את הכיתה. נאג'סים. אין סיבה להיות עצבני ". ראיתי שמצד אחד הבנות רצות אלינו ומצד שני הבנים. הם אמרו לנו : " אתם מוקפים! ". אמרתי לדניאל : " בוא נרוץ קדימה מהר! ". רצנו רצנו רצנו ופתאום נפלתי בדרך. הכיתה היתה ממש מאחורי ואז דניאל בא ונתן לי יד והמשכנו לרוץ. באותו רגע הדבר היחיד שרציתי זה לדעת מה הוא חושב עכשיו.

הוא משך אותי למאחורי העץ וכל הכיתה המשיכה לרוץ קדימה בזמן שהם שרים גל ודניאל לנצח.
הוא נתן לי מים לנקות את הדם שירד לי מהרגל וגם כדי לשתות קצת.
ואז הוא אמר לי :
" גל , יש לי משהו לספר לך ".


תגובות (6)

סוף סוף פרק 2!!!!
חיכיתי לזה פוללללללללללללל זמן!!!!
מחכה ל-3

30/04/2013 06:02

קצת קשה לי לכתוב סיפורים בהמשכים אבל פתאום ישבתי על המחשב והחלטתי לכתוב את פרק 2 לקוראים שקראו את הסיפור וקצת התאכזבו שלא היה המשך..
נ.ב
אני מתתי על הסיפור שלך החיים על פי האהבה.
ואעשה את פרק 3 בקרוב חח..

30/04/2013 06:10

וואי ממש ממש יפה אהבתי חח תמשיכי

30/04/2013 06:50

וואי ממש ממש יפה אהבתי חח תמשיכי

30/04/2013 06:50

תמשיכי D:

30/04/2013 10:14

מאיפה הוא הוציא בקבוק מים לעזאזל? XD
אבל סיפור מעניין
ולמה פתאום בפרק הראשון כל השכבה הלכה לישון
**פתאום כולם**

09/06/2014 19:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך