אהבה אסורה

22/11/2015 2051 צפיות אין תגובות

לכל דת ועדה יש חוקים…
חוקים של מה לאכול, מה לשתות, לחגוג, להגיד ואפילו את מי לאהוב.
דתיים מתחתנים לרוב משידוכים, מבית טוב, שומרי מסורת
אני ההפך הגמור מכל התכונות האלו, אני בא מבית לא מוחזק, אבא מכה, אמא אלכוהולסטית, ואחים שנפלו לסמים ולאלכוהול גם הם.
אני בעצמי לא הילד הכי טוב, נשרתי מלימודים בגיל 16 ואני אתאיסט
אבל התאהבתי בדתיה.
קוראים לה שירה, הכרתי אותה במסיבה שהתנועה שלה, בני עקיבא, ארגנה
את האמת באתי בגלל שלא היה לי ולחברים שלי מה לעשות באותו ערב והם שמעו שיהיה שם אוכל חינם אז מה כבר יש להפסיד.
ושם ראיתי אותה לראשונה עומדת על הבמה, ילדה נבוכה עם צמה ארוכה וגומות בלחיים, היא שרה שיר והסמיקה בכל פעם שקלטה את המבט שלי, בסוף הערב אזרתי אומ וניגשתי אליה עם משפט הפתיחה הכי גרוע שיצא לי עד היום "את רוצה לשבת על איזה דרינק?" היא הסתכלה עליי במבט מבוהל והסמקתי "מצטער, לרגע ברח לי מהראש שאני מדבר עם דתיה…"
היא חייכה ואמרה "זה בסדר אני מבינה אותך הרבה אנשים מגיבים כמוך" השפלתי מבט "אממ אוקיי… אז… תקשיבי את ממש מוצאת חן בעיני…" היא הסמיקה "תראה.. אני… אתה רוצה ללוות אותי הביתה? אני גרה לא רחוק"
ליוויתי אותה עד הבית ובדרך צחקנו ודיברנו המון "טוב… אז ביי דברי איתי או משהו" רציתי לתת לה חיבוק אבל משהו עצר אותי "טוב נדבר… ביי"
היא צחקקה "אני לא שומרת נגיעה אתה יכול לחבק אותי"
חיבקתי אותה והלכתי הביתה
כעבור כמה חודשים של שיחות נפש איתה והיכרות איתה הבנתי שאני מאוהב בה בטירוף
כמובן שלא סיפרתי לה בגלל כל החוקים שלה אבל מהר מאד היא קלטה את זה
יום אחד, כשישבנו אצלי בחדר היא אמרה שהיא רוצה לעשות משהו נועז והציעה לטפס על הגג של בני עקיבא, לא אהבתי את הרעיון אבל היא התעקשה
"הכל נראה כל כך שונה כאן מלמעלה, אני אוהבת להיות כאן"
"את עלית לכאן כבר בעבר?"
"לא, ברור שלא… אבל זה כיף שסוף סוף אף אחד לא מפקח, לא אומר מה לעשות, אין חוקים אין גבולות" היא לקחה לי את הטלפון "אני רוצה לשים שיר"
היא שמה את השיר שלפני חודש לא רצתה לשמוע
היא הסתכלה לי בעיניים ונישקה אותי "חכי…. אסור.. זה.. לא… חכי.." עצרתי אותה
"אני חוזרת בשאלה, בזכותך, פתחת לי את העיניים, הם עשו לי שטיפת מוח אני רוצה לברוח איתך אני אוהבת אותך!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך