אהבה אסורה

dana852 03/08/2015 1134 צפיות תגובה אחת

השעה הייתה כמעט 4 לפנות בוקר, ההתגרשות הייתה בשיאה.
הכל כבר הרגיש לי חדש, אפילו הריח.
חששת נורא, הדאגות הציפו את ליבי וכמעט התפרצתי בבכי.
\\\'\\\'אני רק נערה בת 16, שינוי כה פתאומי הוא מסובך מיידי עבורי\\\'\\\' חשבתי לעצמי באותם רגעים.
עברו כמה שעות והרגע הגיע. המטוס נחת וכל הנוסעים החלו למחוא כפיים.
הדיילות עשו סיבוב קצר בין כל הנוסעים , רק לבדוק שהכל בסדר.
הדלתות של המטוס נפתחו, הטייס הראשי הודיע ברמקול שמותר לרדת מין המטוס.
הלחץ חנק אותי, לא הייתי מסוגלת להוריד את חגורת הבטיחון.
ישבתי בכיסא המטוס המומה ומבוהלת עד שאבי ניגש וצעק באוזני \\\'\\\'את מכוונת לרדת מן המטוס או מה?\\\'\\\'
מצמצתי כמה פעמים,רק בשביל לוודות שזה לא חלום.
\\\'\\\'אני יורדת\\\'\\\' אמרתי לו והורדתי בזהירות את חגורת המטוס וירדתי לעבר לדלת הרחבה.
המון מחשבות עברו בראשי, רק רציתי שהכל יעבור מהר. הגירושים של הורי שינו את חיי,
לעולם לא תיארתי לעצמי שאבי ימצא אישה חדשה במרחק 28 שעות מהמדינה שלי, ואני
יאלץ לעזוב את כל חבריי ולהתחיל את חי מחדש בארץ זרה.
אבל זה מה שקרה, הייתי צריכה לקבל את העובדה שהסיוט הזה יהיה החיים שלי מעכשיו.

עברו כמה שעות נוספות, עמדנו לעזוב את שדה התעופה ואבי אמר שמחכה לי הפתעה ענקית בחנייה. רצתי במהירות לעבר החנייה, המון מחשבות עברו בראשי ,חשבתי שהוא כבר קנה לי רכב
לכבוד יום הולדתי ה17!
הגעתי לחניה הענקית, הסתכלתי לכל כיון אפשרי ולא ראיתי שום מכונית.נורא התעצבנתי, חשבתי שאבא שלי היה רציני לשם שינוי.
לפתע, יצאו שני אנשים זרים מין הדלת הראשית. נער נאה עם עניים בצבע דבש טהור ושיער שחור שגולש כלפיי מלאה. הוא לבש גופיה צרה שהדגישה לו את הכתפיים הרחבות ואת מיבנה הגוף המרהיב שלו. לפי השרירים בידיו היה אפשר לנחש שהוא מתאמן לא מעט זמן.
ככל שהוא התקרב עליי יותר הפרטים הקטנים התגלו לעניי.
הורידם המודגשים שהיו בידיו ובצווארו גרמו לי לשכוח איפה אני נמצאת. ושלא נדבר
על השפם העדין שהוא גידל לעצמו.
הוא היה נראה די מבוגר, לפחות שנתיים מעליי.
ליידו הייתה אישה, שגם נראתה לא רע. מצאתי בניהם המון דמיון אז חשבתי שהם אחים.
ראיתי שהם מתקרבים עלינו אז ניסיתי להראות הכי טוב שאפשר כדי להרשים את אותו הנער.
לפתע האישה הזרה ניגשה לאבי ונתנה לו נשיקה ארוכה ולוהטת. הרגשתי ממש לא בנוח,
עדיין לא הבנתי מה הלך שם בדיוק.
הנער ניגש עליי ולחץ לי את היד. היי את בטח אלי, אני קמרון. אחייך החורג.
לקח לי לפחות חצי דקה לעכל את מה שאני שמעתי. \\\'\\\'שיט!!!!\\\' אני לא מאמינה
אני יצטרך להיות איתו כל יום בחיי.כאחות\\\'\\\' חשבתי לעצמי .
אבי העביר לי הכרות קצרה עם קמרון ואמא שלו ולפי הדקות הקצרות שדברנו כבר
יכולתי להרגיש שנהיה משפחה נהדרת. הרגשתי שאני וקמרון נסתדר ומציון וראיתי את
האהבה בעניים של אבי ושל לורן. הם באמת נראו מאושרים.

נכנסו לאוטו של לורן והנסיעה לבית החדש כבר החלה.
הבטתי דרך החלון של האוטו והרגשתי כמה שונים החיים שלי הולכים להיות.
האנשים,ההתנהגות,התרבות. הכל שונה כאן.
חשבתי שאני לעולם לא יתרגל לכאן. שוב המחשבות הרעות תפסו את מקומם במוח שלי.
הדלקתי את המוזיקה באייפון שלי, שמתי את האוזניות ולא דיברתי עם אף אחד עד סוף הנסיעה.

עברו שלוש שעות נוספות, הגענו לבית החדש.
המצב רוח שלי עדיין לא היה טוב ואפילו כעסתי יותר.
לורן חנתה את האוטו והיא ואבי התחילו לפרוק את המזוודות שלו. \\\'\\\' את מתכוונת לעמוד בצד
עוד המון זמן?\\\'\\\' אבי צעק בזמן שהוא פורק את המזוודות.
התעצבנתי עוד יותר ונכנסתי לדירה בלי לקחת שום מזוודה. הייתי כלכך עצבנית
שלא התחשבתי בעובדה שלורן ואבא שלי פורקים את המזוודות שלי בלעדיי.
עשיתי סיור בבית החדש,
הבית היה עצום! לעולם לא דמיינתי את חיי בבית כלכך ענק.
לקח לי כמה דקות למצוא את החדר שלי אך בסופו של דבר עשיתי זאת.
על דלת החדר היה תלוי שלט צבעוני שהיה רשום עליו \\\'\\\' ברוכה הבאה אלי\\\'\\\'
הרגשתי די רע עם עצמי, לורן וקמרון קבלו אותי כלכך יפה ואני הרסתי הכל עם
העצבים שלי.
הבטחתי לעצמי שאני יפרוק את המזוודה שלי מחר ונכנסתי לחדר בהתרגשות רבה.
ברגע שנכנסתי לחדר הייתי בשוק, החדר היה מדהים! צבוע בצבע תכלת,
בדיוק הצבע האהוב עליי.
שכבתי על המיטה הרכה שלי שהייתי עטופה במצעים מקסימים שקנו אותם במיוחד בישבילי.

אחרי רבע שעה ששכבתי על המיטה והאזנתי למוזיקה שהרגיע טיפה את העצבים שלי חשבתי שהגיע הזמן ללכת ולהתנצל. קמתי מין המיטה שלי ועמדתי לצאת מהחדר. ברגע שפתחתי את הדלת נתקלתי בקמרון שאחז ביידו את כל המזוודות שלי.
\\\'\\\'מה אתה עושה קמרון?\\\'\\\' שאלתי אותו בזמן שהרגשתי ממש רע עם עצמי.
\\\'\\\'חשבתי שהמזוודות ישארו שם לנצח אז החלטתי להיות אח טוב לשם שינוי ולהביא אותם עד עלייך\\\'\\\' הוא ענה לי בזמן שצחק וחייך ללא סוף.
גמגמתי נורא, \\\'\\\'אמ.. אממ.. תו תודה?\\\'\\\' אמרתי לו בזמן שהעניים שלי התסכלו לרצפה מרוב מבוכה.
\\\'\\\' אין לך מימה להתבייש, אני מבין את המצב שלך לגמרי, את לא חייבת להעמיד פנים שאת שמחה ומאושרת\\\'\\\' הוא אמר לי בקול מלא בטחון כאילו הוא יודע בידוק מה אני עוברת.
היתסלכתי עליו והזמנתי אותו להיכנס פנימה. \\\'\\\'הגיעה הזמן שאני יכיר אותך יותר אח גדול\\\'\\\' אמרתי לו וצחקתי בעדינות.

השיחה שלנו נמשכה כרבע שעה.
הוא סיפר לי קצת על חברה שלו והוא גם הזהיר אותי. הוא אמר שיהיה לי מאוד קשה להשתלב בבית הספר החדש. הוא הזהיר אותי ואמר לי שאני צריכה להישאר חזקה ולא להיגרר לדברים שרוב התלמידים עושים.
לא הבנתי כלכך למה הוא מתכוון אבל פשוט הנהנתי עם הראש וחייכתי.

אחרי שסיימתי לדבר עם קמרון ירדתי לאבא שלי לבקש סליחה על ההתנהגות שלי מקודם.
הוא סלח לי, אבל עדיין כעס מאוד ולכן הוא הכריח אותי ללכת לישון מוקדם מהרגיל.

השעה הייתה רק תשע בערב. ניסיתי להירדם אך לא הצלחתי.


תגובות (1)

תמשיכי… מסקרן :)

03/08/2015 21:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך